Hotel Green Park **

Green Park

Matig

14 reviews over Hotel Green Park in het Nederlands

pijnenburg, 18-4-2006

ook wij zijn afgelopen zomer naar dit hotel geweest. Ik kan maar een advies geven en dat is niet boeken.

De kamers zijn mooi de dolmus verbinding is prima. De service is echt slecht we bestaalden omgerekend 2 euro 25 voor 125 ml cola. Kamermeisjes hebben we in veertien dagen twee keer gezien. Ik heb fotos als bewijs van de zakken vol afval die dagen op de gallerij lagen. douchen was keer op keer met koud water. en het ergste van alles dat er maar een personeelslid engels sprak. dus pas na dagen van vragen kregen we pas nieuw toilet papier.ook diarree was er dagenlijks. de muziek was keihard. wij komen al jaren in kusadasi maar dit hadden we nog nooit meegemaakt

Gereisd anders in april 2006

Gea & Dennis, 16-11-2005

na de andere verhalen waren wij wel een beetje angstig voor wat we hier zouden aantreffen, maar dat viel dus alles mee.

lekker rustig in vergelijking met grote al inclusive resorts, Muziek ? viel alles mee , er werd ons zelfs gevraagd wat we wilde horen. Eten was niet bijzonder maar ook niet slecht. ja het ligt niet aan het strand maar dat heeft ook zo zijn voordelen en wat betreft de service deden ze hun best. al met al een redelijk hotel als je de prijs/kwaliteit vergelijking er op los laat.

Gereisd anders in november 2005

ge en marcella de ridder en de fam levendig, 24-9-2005

een woord een ramp van de hoogste klasse koud eten duur drinkwater honden die overal tegen aan piesen harde muziek de hele dag door oud brood iedere dag de zelfde goedkope worst kaas klagen helpt niet strand is een vuilnisbeld leven er alleen voor zich zelfs avonds en smorgens koud water kan alleen overdag douchen leuk als je een dagje uit ben geweest vliegen volop op het eten vrijdag aan gekomen naa een week was er brandstof om het eten warm te houden zijn voortaan in de stad gaan eten brengt ook weer kosten met zich mee allemaal aan de diare geweest omdat we zo dom waren de eerste dag een toetje te eten kort om ga er nooit heen er zijn geen woorden voor om het te beschrijven
Gereisd anders in september 2005

Joost en Jessica, 6-9-2005

We hadden de beoordeling op deze site gelezen en waren op het ergste voorbereid. Gelukkig zyn wy de moeilijkste niet en hebben we een topvakantie gehad. Dit ondanks dat het eten niet super was (te weinig keus en ook wy hadden even last van diarree) en de muziek steeds hetzelfde was.

De kamers waren goed. En ook met de ligging was het geen probleem. Elke keer als we naar het centrum wilde liepen we het park af en toen kwam er al een Dolmus bus aan en die bracht ons met een kleine 10 minuten in het centrum. Het strand was een kilometertje lopen, totaal niet erg. Het personeel sprak inderdaad niet echt engels, maar je kwam er altijd wel uit. Honden waren lief, katten niet gezien en om de kale eend hebben we erg moeten lachen. Al met al was het gewoon een hotel wat je kon verwachten voor die prijs! 840 euro voor 15 dagen,betaal dan wat meer en dan heb je ook wat minder klachten misschien

Gereisd anders in september 2005

Lotte, 25-8-2005

Hotel+kamers zag er goed uit. 2x deed het water het niet,was wel irri. Zwembad was lekker,niet vies ofzo vond ik.

De schnmaaksters doen erg hun best en zijn aardig. Ook het personeel deed hun best,vooral de obers. De jongens achter de bar vond ik idd ook wat egoistisch, steeds idd die muziek en gewoon liggen te slapen(gek he'? na al die joints?)

Centrum wel ver weg,maar goed te bereiken omdat de dolmus voor het hotel stopt,als ze je aan zien komen stoppen ze al,dus das echt geen probleem.

Denk ook dat dit een goed hotel kan worden als ze het restaurant leuker maken en 't eten wat meer varieren.De dieren kunnen ze beter weg doen. Toch niet erg fijn bij het eten.

Verder leuke vakantie gehad en me niet echt gestoord aan dingen. Enige waar ik me aan stoorde (en das iedereen met me eens die er tussen 13/8 en 24/8 was), was die groep russen, al die vrouwen en meisjes! Sjonge jonge!maarja.

RW & RW & FCW, 20-8-2005

Van de 3 reisgenoten ben ik inderdaad ook ziek geworden. Of het aan het eten lag, dat weet ik niet. Het eten was, gezien de prijs, niet slecht. Jammer genoeg was er niet zo veel variatie in het menu. Eén warm gerecht en verschillende salades. De afstand naar het strand bedraagt inderdaad meer dan 500 m, maar dan heb je door de week ook bijna het hele strand voor je alleen. De katten op het complex heb ik niet gezien, de honden wel en af en toe ook wel eens gehoord. Wat wel duidelijk te horen was, was de muziek. Vaak enorm hard en het repertoire was ook tamelijk eenzijdig (ik wil een bepaalde plaat, waarvan ik de titel niet ken maar die op de HotelCD voor het ondergangslied van Celine Dion kwam, NOOIT meer horen). Over het personeel hebben we geen klachten. Ze spraken weliswaar bijna geen Engels, maar ze waren erg vriendelijk. Het hotel heeft de potentie om het beter te kunnen doen.

Bas & Jolanda, 19-8-2005

Als je aan komt denk je: WOW! Ziet er goed uit! Maar dat is ook alles.

Eten was erg slecht. Veel mensen zijn er ziek van geworden. Ik trouwens ook. Ook bij het ontbijt was er weinig. Veel mensen namen hun eigen chocoladepasta mee, want er was gewoon niks lekkers om op brood te eten.

Van het hotel mag je geen eten en drinken mee naar binnen nemen. Waarom heb je dan een koelkastje op je kamer?

Ongeveer alles wat op info staat klopt niet, strand is niet dichtbij, geen biljarttafel enzo.

Het personeel kon geen engels en dachten alleen maar aan hun zelf.

Die honden die er rond liepen waren erg schattig maar hoort niet echt bij een hotel.

Verder is er op de kamers niks aan te merken. Ziet er goed uit, met airco! Bij het zwembad was het heerlijk. Veel stoelen en grote kussens om om te liggen.

Het ziet er zo goed uit, als ze zouden willen kan je er een erg goed hotel van maken.

Detmar en Natasja, 18-8-2005

Op de internetsite staan een aantal onjuistheden, dit heb ik hun ook gemaild, hopelijk passen ze dit zsm aan.Kustur beach ligt nl op 500 mtr ipv 150. Tusan Beach op 80 meter?Was dat die afvaldump aan de overkant van de weg? Tafeltennis/biljart:niet aanwezig. Drinken tijdens 'avondmaaltijd'wordt later in rekening gebracht. Personeel=brutaal en onverzorgd, jonge ventjes, spreken geen Engels. Eten-onhygienisch, veel van tzelfde, meestal rijst. Geld in kluisje is een must ivm jatpraktijken

Linda en Mark, 16-8-2005

Leuk Hotel alleen de bediening is vreselijk slecht, spreken bijna geen Engels (alleen als ze willen), zijn soms erg onbeschoft, zien eruit als gasten en denken alleen maar aan hun zelf, roken drugs vieren constant hun eigen feestje en denken daarbij niet aan de hotelgast, muziek staat (veel) te hard tot 's avonds laat en vaak draaien ze alleen de eerste sec. van een nummer , erg irritant, en het was alleen muziek die ze zelf leuk vinden. Er werd ook ingebroken in de kamers. De pups en kittens hebben erge dorst en drinken uit het zwembad. Het zwembad is vaak vies en de tegels werden pas schoongemaakt nadat mijn man er wat van had gezegd!!! Het eten zit onder de vliegen en veel mensen werden ziek, waaronder wij zelf. Het is onzin om te zeggen dat dit alles komt doordat het hotel pas geleden is overgenomen door een nieuwe eigenaar, want daar hoeven de gasten natuurlijk niet onder te lijden.

Richard en Dennis, 13-8-2005

nou dit is inderdaad een ramphotel! ten eerste het personeel, het spreekt nauwlijks Engels en ze zijn nog doof ook. De muziek stond bij het zwembad vaak keihard en ook 's avonds gingen ze rustig verder! ( tot 12 uur!) ook waren ze soms niet te onderscheiden van de hotelgasten. geen herkenbare kleding dus.

Nou verder was het hotel onhygiënisch en dat kwam door de katten en honden die er lopen. ( ik heb wel gehoord dat ze eventueel weggaan). Deze honden zaten onder de vlooien en ze lagen gewoon te slapen op de kussen waarop ook de hotelgasten oplagen. Of ze pisten er tegenaan. Gezellie. Ook werden we door het geblaf vaak gestoord in onze slaap.

nou het eten was ook niet lekker in hethotel. Op de laatste dag hoorden wij nog dat er bij andere gasten ingebroken was in hun kamer ( en natuurlijk geld weg!), maar het hotel deed er niets aan. Dus kortom KLOTE hotel!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Park in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Park scoort een 5 uit 10 op basis van 14 reviews.