2 reviews over Hotel Evsen in het Nederlands

Joëlle de Ronde, 27-6-2005

Wij hebben hier in 2003 april/mei gezeten, omdat het hotel amper bezet was kregen wij alle service die we wensten. Het eten was niet bijznder, maar toen we zeiden wat we wilden, krijgen we het, en lekker ook.

Tsja de kamers zijn roze met bloemetjes, maar wanneer ben je er nou?

Ik heb het er reuze naar m`n zin gehad.

Gereisd anders in juni 2005

Johan te Zaandam, 17-5-2005

Ik ben wel een beetje laat maar hier dan toch mijn beoordeling. Zijn hier geweest in mei 2003. Het hotel heette eerst varuna en later evsen. Het was in één woord waardeloos. Mensen boek in Kusadasi niet via Touroperator want je word belazerd waar je bij staat. Wij hebben twee hotelkamers gehad binnen twee uur tijd. De tweede ging nog wel maar de eerste? Je trapt nog niet eens je hond erin, en laten we het over de rest maar niet hebben. De volgende ochtend hebben we overgeboekt naar hotel ozcelic.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evsen in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evsen scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.