Hotel Golden Hill **

6,8

12 reviews over Hotel Golden Hill in het Nederlands

smerig smerig smerig

liza, 21-8-2008

Waren in September 2006 in dit ( hotel ) deze naam verdiend het niet .

Er was in dit hotel een vierkante meter schone vloerbedekking en die lag in de lift de rest was alles vies en smerig . Ze waren een appartement aan het maken op de boven verdieping voor de ouders . Ik denk dat de zoons die nu de leiding hadden het hotel naar de vaantjes helpen . Zaten de hele dag voor de TV of achter de spelcomputer Jammer want de ouders waren aardig en behulpzaam , het personeel was volgens ons ook weggelopen .Want na een week moesten we vragen of ze de kamers eens schoon wilden maken . Handoeken kregen we wel als we ze gingen halen bij de receptie .

Gereisd met vrienden in augustus 2008

bakx, 27-9-2007

golden hill was een leuk hotel met fantasties personeel maar die hebben het zelf helemaal kapot gemaakt.

de gasten zelf stonden achter de bar en de eigenaar lag voor de tv.wij zijn vorig jaar nog wezen kijken bij golden hill maar toen was het al uitgestorven en het zwembad lag er vies en leeg bij.

jammer van het hotel wat eens een heel mooi hotel was.

Gereisd met partner in september 2007

Fred & Hulya Kloosterman, 7-7-2007

Heb hier in 4 jaar tijd ongeveer 15 keer gelogeerd, ook 1 keer in de winterperiode als het dicht is je krijgt van Mitat de slautel van het hotel mee, dus je kan terug komen wanneer je wilt in het begin sliep ik hier voor 5 euro per nacht. toen ik mijn huidge vrouw Turkse trouwde heb ik hier een feest gegeven en kreeg 1 super grote kamer voor 10 euro pernacht Mitat en Jane Hartelijk bedankt hiervoor en je ziet ons snel weer terug
Gereisd met partner in maart 2005

Daphne, 19-1-2007

Gezellig hotel, schone kamers, leuk personeel! Heb er een geweldige tijd gehad!
Gereisd anders in januari 2007

Monique, 11-7-2006

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De eigenaar Mustafa is een zeer relaxte en aardige man en net als alle Turken zeer gastvrij. Van de moskee hebben we geen last gehad; we werden er geen enkele keer door wakker. Dit hotel zouden we zeker nog een keer boeken!
Gereisd met vrienden in juni 2006

Fevzi, 10-7-2006

We zijn met 3 vrienden in het hotel gebleven.. Ik vond het zelf een leuke hotel. Je moet geen luxe verwachten, maar daar is ook de prijs naar. Het personeel was echt super.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Nina, 7-7-2006

Top vakantie gehad!! Hele vriendelijke personeel. En dat alles voor zo weinig geld. Was gewoon super!!
Gereisd anders in juli 2006

Jolande en Arie, 30-9-2005

Als ik zo de vorige beschrijvingen lees dan vraag ik me af of we het over hetzelfde hotel hebben. Wij waren hier van 17-24 sept. en waarschijnlijk was het seizoen bijna voorbij, de service was minimaal, een goedemorgen bij het ontbijt kon er maar net af. Het ontbijt zelf is erg karig, de kamer was ruim maar de douche erg smerig (doucheputje wat niet doorliep vanwege de smerigheid, kranen die het slecht doen vanwege kalkafzetting) Het zwembad was klein maar we hadden het geheel voor onszelf want andere gasten zagen we bijna niet. En het hotel is erg gehorig, op de 4de hoorde je nog de mensen die beneden zaten in de lounge. En natuurlijk de moskee om de hoek. Kortom buiten het hotel zeer genoten van de vakantie, binnen hadden we ze iets van we slapen hier alleen maar en het is gelukkig maar een weekje.
Gereisd anders in september 2005

Cynthia Tak, 15-9-2005

Een geweldig Hotel, mooi en schoon.

Helaas naast de moskee, maar die hoor je na een paar keer niet meer. De bediening is buitengewoon goed. Wij zijn er al drie keer geweest en als wij weer naar Kusadasi gaan, dan gaan we zeker terug. Groetjes, Cynthia en Arnold

Gereisd anders in september 2005

Conny, 27-6-2005

Wereldhotel met prima service!!!!bedankt voor alle leuke vakanties Mithat,Mustafa en Murat.
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Hill in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Hill scoort een 6.83 uit 10 op basis van 12 reviews.