Uitstekend

2 reviews over Hotel Cankaya in het Nederlands

Shirley & Ruud, 28-9-2006

Ik ben hier al zeker 7 keer geweesd.Het hotel ligt nabij het stads centum en de weg naar Ladybeach.De kamers zijn zeer verzorgd en schoon.Je wordt behandeld alsof je familie bent.Het eten is prima en voor een hele schappelijke prijs .Het heeft een klein zwembad en een kleuterbad verder heeft het een Turkse sauna en stombad met massage.Wanneer je ergens heen wilt of iets wilt ondernemen,zijn ze niet te broerd om je erheen te brengen.Rond uit goed..
Gereisd anders in september 2006

annika schippers, 27-1-2006

In de zomer van 2005 ben ik tijdens mijn vakantie verbleven in Hotel Cankaya. Het is een prima, klein en goedkoop hotel, 5 min. lopen van het centrum. Het hotel ligt midden op een heuvel, maar dat is geen probleem. Er is een klein zwembad aanwezig. Het ontbijt is eenvoudig. Er werken aardige mensen. In het hotel is een kleine lift aanwezig.
Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cankaya in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cankaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cankaya scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.