Appartement Golden Gate **

7,7

65 reviews over Appartement Golden Gate in het Nederlands

Herhalings vatbaar

Wilma, 12-10-2015

Heel gemoedelijk en gezellig met vriendelijke personeel
Gereisd alleenreizend in januari 2015

Super

Lia en Ton, 6-10-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.De kamers waren ruim zat en werden goed schoon gehouden. Het ontbijt was prima. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het strand was op loop afstand,maar dat was ons te druk. Wij gingen naar Silversand beach.

we komen zeker terug in dit complex.

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima ervaring

Harry, 5-9-2015

Prima hotel.

Ruime kamers met balkon en een klein keukentje.

Het ontbijt is Turks en hier was niets mis mee.

Het avond eten was goed, maar niet extra biezonders .

Voor de prijs kwaliteit van het hotel een aanrader.

Dicht bij het strand en de Dolmus stopt tig keren voor de deur.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima!

Denise, 2-9-2015

In augustus voor de 2e keer naar Golden Gate geweest. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Schone simpele kamers, elke dag schoonmaak en om de dag nieuwe handdoeken.

Lieve mensen achter de receptie en voor vragen kan je altijd bij ze terecht. Een prettig kleinschalig appartementen complex! De locatie is ook uitstekend! Op een paar minuutjes lopen naar het strand, waar ook veel restaurants zitten (Some Where Else is een absolute aanrader, we hebben daar 7 van de 15 dagen gegeten!) En op 15 minuten lopen naar de stad, leuk om eens te doen vanwege het mooie uitzicht over de zee. Maar als je niet zo fitaal bent pak je het busje wat om de twee minuten stopt voor het app. complex! (Kost 5 TL voor 2 personen) In het stadje echt eens gaan eten bij restaurant Tranche! (Heerlijke biefstukken en goede friet, dat is nogal lastig te vinden in Turkije!) Een paar minpunten aan Golden Gate: de matrassen zijn echt super hard en we hebben er een keer geluncht, daar werden we niet echt blij van!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke vakantie

Mourits, 20-8-2015

Wij hadden een zeer ruim app. op bovenste verdieping. Wel airco nodig €4,00 per dag.

Vrij groot zwembad met matrassen op de ligbedden. Ligt aan doorgaande weg maar je hebt daar nauwelijks last van. Ladies beach op loopafstand met veel gezellige restaurants. Wil je shoppen dan moet je naar de stad. Je stapt voor de deur op de dolmus voor 80 cent pp. Veel te doen zoals: Efese, Pamukele, Adaland water-/dolfijnpark waar we met dolfijnen hebben gezwommen voor €90,00 pp. En zeker niet te vergeten de boottocht op de Amores1,van een ned/Turks echtpaar, echt geweldig met maar 20 pers. Te boeken via restaurant Captain's house op de boulevard in de stad of via hun website.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goede low- budget vakantie

Tessa Dekker, 4-9-2014

Wij gingen zonder hoge verwachtingen naar Golden Gate. Voor de prijs krijg je veel kwaliteit. Onze pluspunten: Strand en openbaar vervoer dichtbij, mooi wit complex, lekkere bedden, prima zwembad, vriendelijke bediening (pluspunt: de bediening is niet opdringerig, maar zijn er direct als je iets wilt hebben en geven je een gastvrij gevoel, heerlijke frozen ice voor een goed prijsje, vriendelijke hardwerkende schoonmakers en nachtbewaker. Onze minpunten: vanwege de prijs veel asociaal publiek, de receptioniste en het management geven je geen gastvrij gevoel, de muziek bij de de bar (wij zaten op de begane grond en hoorde duidelijk de muziek, maar hadden er geen last van. Het stopte ook vaak rond 00.00. Daarnaast zijn er ook wel dingetjes met de kamer (bijv. 1- pitskookstel of slechte douche), maar voor deze prijs en aantal sterren ben ik erg tevreden.

Is het iets voor jonge kinderen?Ja, er is een prima kinderbadje en in de twee andere zwembaden kan je ook zwemmen met bandjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

2e de jaar super vakantie

Marijke, 2-9-2014

Wij hebben voor het 2de jaar een heerlijke/fijne vakantie gehad. Over het geheel er zijn wel w at puntjes. Omdat het erg druk was waren de vloeren van de galerij niet schoon, ze waren aan het snoeien geweest van de hele mooie beplanting maar niet schoongemaakt . Jammer. En ja bedden zijn hard. Wij zeggen persoonlijk een keer renoveren zou nodig zijn, maar dan krijgen we het verhaal kan je nog naar golden gate voor 550 euro p.p NEE want dan gaan de prijzen omhoog, De schoonmaaksters zijn hele lieve dames die echt hard hun best doen, de receptie helpt je met alles ,als je jezelf ook flexibel op stelt. De nachtbewaker is een ontzettend lieve persoon, wij hebben genoten van hem. Wat ik zeker nog wil melden : dat verschrikkelijke gedrag van de mensen Bedjes en parasols reserveren wanneer houd dat op, wij hebben nood gedwongen mee gedaan heel treist. Maar eind coclusie we hebben genoten, je vakantie maak je zelf Zoveel lieve mensen ontmoet Super
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Zoveel beter dan we hadden verwacht!

Sanne, 30-8-2014

Allereerst konden wij het totaal niet vinden in sommige negatieve recensies hier onder. De prijs kwaliteit verhouding is echt een 10 waard. Een hele simpele studio maar schoon en praktisch, niks over te klagen! Verwacht geen luxe, dan moet je maar meer betalen. Ja er staat muziek aan bij het zwembad, maar dit hoor je bijna niet in je studio/app omdat deze aan de achterkant van het complex bevinden. Het personeel is super aardig en nee ze besteden niet veel tijd aan je als je niks besteld, logisch toch? Wij hebben echt een super vakantie gehad! Idd harde bedden maar hebben prima geslapen. Wij kregen wel elke keer een nieuwe wcrol, er werd elke dag goed schoongemaakt en het bed is 2x en handdoeken 3x in 1 week verschoond wat gewoon genoeg is. Ladies beach is een leuk strand, lekker zandstrand en loopt geleidelijk af in de zee. Kusadasi is ontzettend gezellig, veel leukere sfeer dan bijv marmaris/antalya en het eten is super!
Gereisd met partner in augustus 2014

Nieuwe slecht management met gevolgen

Fan. Van Dam, 5-8-2014

Het complex staat redelijk goed in zijn beoordelingen echter is het recentelijk gewijzigd van management wat zeer veel nadelige gevolgen heeft.

Bediening stelt zich niet dienstverlenende op en leeft in onmin met directie en wenst om het maar even kort te zeggen geen poot uit te steken voor de gasten als de directie niet aanwezig is. Helaas is de directie veelvuldig afwezig.

Een welkome uitzondering hierop is de inzet van de schoonmaaksters welke aardig zijn en keihard werken.

De staat van onderhoud is van zeer bedenkelijk laag en onacceptabel niveau.

het restaurant was gedurende een periode van 6 dagen buiten ontbijt om zonder opgave van reden gesloten in het hoogseizoen tot op heden is het niet mogelijk iets te eten in het restaurant en kunnen kinderen in het hotel geen ijsje kopen.

Advies inzake deze moet dan ook zijn zoek nog even verder naar een beter alternatief waarvan er duizenden zijn in Turkije en vele in Kusadasi met het leuke personeel waar Turkije ook bekend om

Gereisd met partner in juli 2014

Netjes en verzorgd...mooi zwembad en erg schoon

meneer Waasdorp, 3-8-2014

Het is een mooi hotel met zeer vriendelijke mensen. Het ontbijt is niet geweldig. Dat hebben we een keer gedaan, maar daarna niet meer. Dat hoorde we van meer mensen. De bar bij het zwembad is tot 03.00 uur open.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Gate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Gate in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Gate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Golden Gate scoort een 7.73 uit 10 op basis van 67 reviews.