Appartement Eke ***

9,2

5 reviews over Appartement Eke in het Nederlands

petro hedi en melanie kriger, 31-8-2005

Hallo

we zijn net terug van eke

we hebben het er weer toppie gehad volgend jaar weer hoor dit is echt ierdreen aan te bevelen mensen weten niet hoe ze het je naar je zin moeten maken hij staan aan geschreven als 3 sterren maar voor ons is het een 10 sterren waard groetjes petro hedi en melanie

Gereisd anders in augustus 2005

Brenda & Ger, 19-7-2005

Geweldig complex! Niet te groot en supergezellig, personeel is echt top! Zwembad is heerlijk, nog steeds zeggen wij: Het zwembaf van Eke was het lekkerste ooit, watertemp. perfect. Een aanrader!
      Gereisd anders in juli 2005

Nelis Astrid Tina, 16-6-2005

hallo Allemaal wij vind appartementen eke helemaal gewelig en ook de kok die daar werkt is daar geweldig en we zijn daar 1 keer geweest en nu gaan we ieder jaar terug al zitten we in een andre appartement Van Nelis Tina Astrid
        Gereisd anders in juni 2005

natascha, 24-1-2005

De mensen die hier werken zijn echt geweldig.Ze doen alles om je hetnaar je zin te maken al is dat niet eens nodig.

Het lijkt net of je hun eigen familie bent zo gaan ze met je om.

Wij kennen dit app. al 6 jaar het is echt een topper

Gereisd anders in januari 2005

angelique visser, 27-4-2004

het is een heel erg gezellig hotel, je bent hier tenminste geen nummer maar echt familie.

Kom hier al zes jaar.

Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eke in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eke scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.