5,3

Matig

3 reviews over Hotel Ayma in het Nederlands

Dit nooit meer

Malanj, 23-5-2014

Hotel Ayma in Kusadasi; Hadden eerste nacht een kamer dat uitgaf op een discotheek. eten en service beneden alles; bar gesloten.
Gereisd met partner in juni 2002

saban, 9-1-2006

woow als ik zou meoten beginnen met schrijven dan ben ik morgen nog niet klaar denk ik. het eten was altjid zelfde, mijn airco deed het niet, ik had een kuil in mijn bed dei pas volgende ochtend werd omgewisseld. muziek was 1 cd die telkens werd afgedraaid, veel oosteuropese gasten. het was een voormalig 5 sterren hotel dat nu een 4 sterrenhotel moet zijn maar jah ondanks alles was wel een gave vakantie en toch wel een leuk hotel:)
Gereisd anders in januari 2006

Vincent Lorje, 4-8-2005

Toen we de kamerdeur openden schrokken we van het waanzinnige uitzicht.(deels over het ladies beach en deels over de zee)Verder zag de kamer er netjes uit,goed schoon.De badkamer was iets minder.Iedere dag kwam de schoonmaakster.Ontbijt was van 8 tot 10.Het was veel het zelfde.Wij persoonlijk vonden het avond eten niet echt lekker. lopend buffet met iedere dag het zelfde koude eten. Aleen 4 verschillende warme soorten eten.Een groot nadeel in het hotel is wel dat er bijna alleen maar Servische en gasten zaten.(stuk voor stuk onbeschoft.)Verder is het grootste deel van het personeel aardig.Iedere dag heerlijke muziek bij het zwembad..Zorg wel als je bij het zwembad wilt liggen dat je handdoek er voor 9 uur ligt ,anders zijn alle bedjes bezet.Ga maar gewoon lekker naar het strand.2 minuten lopen.

Het centrum is met een dolmus bereikbaar en die stopt voor de deur.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ayma in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ayma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ayma scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.