Appartement Daisy ***

Daisy
7,3

3 reviews over Appartement Daisy in het Nederlands

janka, 30-1-2005

wij zijn er in 2004 3 weken geweest en het was wel gezellig.

omdat we al 3x in kusa zijn geweest wisten we wat we doen konden.

het app. was goed maar in april nog niet druk en/dus weinig vertier.

al met al leuk

Gereisd anders in januari 2005

ABE, 19-6-2004

Hier nog een Daisy-ganger. Vorig jaar twee weken geweest. Mooi appertement, alleen het zwembad is (te) klein en idd het is zo nu en dan vechten om een parasol. Het restaurantje bij het appertement is niet echt bijzonder, weinig tot geen service. Je moet het zelf leuken maken en dat lukt wel als je naast mensen uit de Achterhoek zit.
      Gereisd anders in juni 2004

Fam.Beumer uit Zwaag, 22-5-2004

We zijn er vorig jaar 15 dagen geweest we vonden de omgeving wel mooi, maar de hellende weg was een bezoeking met die hitte.

Ook vonden wij het zwembad tegenvallen klein en erg smerig troebel water, en het was vechten voor een parasol. We hebben het zelf wel gezellig gemaakt en het was de tweede keer voor ons in kusadasi.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Daisy in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Daisy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Daisy scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.