6,8

Matig

4 reviews over Appartement Cicey in het Nederlands

Danielle, 24-9-2005

Meer dan een jaar geleden ben ik er geweest, maar ik heb er wel goede herinneringen aan... Het appartemtent was zeer ruim en het personeel was vriendelijk( alleen vervelend dat je elke keer je sleutel moest vragen bij de balie. Het zwembad was inderdaad heel klein, en het uitzicht liet te wensen over.. Maar de ligging was echt prima. Verder zit dichtbij een soort buurtsuper en ben je snel in het centrum. Een ander pluspuntje was dat je de airco niet apart hoefde te betalen....
    Gereisd anders in september 2005

Lis, 10-8-2005

Mooie kamers, schoon en goed verzorgd.

Centrale ligging en aardig personeel. En een heel erg mooi dakterras met super uitzicht.

Minpuntjes zijn alleen dat we af en toe geen warm water hadden en een klein (en heel koud omdat er geen zon bij komt) zwembad.

Gereisd anders in augustus 2005

Leo, 24-7-2005

als je alleen een appartement met een klein mini zwembad en vriendelijk personeel zoekt zit je in cicey wel goed, het is schoon en verzorgd maar er is verder niets ( de 2 barretjes van het complex zijn niet in gebruik ) 10 minuutjes via een hellende weg lopen en je zit in het centrum en op de boulevard.

Ons appartement keek uit op het zwembad van de "buren" waar ze waarschijnlijk maar 2 cd's hadden want om de 3 uur was er dezelfde muziek maar savonds wel lekker rustig, alles bij elkaar een schoon en verzorgd appartement mar er is niets te doen, te eten, of te drinken. ( ooh ja en overdag is er bijna geen (warm) water uit de kraan te krijgen )

Gereisd anders in juli 2005

Jan Kuijsten, 12-10-2004

Van 10 /m 17 september 2004 hebben we hier verbleven omdat ons hotel Akfen Club was overboekt. Cicey ligt direct achter het Akfen Club hotel.

Het appartement was ruim en schoon. Het uitzicht van het balkon(netje) stelt niet veel voor. Er is een piepklein zwembad. Voor het overige zijn er geen voorzieningen met uitzondering van een receptie met uiterst vriendelijk personeel.

Het gebouw ligt pal naast de (heel leuke) vrijdag markt. Je loopt in 5 - 10 minuten naar het centrum en boulevard. Er zijn diverse leuke restaurantjes in de buurt.

Als je niet gaat voor de luxe maar wel overal dicht bij wil zitten is dit een aanrader.

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cicey in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cicey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cicey scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.