Hotel Arora (smartline) ****

7,4

73 reviews over Hotel Arora (smartline) in het Nederlands

Nooit meer

Storm, 16-8-2017

Geen enige respect voor gasten. Obers en ander service personeel doet maar wat. Wat mij meest irriteerde was dat er mensen met blote bovenlichaam in eetzaal kwamen en niemand wat er van zei.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel!

Djoke, 15-7-2016

Wij zijn de eerste week juli 2016 geweest. Bovenaan de heuvel afgezet. Zeer nette en redelijk ruime kamers goede douche met harde straal. Alleen de bedden waren iets hard. Klein balkonnetje met 2 stoelen en een tafel en mooi uitzicht over zee. Eten prima elke dag genoeg variatie maar ga t niet vergelijken met een 5 sterren hotel. Genoeg drinken en cocktails! Kort om een niet al te duur hotel voor prima service!!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Redelijk hotel als je alleen zon en zwembad wilt

Ann, 31-1-2016

We hebben deze vakantie zeer goedkoop kunnen boeken (minder dan 200 euro per persoon). Bij aankomst (gelukkig) bovenaan de heuvel afgezet. Helaas was onze kamer nog niet beschikbaar, waardoor we eerst moesten eten. Dat is wel jammer, na een lange reis wil je toch even naar je kamer.

Schone slaapkamer, zag er erg mooi en nieuw uit. Uitzicht op zwembad was prachtig.

Buffet was redelijk, wel veel hetzelfde, maar was oke verzorgd. Mag wel iets meer vlees. De Turkse avond was geweldig, met bbq en genoeg vlees.

Zwembad was schoon en prima vertoeven. Elke dag ijsjes (zit bij All Inclusive concept in) Daarentegen was het strand vies, veel zeewier en rotzooi. We hebben er geen enkele keer gelegen. De steiger bij het strand is lekker zitten bij zonsondergang.

Wifi was helaas niet goed beschikbaar, veel veelal weg.

Wat tegenviel was de ligging, lopend naar de stad was niet te doen. Een goedkoop busje nemen (stopt aan de kant van de weg) is een goede oplossing.

Het aquapark is een echte aanrader voor een dagje uit! Voor deze prijs was het een prima vakantie voor 1 week, langer zou ik niet aanraden.

nooit meer

edwin, 2-9-2015

wij zijn met 2 gezinnen geweest waarvan 2 tieners die op een aparte kamer lagen,

met het boeken is er afgesproken kamers naast elkaar dit is niet gebeurt we lagen wel op het zelfde verdiep maar ieder een andere vleugel.

in onze kamer was de airco stuk dit kwamen ze oplossen door er een fles water in te pompen ??? de schimmel stond van op de mat tot tegen de muur !!

een andere kamer kregen we niet !

het buffetje trok ook op niks je moest lopen om je eten te hebben!

aan het zwembadje was er bijna nooit plaats en ook op het strand niet !! het strand was zeer vuil veel zeewier en vuiligheid !

wij namen vaak de dolmus naar een resort waar de zee azuur blauw was en super mooi om te wandelen !

ook is er in de streek niks te zien !

deze streek en hotel dus Nooit meer voor ons !!!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Alles wat je nodig hebt is aanwezig

kyamee staal, 19-7-2015

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, simpel maar netjes wat voor ons het belangrijkste is aangezien je hier toch alleen maar slaapt. Het ontbijt en diner was heerlijk, veel Turkse gerechten en met de Turkse avond gaan ze helemaal los met muziek en zelf een buikdanseres! Elke avond staat er een BBQ buiten met lekker vlees, ze hebben elke avond een ander menu dus de ene keer vlees, vis, kip etc. Het personeel doet alles voor je als je even met ze hebt gekletst (deze jongens werken hier elke dag de hele zomer dus dat ze niet altijd even veel zin hebben lijkt me logisch) Zelf hebben wij hier maar 2 volle dagen doorgebracht de rest van de vakantie zijn we allemaal leuke dingen gaan doen waarvoor de ligging top was. Zo hebben we het graf van Maria, Efese en het centrum bezocht. Ook hebben we een boottocht gedaan wat echt een aanrader is! Voor ons was dit hotel perfect maar ik begrijp dat als je hier twee weken alleen maar binnen gaat zitten dat je je misschien wat gaat vervelen.
        Gereisd met partner in juli 2015

absoluut geen 4 sterren hotel!

matt, 2-7-2015

Bij aankomst werden we afgezet onderaan een stuk heuvel. We mochten met de koffer zelf omhoog klimmen naar het hotel, erg fijn als je moe bent na de reis...

Voordeel hotel: ligt aan t strandje, mooi uitzicht, gratis drinken bij all inclusieve, al vond ik alleen de cappuccino te drinken. Gratis wifi, die telkens aan/ uit gaat..

Nadeel hotel: erg verouderd hotel, moet gerenoveerd worden. O.a. sleutel vd kamer, 6hoog en telkens niet de kamer inkunnen. Erg gehorig, zowel buren als de snelweg. Eten was elke dag hetzelfde en koud. Wij hebben buiten de deur gegeten, was echt niet lekker in hotel, helaas. Met de bus ben je zo in de stad Kusadasi, erg levendig en leuke stad!

Waardeloos, nooit meer!

Toni, 29-6-2015

Oud en verwaarloosde hotel, er is overal op bezuinigd. Eten is altijd erg koud en smakeloos. Veel schimmel en vrijwel alles is kapot. Drinken is goedkoop suiker siroop. Personeel spreekt geen engels en is ongeïnteresseerd. service is slecht. De mensen die daar logeren zijn over het algemeen mensen uit de lagere klasse. Ik heb heel veel hotels gezien, maar dit is echt geen 4 sterren waard, eerder 2 sterren. Ik snap niet dat anderen dit een goed hotel vinden. Voor mensen die geen cent hebben te makken, minima of nooit luxe kennen zal dit vast wel goed zijn. Strand is klein maar redelijk rustig. De gedeelte bij het strand is een bouwval en extreem verpauperd. De omgeving ligt aan de snelweg en is armoedig. Met de bus ben je goedkoop en snel in het centrum. Kusadasi is echt aan het terugvallen, beter is om je vakantie in de andere vakantie oorden van Turkije te boeken. Wij hadden all inclusieve maar hebben toch alle dagen en alle maaltijden buiten het hotel genuttigd.

Prima voor weinig geld

Wilco, 19-6-2015

Dit hotal "Arora Smartline" is uitstekend bevallen. Het zag er overal netjes en schoon uit.

We hadden een kamer met zicht op zee. Deze kamer was reeds gerenoveerd en was van prima kwaliteit. Dit was boven verwachting gezien de lage reissom. wel hadden de matrassen iets minder hard gemogen. (toplaag te dun)

Personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

De ligging is prima als je van een eenvoudige en rustige vakantie houd. Supermarkt en andere winkeltjes zijn op loopafstand te vinden.

Het eten is van goede kwaliteit. Wel zou iets meer variatie in vlees keus wenselijk zijn, nu was het dagelijks kip in vele variaties. Soms ook een beetje vis. Uitstekend voor 1 week, nadien wil je graag wel weer eens wat anders. Overige keus was perfect.

Van het strand moet je niet veel voorstellen, het is te smal, geen zand maar klei, en door aanspoelen van wier komt het minder schoon over. Maar de zwembaden bieden een uitstekend alternatief.

Een uitstekend hotel met prima service voor een zeer lage prijs.

Gereisd anders in juni 2015

Germain, 13-6-2015

Hotel zeer goed,vriendelijk en hulpvaardig personeel,eten goed en genoeg,kamers ruim en proper
        Gereisd anders in mei 2015

Geweldig hotel!

Arlicia Gecer, 5-5-2015

Voor herhaling vatbaar! We hebben ontzettend genoten, het hotel is schoon, goed/vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en een mooi uitzicht; kortom een dikke 10+. Tot de volgende keer! Groetjes Henny & Piet Dam en Iskender & Nahla Gecer.
        Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arora (smartline) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arora (smartline) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arora (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arora (smartline) scoort een 7.41 uit 10 op basis van 130 reviews.