Hotel Eke hotel ***

10 reviews over Hotel Eke hotel in het Nederlands

nooit meer

Gaston, 14-8-2008

bestaat niet lang meer

een slechter hotel kun je niet krijgen en prijs kwaliteit verhouding is erg onder het verwachte nivo

dus daar nooit meer

Gereisd met partner in oktober 2006

18-11-2006

Gwoon een geweldig hotel! ze zijn heel gastvrij en k heb het er al 4 jaar ongelofelijk naar me zin! ik ga er elk jaar weer heen en elk jaar vind ik het er weer super! het onderhoud is er ook netjes de kamers zijn leuk zo kan ik nog wel even door gaan!
Gereisd familie in augustus 2006

hedi kriger, 4-9-2006

wij komen er al jaren en is echt een prima hotel..ja het is erg jammer dat er te veel engelsen zitten maar het weerhoud ons er niet van om er weg te blijven
Gereisd familie in augustus 2006

Nick en Tineke, 13-8-2006

Dit was de eerste keer dat mijn vriend en ik naar dit hotel gingen en het is ons prima bevallen! De ligging is niet optimaal, maar de dolmus stopt heel dicht bij en die brengt je binnen 10 min in het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en netjes. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel goed. Het zwembad is voor Turkse begrippen erg groot! Echt ideaal met zo veel ligbedden en een relax hoekje. De kamer is goed, er staat in wat je nodig hebt. Er werd redelijk goed schoongemaakt (elke dag). Het enige nadeel vond ik dat er onwijs veel Engelsen waren die nogal asociaal waren. Dat heb je vast in elk hotel, maar hier waren erg weinig Nederlanders.

Mark en Esther, 12-8-2006

Op zich is Eke een prima hotel, al is de ligging niet optimaal. Vriendelijk personeel, groot zwembad. Een nadeel vonden wij dat er voornamelijk Engelse gasten zitten en het hotel daar dan ook erg op gericht is. Wij hebben een goede vakantie gehad, maar zullen niet teruggaan naar Hotel Eke.

Robert, 9-8-2006

Goed hotel, vriendelijk personeel met uitstekende service. De kamer was niet bijzonder, al het nodige was wel aanwezig en de huishouding hield het goed schoon. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Uitzicht vanuit kamer is redelijk mooi (de zee en wat andere hotels). Het is op loopafstand van het centrum, toch is de heuvel waarop het hotel staat opwaarts beter te doen met de taxi. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

linda&ruben, 1-8-2005

we zij er al 2x geweest, en morgen gaan we voor de derde keer. We weten zeker dat het er goed is, dus voor ons niets anders.
Gereisd anders in augustus 2005

angelique Visser, 11-7-2005

ik kom al zes in hotel eke. Ben bevriend met het personeel en de eigenaar. Het is een geweldig en gezellig hotel. Het lijkt altijd net of je terug komt bij je familie
Gereisd anders in juli 2005

kriger, 2-4-2005

top appartemenet heeft al 3 jaar onze voor keur klassen gewoon hoed deze familie met hun gasten om gaan helemaal geweldig
Gereisd anders in april 2005

Ger & Brenda, 29-8-2004

Eke is een fantastisch hotel , zeker met kinderen want het personeel is superaardig en het zwembad is heerlijk! Het water is altijd lekker op temperatuur en er is een groot grasveld bij. Er staat een schommelbank bij het zwembad waar je onder de olijven heerlijk in de schaduw kunt relaxen en er zijn lekkere snacks te krijgen. Het enige nadeel is dat je boven op een berg zit, maar het personeel is zo vriendelijk om, als je even belt, je op te pikken als je weer vanuit de stad naar boven wilt. Kortom een aanrader!! Wij gaan zeker nog eens terug!!!
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eke hotel in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eke hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eke hotel scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.