Hotel Kordoglu ***

Kordoglu
6,4

15 reviews over Hotel Kordoglu in het Nederlands

eddy, 1-10-2005

wat een tegenvaller.badkamer was te smerig om in te lopen.zwembad op het dak klote.personeel is vriendelijk maar de eigenaar is een bal gehakt.kamers worden slecht schoongemaakt.minibar op de kamer deed het niet en was leeg.iedere dag hetzelfde eten.wij gaan nooit meer terug al is het gratis.je kan beter op straat gaan liggen dat is beter.jammer maar helaas
Gereisd anders in oktober 2005

Peter, 4-9-2005

Ik ben er 2 weken in augustus 2005 geweest en het hotel was op zich goed, alleen als je zoals ik niet zoveel lust kwa eten dan is het geen aanrader. je kunt namelijk ook heel goedkoop uit eten en dat is meer aan te raden, dan kun je lekker elke dag zelf kiezen wat je eet. Verder was het zwembad tegenover het hotel waar je ook in mocht perfekt allen de bedjes mogen ze wel eens maken of vernieuwen. Aardig hotel voor de prijs die je betaald. Niet super goed ofzo.
Gereisd anders in september 2005

marloes, 24-8-2005

Wij zijn in augustus twee weken in turkije geweest.

De mensen waren erg vriendelijk en het eten was lekker.Zoals in bijna alle turkse hotels was er weinig keus in vlees maar wel veel keus in salade.

Het was het jammer dat stipt 23.00 alle all-inclusive drankjes afgelopen waren.

Strand op loopafstand bereikbaar en heerlijk zeewater.

T centum was gezellig, vooral 's avonds.Excursies waren alle goed verzorgd met Nederlandstalige gids.

Vanuit t hotel keek je aan de ene kant uit op zee, aan de andere kant van het hotel keek je op huizen in aanbouw.

Gereisd anders in augustus 2005

Femke en Jan, 25-7-2005

Wij zijn er, juli 2005, 8 dagen geweest en wij hadden het super naar de zin. Er hing een gezellige sfeer, leuk personeel, het eten smaakte goed. De kamers waren lekker fris door de airco en werden elke dag schoongemaakt. De bereikbaarheid was goed, je kon gemakkelijk lopend, per taxi, of met een dolmus naar het centrum met vele bazars en winkeltjes.
Gereisd anders in juli 2005

susanne de haan, 25-3-2005

wij zijn er in jullie 2004 geweest. 15 dagen . en we vonden t giganties saai. t eten is er slecht. in dit hotel en de survice ook . kamers zien er wel redelijk uit. maar de bedden zijn kei hard. verder is kusadasi saai niet doen dus. je moet t echt van de exursies hebben .ik denk dat een anderen plaatsen in turkije veel leuker zijn . s.de haan
Gereisd anders in maart 2005

hennie en sjef, 4-1-2005

wij zaten in app: kurdoglu, tegenover hotel met de zelfde naam.appartement is vol gestopt met turkse mensen (verkoop) van app: geen aanrader. iedereen van het hotel komt daar zwemmen.zeer slecht onderhouden.
Gereisd anders in januari 2005

Thelma en Jan, 25-9-2004

Het kleine hotel ligt op loopafstand van het centrum langs de boulevard. Op het dak met riant uitzicht ontbijt-,lunch- en dinerbuffetten met dagelijks ruime keuze en variatie. Alleen weinig vlees. Bij alle maaltijden zalige dikke yoghurt! Variatie in toetjes, zoete gerechten pudding en fruitsoorten.Plaatselijke cognac was prima. Jammer dat er alleen oploskoffie was,dat was overal in zo. Gelukkig hebben ze wel overal echte turkse koffie!

Erg vriendelijk personeel. Kortom, voor ons het ideale hotel van Kusadasi. We zijn 10 dagen geweest en hebben iedere dag genoten. Wijn zijn beiden boven de 60! Het uitzicht is schitterend als je op de bovenste etages zit. Het hotel wordt steeds meer ingebouwd, je ziet overal nieuwbpouw verrijzen, dus vrees ik dat het uitzicht over een paar jaar heel wat minder is.

De tuin met zitjes in de schaduw is een prima plaats om 's-middags ijsthee te drinken.

Gereisd anders in september 2004

Gebhardt, 27-8-2004

Ik vond het een super goed hotel. Het eten was voortreffelijk elke avond buffet zoveel je maar wilde en s'middags werd je bediend ook heerlijk. De kamers zijn super groot en wij hadden zelfs een kamer met een keukentje erbij en een extra aparte slaapkamer met airco. Het personeel maken het je uiterst naar je zin. Wij hadden allincl. super goed kon bestellen wat je wilde tot 11uur sávonds. Alleen jammer dat de disco dicht was en het voor het strand moet je toch echt met een dolmus busje . Maar verder super goed een echte aanrader!!!!
Gereisd anders in augustus 2004

charlotte, 27-8-2004

wij waren er 2 weken gebleven ik moet zeggen het was een gezellig hotel met gezellige obers die de boel een opfleurde( dat was eigenlijk nie nodig) en wat de kook met het eten deed was ook zeer creatief. er was altijd lekker vers fruit maar wat minder vlees maar dat eten ze daar niet veel.

op het dak zit ook het zwembad een gezellig zwembad met zonnestoelen erbij en als uitzicht had je de bergen van het binnenland de boelevard en de zee met als het tijd was voor avond eten een hele mooie zonsondergang had met elke dag mooie kleuren rood paars orange heel mooi, en naar het strand lopen was ook niet veel alnders zit je ook alleen maar op je krent en naar het centrum was ook niet zo veel het stadje zelf is ook reuze gezellig dus doennn !!

Gereisd anders in augustus 2004

Manon, 28-7-2004

Volgens mij heet het Kurdoglu, anders gaat dit over een hotel,ik ben er 8 dagen geweest(13-7 tot 20-7) via Touroperator en ik moet zeggen dat het toch een prettig verblijf was! Het eten was inderdaad niet je van het, maar het was goed te eten, en als je in de vele restaurantjes van kusadsi eet krijg je zo'n beetje hetzelfde voorgeschoteld. Dat het bier op was of er niet genoeg glazen waren was bij ons niet het geval, het bier vloeide juist rijkelijk. Het hotel was schoon, met redelijke tot grote kamers, die elke dag werden schoongemaakt.En er was airco (niet tegen betaling!) die volledig regelbaar was, wat een luxe! Vanuit het hotel is het 10 minuten lopen naar het centrum, met een dolmusbusje ben je er in een paar minuten. Het zwembad op het dak is ook erg prettig, zeker met het uitzicht op de baai en jachthaven, kortom in dit hotel heb je zeker een goede vakantie!
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kordoglu in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kordoglu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kordoglu scoort een 6.38 uit 10 op basis van 16 reviews.