Appartement Happy ***

7,8

20 reviews over Appartement Happy in het Nederlands

Super hotel!

Susanne Suzi, 18-4-2016

Ik ben er afgelopen jaar geweest met mijn dochtertje. Ik vind het echt een super hotel, en dat voor dat geld! Goede prijs kwaliteit verhouding. Grote kamers met airco. Heel aardig personeel. Erg gemoedelijk. Ook leuke entertainment avonden. Loopafstand naar het strand, maar kunt ook heerlijk aan t zwembad liggen.

Op naar het volgende verblijf :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Tophotel zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Susanne, 7-11-2014

Ik vind het een top hotel qua prijskwalteit verhouding en dan ook nog eens eentje met service en vriendelijkheid van het personeel.

Met vragen wordt je altijd zeer goed geholpen. Met ideeën wordt er met je meegedacht. Het hotel ligt op een heuvel, maar via de achterkant ( bij zwembad) is het strand makkelijk en zeer snel te bereiken (300 mtr) . De dolmus stopt ook vlakbij en dan ben je voor een paar centen in het centrum.

Echt een ideaal hotel. Ons zien ze daar zeker weer terug! Dit jaar met een vriendin gegaan, volgend jaar gaan we zeer zeker met de kids !

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prima prijs-kwaliteit verhouding

chantaluitrotterdam, 9-7-2012

Net terug van Happy. Prima appartement voor de prijs die wij betaald hebben. Rustige locatie, niet aan drukke weg ofzo. Basic ingericht, maar alles was aanwezig. (zelfs gratis Wifi) Iedere dag schoonmaak, paar keer per week schone handdoeken. Groot 2 persoonsbed. Slaapbank in de woonkamer. Ruimte genoeg over. Ruim balkon. Totaal geen dronken mensen die 's avonds rond hingen. Wij zaten op 2 hoog, geen last van enig overlast (van bv de bar). Balkon zat ook aan de andere kant. Ladies beach is écht op 400 mtr, makkelijk naar toe te lopen. Zwembad met bedjes, maar wij zijn strand mensen, niet geweest dus. (Wat we wel zagen: geen handdoeken 's morgens op de bedjes, dus genoeg plek!) Het personeel is zeer service gericht, en snappen hoe je met gasten omgaat. Handelen direct bij een vraag. (extra handdoek bv) Kusadasi centrum om 2,5 km, 10 minuten met de taxi die de receptie voor je belt.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Helaas niets voor ons

annet, 1-11-2008

We zij er nu drie jaar geweest. Het eerste jaar was prima maar de laatste twee jaar was een ramp. Het apartement is simpel maar goed en de ligging is prima. Wat ons weerhoud om volgend jaar weer te gaan zijn de ieren en engelsen die 22 uur per dag dronken bij de bar zitten. Ze maken enorm veel herrie en slopen veel. Helaas doet het management er niets aan ondanks de klachten van andere gasten en hostess en houden de bar 24 uur per dag open. Van slapen komt dus niets terecht. Jammer !!!
Gereisd familie in november 2008

fam. Alkemade, 4-6-2008

helaas hebben we maar 1 keer in de 7 dagen die we er verbleven schone handdoeken gekregen, dat vonden wij toch wel een groot minpunt. Verder denken wij dat als het hoogseizoen is je daar zeker niet moet gaan zitten als je rust wilt. In de periode dat wij er verbleven waren wij de enige Nederlanders en de rest was Iers. Zij maken best wel veel geluid maar het is natuurlijk ook een kwestie van mens erger je niet, dit geldt tevens voor de moskee die ons 's morgens om 5.00 uur wekte!
Gereisd met partner in mei 2008

Elisa, 14-5-2007

Wij zijn in totaal met 4 meiden geweest. Omdat je eigenlijk alleen maar slaapt en doucht in het hotel vond ik dit een erg geschikt hotel. Lekker dichtbij het strand en na de tijd kon je nog een heerlijke duik nemen. Wij zaten gelukkig helemaal boven in het complex. Maar als je onderin zit heb je het restaurant en de dansvloer voor je deur zitten. 's Avonds wel tot laat muziek en soms lastige engelsen en ieren. Bar is 24 uur open. Verder aardig personeel en wij hebben ons wel 2 weken vermaakt.
    Gereisd anders in mei 2007

Sharky & Hammie, 5-4-2007

Let goed op wat je er allemaal eet en drinkt aan de bar, want bij vertrek krijg je de rekening nog even snel.

Als er karaoke of iets dergelijks is kun je beter zelf meedoen of een kroeg opzoeken,want het staat er hard en echt solidair zijn ze er niet.

De ligging is wel ok. Het is alleen dat je even moet weten dat je ook via het zwembad weer terug kan, want anders is het een flinke klim omhoog. Je zit wel lekker dicht bij het strand en een paar barretjes, maar voor het echte stappen moet je in barstreet zijn en laat dat nou net ruim een uur lopen zijn. De taxi's staan gelukkig vlakbij en voor nog geen 20 euro (heen en terug) wordt je voor de deur weer afgeleverd.

Sowieso is het restaurant A1 bij het oude centrum een aanrader. De eigenaar is een Nederlander en kan je een heleboel handige en leuke tips geven.

Gereisd familie in augustus 2005

Jose, 8-1-2007

Nooit meer! Stromend water langs de muren (we zaten op de begane grond met de dansvloer voor de deur)
      Gereisd anders in januari 2007

Theo en Annet, 2-9-2006

Wij zijn met z`n tweeën 8 dagen in happy geweest en opzich vonden we het een leuk hotel. Het personeel is aardig en ze doen alles om je het naar het zin te maken door middel van belangstelling tonen en een entertaiment programma. Wat wij jammer vonden was dat het schoonhouden van het hotel niet helemaal top was. Als je een placemat kreeg zaten de etensresten van andere mensen die hem gebruikt hadden er nog aan (in het restaurant)en dit geldt ook voor de tafels waaraan je eet. De kamers vond ik ook niet goed schoongemaakt. Het is even een borstel door de wc halen en even aanvegen en that`s it..hoe moeilijk is het om even een dweil door het appartement te gooien????Verder hebben wij een geweldige vakantie gehad..
        Gereisd anders in september 2006

andre sonja sean joyce, 25-5-2006

wij zijn er geweest het was prima ,gewoon een super vakantie gehad ,en ja oke de slaapbank was niks .we hadden een goeie oplossing pak wat kussens bij het zwembad en je heb een heerlijk bed .
          Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Happy in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Happy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Happy scoort een 7.83 uit 10 op basis van 21 reviews.