8,1

9 reviews over Appartement Hanya in het Nederlands

Marcel, 17-4-2006

Een rustig complex dicht gelegen bij het lokale strand. Het Centrum is wat verder weg, maar goed te bereiken met de dolmus. Een uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding, goede service en de algemene indruk is top. Houdt er echter wel rekening mee, dat het complex erg in trek is bij binnenlandse turkse toeristen, dus het is geen franse camping :). Echt een aanrader. Een leuk goedkoop turks restaurant vindt verscholen achter de moskee. Via een kleine ingang kom je in een natuurtuin, waar je heerlijk kan relaxen en genieten van goed eten en gastvrijheid. De restaurantmedewerkers trekken je niet naar binnen, want dat is tegen de restaurent policy. Alleen moet je wel even zoeken om het restaurant te vinden, maar dat is de moeite waard!
    Gereisd anders in april 2006

Fam. van Buijtenen, 1-3-2006

Hai, wij zijn 3 jaar geleden hier geweest.In 1 woord :heerlijk.

Het personeel was erg vriendelijk,rustige buurt.

Wil je de drukte opzoeken, ga je met de dolmus richting centrum.

Deze stopt zogoed als voor de deur.

Wij hebben voor dit jaar alweer geboekt.

Misschien tot dan. Groetjes, Astrid.

Gereisd anders in maart 2006

Hansje Put Jonker en kinderen, 10-1-2006

Wij hebben genoten, een leuk, vriendelijk familie bedrijfje. Als er problemen waren werden die direct tot zeer spoedig verholpen.Ik wil dit jaar weer terug.......en nee alles is niet 4/5 sterren, maar gewoon gezellig en viendelijk.Vorig jaar een top kok.......heerlijk gegeten!
        Gereisd anders in januari 2006

Roos, 15-6-2005

Nou, ik ga er elk jaar naartoe op vakantie en heb er al een eigen huisje...

Het is erg goed verzorgd en de mensen zijn altijd aardig, zolang je het maar vraagd en beleefd blijft!

Ook is in de omgeving steeds meer te doen en je kan er ook altijd snorkelen.

De mensen in de omliggende wijk proberen je altijd te helpen en je moet er niet gek van opkijken als ze je een keer aanspreken!!!

Gereisd anders in juni 2005

w schreurs, 16-1-2005

we gaan zeker nog een keer,sober maar relax

Gereisd anders in januari 2005

Elly en André, 6-8-2004

Wij zijn 10 jaar geleden in App. Hanya geweest. Het is ons daar zeer goed bevallen. Het personeel was altijd in voor een geintje en ze waren altijd vrolijk, vooral de barman. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad destijds en Hanya is zeker een aanrader.
              Gereisd anders in augustus 2004

Jack, 11-7-2004

Hebben enige jaren geleden erg genoten en zijn voornemens weer te gaan, mogelijk nog dit jaar.
                Gereisd anders in juli 2004

Familie van Basten Batenburg, 7-6-2004

Inmiddels gaan we voor de 5e maal naar Hanya. We hebben 2 kinderen van 8 en 10 jaar en deze genieten nog steeds ieder jaar van het zwembad en de zee zo vlakbij. De huisjes zijn ruim en eenvoudig en doordat er altijd in de avond wat wind opsteekt is het er goed uit te houden. Inmiddels is Day-tours gestopt met de kinderclub, maar doordat we er al een aantal jaren komen, zien we regelmatig dezelfde gezinnen terug komen. Het eten in Hanya zelf is per jaar erg wisselend geweest, maar er zijn zo'n 6 kleine Turkse restaurants in de buurt, die door ons regelmatig bezocht worden. Het is allemaal erg betaalbaar en ben je het een keer zat, dan zit je met de Dolmus in 20 minuten in Kusadasi zelf.
                  Gereisd anders in juni 2004

John en Yvonne, 13-1-2004

lekker rustig complex. wij kwamen om 2 uur 's nachts aan en de keuken ging voor ons open omdat we honger hadden. De ligging van het complex is wel erg achteraf, maar er rijd een Dolmus vlak langs de huisjes. Strand is een aardig eindje lopen. Maar dan kan je wel kiezen voor een betaald strandje met ligbedden of een veel rustiger strandje waar alleen maar turkse mensen zijn. wel zijn daar zee egels in het water, dus schoentjes aan. Er is geen airco, maar wij hebben heerlijk op het dak terras geslapen. Je hebt dan ook minder last van muggen.huisjes zijn niet erg lux, maarja je bent toch meer buiten als binnen. Het eten is lekker maar er is niet veel keus.En de barman die is perfect.Als we weer naar Turkeye gaan dan zeker weer daar heen.
                    Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hanya in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hanya scoort een 8.11 uit 10 op basis van 9 reviews.