8,2

6 reviews over Appartement Gurbuz in het Nederlands

Marjolijn, 3-1-2007

Ik ben afgelopen zomer hier geweest en het is me erg goed bevallen. Het complex ziet er erg netjes uit, erg kleinschalig, maar dat heeft zijn charme. De kamers vond ik ook netjes, niet heel bijzonder, maar gewoon goed. Ook de badkamer was prima evenals het balkon. De ligging was prima, alleen inderdaad bovenop een heuveltje, maar dat maakte mij niet uit. Het stadsstrand is 5 minuten lopen, naar het centrum 10 minuten. Om naar het Ladies Beach te gaan loop je 10 minuten en pakt dan de dolmus. Dit is wat omslachtig, maar dat is wel een prachtig strand. De service van de mensen is geweldig, ze zijn ontzettend vriendelijk, altijd in voor een praatje. Ons bed werd constant mooi opgemaakt met bloemetjes :) Helemaal tevreden dus! Overigens zijn hamburgers en broodjes spotgoedkoop in het hotel!
    Gereisd anders in januari 2007

Elsje Rutten, 15-8-2006

Het is een gezellig kleinschalig complex. Aardige mensen en een schoon zwembad. In de buurt wonen vele turkse mensen die graag met je wilen kletsen. 's morgens vroeg om 5 uur kun je de moskee horen maar daar ben je zo aan gewend. Verder zijn de appartementen ruim en schoon. Gurbuz bestaat uit twee gebouwen. Wij zaten in het kleine gebouw met een klein zwembadje en barretje. Wanneer ik weer terug zou gaan zou ik liever in het grotere appartementen gebouw zitten. Daar zie je iets meer andere touristen en zou ik sneller wat langer aan de zwembad rand vertoeven. Het het complex is voor mensen die niet goed ter been zijn niet goed bereikbaar. Het complex staat boven op een heuvel. Maar voor jonge mensen is het een goede oefening voor de beenspieren. Al met al heb ik er van genoten. Een aanrader als je van een gemoedelijke sfeer houdt.
      Gereisd anders in augustus 2006

Gurbuz fans, 8-8-2006

Wij zijn net terug uit Kusadasi en verbleven in app Gurbuz. Wij vonden dit echt een uitstekend appartement. Het personeel was vriendelijk. Het appartement was schoon. De ligging was perfect voor ons, net iets van het centrum maar te voet makkelijk aan te lopen en het strand was de helling af en je lag op het bedje. Iedereen wil graag in een all inclusive hotel verblijven, maar dit appartement is een echte aanrader.Je gaat lekker uiteten, want dat kan al voor 9 euro. Gurbuz was perfect!
        Gereisd anders in augustus 2006

Cees en Jacqueline, 11-10-2005

Wij zijn net een week terug. Het appartement is netjes. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Om de 2 dagen schone handoeken en om de 2 dagen werden de bedden verschoond en keurig opgemaakt. Gezellig ingericht. Het zwemwater in het zwembad is erg schoon. Vriendelijk personeel. Alleen is er geen lift aanwezig. Dus niet geschikt voor minder validen. Buiten werd het ook goed schoongehouden. ten

Gereisd anders in oktober 2005

Ellen, 9-8-2005

Ben hier vorig jaar met mijn vriend geweest. Erg gezellig gehad en een mooi groot appartment. Personeel is heel vriendelijk. Je zit vlak bij het centrum en de zee.

De jeep safari is echt een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2005

Martin, 4-1-2005

kleinschalilg apartement maar zeer gezelig. Ben heir met broers en vrienden geweest in 2003. personeel is zeer vriendelijk.Centrum van kussadsie is en stukje lopen maar dat loop je langs de zee naar toe. Ik heb het heir goed naar mijn zin gehad bar personel draaide op een gegeven ogenblik cd die wij bij ons hadden.Bij verterk weer terug naar huis stond al het personeel zo'n man 6 al sóchtens op ons te wachten om uit te zwaaien
              Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gurbuz in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gurbuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gurbuz scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.