Appartement Gold ***

Gold

Onvoldoende

2 reviews over Appartement Gold in het Nederlands

Arjan, 21-9-2004

Gold is de afgelopen jaren zeer verwaarloosd. Gaten in de muren van de badkamer en de voordeur. Het rooster rond het zwembad voor de afvoer van water ontbrak op sommige plekken of was zo zwak dat je er op elk moment doorheen kan zakken (hetgeen ook is gebeurd). De appartementen waren niet goed schoon gemaakt en de lakens niet goed gewassen.

Eens maar nooit weer!!!!

Gereisd anders in september 2004

Sjaak Bol, 2-8-2004

Voor de vierde maal in dit appartementencomplex geweest.De 3 voorgaande jaren waren fantastisch,nu het in handen is van een blonde russische vrouw is het een zeer vieze en ongezonde bende geworden.

Schoon linnengoed was niet of haast niet te verkrijgen,of was gescheurd.Bij aankomst deed het toilet het niet,we moesten de douchekop maar in de stortbak hangen.Met engels kon je haast helemaal niet terecht,en de gehele dag hing er een zeer penetrante olielucht over het gehele complex.Naar de hoste,s van oad werd helemaal niet geluisterd door deze blonde russin.Zij had overal schijt aan.

Zo kan ik wel uren doorgaan,maar wij weten wel hier komen wij nooit meer.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gold in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gold scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.