Hotel Barbados ***

Barbados

6 reviews over Hotel Barbados in het Nederlands

Prima hotel

Dhr. J.E.M., 5-8-2011

Prima hotel, jammer dat het zover van de stad afligt, wel redelijk dicht bij het strand. Grote eenvoudige kamers.
Gereisd met partner in juli 1994

Geertje, 28-6-2006

Ik vond het een erg mooi hotel, alleen de hitte vond ik ondraaglijk zonder airco..dat zou het hotel bij mij zeker een 10 hebben gegeven.

Het eten was lekker en gevarieerd en de bediening was super!

het zwembad mooi groot

Ook dit hotel zeker een aanrader (als je tegen warmte kunt)

Gereisd anders in juni 2006

Aad, 15-5-2005

Mijn favoriete hotel in turkije. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. In de lift stopt de ventilator als hij omhoog gaat:-)Humor! Het personeel bezorgt je echt het gevoel dat je welkom bent, altijd vrolijk en vriendelijk. Fijn zwembad, en een goeie bar. (niet echt goedkoop)Eten is geweldig! Ali de kok (door het personeel spottend de bijnaam fatih gegeven, dit was het koosnaampje voor saddam hoessein) is een echte kanjer!

Een absolute aanrader! Geen airco, maar vrijwel alle kamers liggen in de schaduw, en zijn absoluut niet warm.

Prachtig uitzicht, leuke omgeving (lady's beach),dolmusj voor de deur, in een kwartiertje naar het centrum.

Absolute aanrader!!!

Gereisd anders in mei 2005

Dick Oomkens, 21-6-2004

Een prima familiehotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tahir is de clown en wordt goed aangevuld door de Kok Fati en zijn rechterhand Mevlut. Ze organiseren graag voetbalwedstrijdjes in nachtelijke uren.
Gereisd anders in juni 2004

Marion Hermanns, 5-2-2004

Ik ben 3x in dit hotel geweest. Het hotel is wel wat verouderd, maar het personeel is zo gastvrij en vriendelijk dat je dit door de vingers ziet. Ik heb nog niet eerder een hotel meegemaakt waar het personeel zo betrokken is bij zijn gasten.
Gereisd anders in februari 2004

De Pauw Sabrina, 29-9-2003

Personeel zeer vriendelijk.Eten aan de eenzijdige kant.De kok is ook altijd vriendelijk.De tennisbanen en het minigolf mag gerestoreerd worden.De buitenbar is geweldig!En het personeel van de buitenbar is ook altijd vriendelijk.Ze zijn als een familie met de klanten.Ik ga zeker nog terug!Ik kan het er niet missen!Zo goed zijn de bedienden en het hotel8Voor wie dit leest:je moet ook eens naar het hotel gaan,je hebt zeker niets te klagen!

3/7/2003-14/8/2003

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbados in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbados zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barbados scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.