Bed and Breakfast Bakkhos Guesthouse ***

9,6

11 reviews over Bed and Breakfast Bakkhos Guesthouse in het Nederlands

Paradijsje op aarde

Vera van der boom, 18-8-2014

Prachtige plek gecreëerd door de eigenares Manuela. Een gastvrouw die elke ochtend en avond langs haar gasten liep om te informeren hoe de dag was geweest en tips te geven. De ligging is 5 km buiten Kusadassi. Prima bereikbaar met de dolmus. Goede service. Je wordt letterlijk op je wenken bediend. Gezellig s'avonds met elkaar eten en de vele internationale gasten.

Kortom. Zeer aan te raden

Gereisd met partner in juli 2014

Paradijs op aarde!

Valentijn, 28-9-2013

Een fantastische plek om tot rust te komen. Fijne kamers, zeer klantvriendelijke gastheren en - dames. We voelden ons er meteen thuis. Het avondeten was altijd 'uit de kunst'. Niets is teveel. We zijn alleen maar positief en waar vind je dat nog op een vakantieadres.

Voor herhaling vatbaar! Bakkhos stelt je niet teleur.

Gereisd met partner in september 2013

zeer geslaagd verblijf

liesbeth en louis, 26-5-2011

Wij waren met een grote familie van 16 personen in de leeftijd van 0-73 jaar.

De prachtige tuin gaf meer dan voldoende speelruimte voor de kinderen. Het zwembad was groot en diep genoeg voor de volwassenen. In de omgeving kon je prachtig wandelen, naar stad en strand gaan.

Oudheden, marktstadjes ,ceramiekfabriek of spoorwegmuseum bezoeken( aanrader). Met de dolmus voor de deur was autohuur alleen nodig voor verder gelegen uitjes. De bediening was persoonlijk. Het eten goed.

Minpuntje zijn de harde bedden en de slechte verlichting in de kamers.Sfeer genoeg, maar je wilt ook goed licht om te lezen.

We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

super geweest

jacq, 23-11-2010

vriendelijk en gast vrij. schone kamers en lekker eten.
Gereisd met partner in juni 2010

Oase in verder onaantrekkelijk gebied

Anoush de Rover, 29-7-2009

Klein groen tropisch aandoend paradijsje, met veel zorg en smaakvolle creativiteit ingericht. Hier wordt met ziel en zaligheid gewerkt om het de gasten naar de zin te maken. Ruime kamers met veranda, tuin met ongelooflijke varieteit in planten en bloemen. Buitengewoon vriendelijk en alert personeel, onopvallend aanwezig. Zitkussens, ligbedden, hangmat, neem dus vooral veel boeken mee. Wij hebben enkele honderden kilometers in de omgeving gereden en hierdoor zullen wij niet meer terugkomen. Kusadasi is Benidorm in het kwadraat volgepakt met low-budget toeristen en nep-kleding. Overal in de natuur ligt vuil en afval, dorpen zijn onderkomen, vies en zonder enige trots. Zelfs belangrijke en goed bezochte toeristische attracties en oudheden zijn kapot, rommelig, verroest, slecht onderhouden en vervuild. Kortom: een geweldig vakantieverblijf in een minder geweldige omgeving.
Gereisd met partner in oktober 2008

Gastvrij/prachtige accomodatie/rust/ruimte

Saskia Wouters, 19-4-2009

Al verschillende jaren komen wij op deze prachtige plek in Turkije. We genieten van de gastvrijheid, de prachtige tuin en de mooie accomodatie. Een klein paradijsje op aarde, net buiten de drukte van Kusadasi maar goed bereikbaar voor alle bezienswaardigheden. Een aanrader voor ieder die van rust en ruimte houdt. Wij zijn er in verschillende jaargetijden geweest en elk jaargetijden heeft zijn charme.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2008

HEEERLIJKK

Vivian en Ed, 29-10-2008

Wat een rust, zalig, af en toe zelfs de enige 2 personen in de tuin met zwembad. Maar ook al waren er andere gasten er zijn zoveel leuke hoekjes dat je toch het idee hebt dat je alleen bent.

Iedere ochtend een lekker ontbijtje, goed verzorgd door Jamile..

In oktober is het ook nog lekker warm, 27°C, alhoewel het zwembad wel heeel fris is, 's avonds is een vestje niet verkeerd. Beneden in stadje was het toch wel wat warmer.

Super in ieder geval

Gereisd met partner in oktober 2008

Paradijsje in Turkije!!!

Vanessa, 7-9-2008

Bakkhos is gewoon geweldig! De service is erg goed, de mensen erg aardig en behulpzaam, het eten is goed geregeld en erg lekker, Jamile bedankt! Mooi plekje, weg van de grote hotels en de drukte, maar in 10 minuten in het centrum van Kusadasi, dus toch dichtbij. In de omgeving genoeg bezienswaardigheden en daarna genieten van het zwembad en de schitterende tuin van Bakkhos.

Oran en Manuela bedankt voor de geweldige week!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

close to perfection

hariette, 3-8-2008

Geweldig guesthouse, voor diegenen die niet van de AI formules houden waarmee Turkije mee overspoeld is. Weg van het massatoerisme, maar toch diverse steden, stranden en bezienswaardigheden op goed bereisbare afstand (ook met Dolmus). Geweldige service en schitterende omgeving. Je voelt je al snel thuis bij Manuela, Orhan en hun staf. Hier wil je eigenlijk niet meer weg. Top!
Gereisd familie in augustus 2008

anne-lies, 5-5-2008

Bakkhos staat voor god van de wijn maar zou in dit geval heel goed staan voor de god van het grote genieten. Wat een feest om in Bakkhos te kunnen verblijven. De ligging is buiten Kusadai, heerlijk rustig en wil je vertier dan rijden er voldoende busjes om je te bezorgen daar waar jij wilt.

De grote vraag is of je dat wel wilt omdat de huisjes zeer origineel en koel zijn, de tuinen prachtig en inspirerend, de medewerkers zou ik dolgraag als buren willen en dan ook het heerlijke tafelen. In april is het savonds koel zodat je met elkaar aan tafel schuift bij de open haard. Daarna natafelen en uitbuiken onder het genot van een goed glas wijn.

Ik ben weer helemaal opgeladen.

Een dikke dankjewel

Gereisd familie in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bakkhos Guesthouse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bakkhos Guesthouse in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bakkhos Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bakkhos Guesthouse scoort een 9.59 uit 10 op basis van 12 reviews.