Appartement Golden Moon - Altinay ***

Golden Moon - Altinay
6,8

12 tips over Golden Moon - Altinay

Bianca, 11-8-2014
Let een beetje op met boeken van de reis en met boeken van excursies hoe lang je in de bus zit! Daar ging het bij ons een beetje mis.. ;-)
Mignon, 21-7-2014
Via de manager hebben we een boottrip gemaakt, was een hele dag met een lekkere lunch. Zeer aan te raden!!
Suzy, 19-8-2013
Turkse stoofpotjes zijn echte aanraders in het hotel maar ook elders

nel sidler, 29-7-2013
lopend te doen naar het strand en het centrum maar terug met de dolmus voor ongeveer 1 euro pp
mlelieveld, 16-7-2013
het personeel is aardig en behulpzaam en het eten in het restaurent is heerlijk. Ik zou de tonijn en kip salade aanraden die zijn erg lekker
R. de Bruijn, 24-9-2012

Op loopafstand (bij het kerkhof) zit een heerlijk restaurant. BulBul!

Ga daar maar eens eten. Lekker druk. Fijne maaltijd. € 7.50 inclusief drankje.

Jos.jansenoflorkeers, 16-9-2012

Duiveneiland is mooi.

We zijn naar Pamukkale en Efese geweest - mooie uitstapjes / Pamukkale wel ver - maar ja: wel uniek in de wereld...

Fam. Ruben, 27-8-2012

Woensdag grote textielmarkt.

Hammam richting centrum €20 alles erop en eraan.

Aqualand € 18 incl. transfer 11 km.

Fam. Ruben, 27-8-2012

Hamman op weg naar het centrum is een aanrader €20 (sauna, scrub, zeepmassage, oliemassage)

Ga je shoppen, voor de helft afdingen, anders heb je zeker teveel betaald! Je kan beter met TL betalen dan met Euro betaal je altijd meer...

justin en anne, 16-8-2012
Ben je jong en wil je gezellig avondje uit ga dan naar de kusadasi bar in de barstreet (gelegen tegenover de oranje bar). Hier draaien ze leuke turkse top 40 wat wordt afgewisselt met internationale dance. Hier komen ook Turkse mensen (met name op zaterdag) in plaats van Engelse toeristen, dit is erg leuk om een keer meegemaakt te hebben.