Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****

2207 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****
Ephesus Beach, TR-09400, Kusadasi
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aqua Fantasy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2207 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aqua Fantasy***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1436 vakantiefoto's van Hotel Aqua Fantasy***** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Aqua Fantasy***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Aqua Fantasy***** met andere accommodaties in Kusadasi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

2090 beoordelingen over Aqua Fantasy*****

2207 beoordelingen
7,8
8,3
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Terug een perfecte vakantie in dit paradijs."vertalen
fds
10,0

11-07-2014 We zijn dit jaar terug geweest naar dit paradijs, en telkens weer blijven ze ons verrassen met hun kwaliteit en inzet. Er stonden allemaal nieuwe strandbedden aan het strand, er was een compleet nieuw gebouw voor de kids club, nieuwe handdoeken voor de towel-service, splinternieuwe flatscreens op elke kamer, perfecte WIFI ontvangst, nieuwe multi media corner, en vanaf dit jaar ook gratis kluisjes op alle kamers. Dit zijn alleen nog maar de materiële vernieuwingen dit jaar.
De vriendelijkheid en het professionalisme van elke werknemer, van tuinmannen/vrouwen tot obers, huispersoneel, animatoren en staf, bewijst dat het hier qua opleiding op elk niveau goed zit.

Daarbovenop wil ik nog de vermelding maken dat het eten, nog beter en uitgebreider was dan vorig jaar. Wie dit niet wil erkennen, gaat thuis waarschijnlijk elke dag naar frituur de lekkerbek. ;-)

Nog één raad bij twijfel.... DOEN !

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @Michelwvandijk Vorige week rond deze tijd lag ik heerlijk bij het zwembad van hotel Aqua Fantasy in Kusadasi. ........ --- Bron: https://twitter.com/Michelwvandijk/status/367179768925802496
"Super complete familie vakantie!"vertalen
mirella
10,0

05-07-2014 Wij hebben geweldig genoten van deze vakantie van 8 dagen maar was eigenlijk te kort. 2 dagen kwijt met het vliegen. Alles is goed te bereiken met buggy en of rolstoel. Geen trappen. Verder leuke speeltuin en animatie, kidsworld club. Wij hadden een familiekamer. 1x 2 persoonsbed en een schuifdeur en dan een 1 persoonsbed grenzend aan balkon. Eten was heerlijk op maandag hebben ze visdag! Wij eten geen vlees. Andere dagen was er ook gewoon vis maar dan hebben ze grote zalmen staan. . Wij kregen 1x een vrijkaart om bij het italiaanse restaurant te eten. Om 10.30 uur gaat het aqaupark open. Wij zaten kamer 2343. 1e verdieping met lift. uitzicht op het zwembad en niet vlakbij het aquapark. Dan moet je een kamer vragen met in de nummers 1600 enz... Elke dag een fles water op de kamer, gratis. Voetbal kijken in de atrium bar. .Er was een schuimparty op het strand. De temperatuur was goed uit te houden door het windje en er zijn grote schaduwdoeken. Hangmatten op het strand.

met partner, Juni 2014
"Zeer goed hotel en heel veel voor kinderen"vertalen
Danielschr86
9,0

23-06-2014 Wij zijn vorige week terug gekomen van een 8 daagse vakantie in het Aqua Fantasy hotel. We hadden een Vip Kamer in het nieuwe gedeelte. De kamer was echt top. Goed bed. Goed ingericht en een bubbelbad. Daarnaast hadden we een grote televisie waarmee we toch ned1 konden ontvangen en het WK gedeeltelijk konden zien. In de kamer zat een groot kluisje welke gratis was. Het internet hebben we ook gebruikt en dat was 2 euro per dag en werkte redelijk in de kamer. Het hele park en hotel is echt top. Elke dag animatie en overal loopt personeel en zijn barretjes waar je drinken kan halen. Personeel is aardig en doet alles voor je waar helaas veel vakantie gangers ook misbruik van maken. Het eten was ook goed. Enorm veel keus in beide restaurants maar tijdens het middag eten gingen wij wel naar het oude gedeelte want daar had je wat meer keus zoals pizza, gegrilde kip, hamburgers meer toetjes etc.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Geweldig voor kinderen (ook jonge kinderen)"vertalen
Marie-José de Nooij...
10,0

20-06-2014 Geweldig resort met fantastisch eten en geweldige zwembaden. ook veel zwembaden (met glijbanen) voor kinderen onder de 5 jaar. Leuke avondshows (ook kindvriendelijk). Dit was de tweede keer dat wij gingen. vorig jaar een kamer in het 'world' gedeelte, dit jaar in het 'club' gedeelte. ondanks dat we eenzelfde soort kamer als vorig jaar hebben geboekt, was deze kamer wel wat meer verouderd en toonde gebreken. Bij het melden van deze gebreken was dit (bij melden bij de receptie) binnen een kwartier opgelost (kapotte douchestang, lekkende wc, kluis en telefoon die niet goed werkte). Bij het vragen aan mijn kinderen (beide 4 jaar) wat zij het leukste vonden van de vakantie kwam het overtuigende antwoord: de Kidsclub!! Hier hebben zij dagelijks wel een activiteit gedaan (van kinderbingo tot minidisco en waterspelletjes) Erg leuk voor kinderen en erg goede begeleiding vanuit het kidsworldclub recreatieteam.
prachtige planten en bloemen onderhouden door 4 oudere vriendelijke dames

"Heerlijke vakantie"vertalen
Esther
9,0

18-06-2014 Dit is de tweede keer dat wij in dit hotel verbleven in de familie suite. De kamers zijn ruim en schoon. De bedden zijn hard maar bij 'guest relations' kun je om een extra 'topping' vragen. Er is gratis Wifi in de ontvangst hal bij het bijgebouw. De zwembaden op het park zijn mooi en er wordt aan voldoende animatie gedaan. Op de kidsclub op het resort werken fantastische meiden, daar laat je je kinderen met een gerust hart achter. Het aquapark is binnen 5 min. lopen te bereiken en is geweldig. Grenzen worden daar verlegd. Het eten is prima. Er is genoeg variatie. Het kan er bij de buffetten wel druk zijn. Moet er niet aan denken dit in het hoogseizoen mee te maken. Al met al weer genoten van dit All inclusive concept.

Manager Kathy, 18-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is leuk te horen dat u tevreden bent met onze service, de zwembaden en natuurlijk de Kids World Club. We hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Top vakantie!"vertalen
Nanda
10,0

06-07-2014 Super vakantie gehad! De kidsworld Club was echt super leuk, die meiden deden t fantastisch !
Wij waren er 12 dagen maar wij vonden t telang,het buffet ben je dan wel zat..
Maar t eten was goed en veel variatie .
De animatie van t park zelf was iedere avond een feestje,
Wij gaan zeker nog een keer terug

met jonge kinderen, Mei 2014
"Geweldige vakantie van 11 dagen!"vertalen
Daniel Baiao Louren...
10,0

09-06-2014 Wij hebben ondanks een aantal dagen minder goed weer een top vakantie gehad! Het hotel is wat afgelegen (1 uur met de bus vanaf vliegveld) maar ligt 15 min van het stadje Selchuk en Kusadasi(shoppen). Elke dag gaan er een busjes heen voor +/- 1,50 euro. Wij verbleven in een familiesuite in het clubgedeelte. Dit is zeker aan te bevelen! De suite is modern ingericht en zeer ruim. Het heeft een aparte kamer gedeelte met een bed en slaapbank voor de kinderen. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt een gratis fles water. Het eten is goed, je kunt in allebei de restaurants (World is groter maar erg druk) en de snackbars eten. Het Aqua waterpark is heel leuk. Onze dochter (4 jaar) heeft het bij de piratenboot (speciaal voor de kleintjes) erg naar haar zin gehad. Je hebt voor kinderen ook kleine badjes (met glijbanen) in het hotel. Kidsword is top en gratis! Animatie team zijn leuk en verzorgen overdag leuke spellen. En in de avond super leuke entertainment! Al met al super top!

Manager Kathy, 18-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel en het eten te lezen. Ook bedankt om de locatie van het hotel te benadrukken, het is inderdaad een groot pluspunt voor onze gasten om dicht bij Kuşadası en Selçuk te zitten. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met partner, Mei 2014
"Prima Hotel"vertalen
Melvin
6,0

05-06-2014 Wij zijn met ze 3 naar Aqua Fantasy geweest. Opzich een heel goed hotel maar er kunnen altijd dingen verbetert worden.

Zoals de zwembaden die zijn gewoon bizar koud als je er eenmaal in bent dan gaat het wel maar voor het eerst dan is het koud.

Het eten is opzich goed alleen voor dat je plek heb bereikt is het koud en als je om 7 uur eet sta je in de rij

Niet alles is inclusief je moet echt gaan zoeken wat inclusief is en wat niet denk je lekker ijsje te kunnen nemen moet je er voor betalen

Het club gedeelte is gewoon aan renovatie toe.

Ik heb wel veel respect voor het personeel ze doen alles voor je als je wat laat vallen dan ruimen ze het op echt super!

Het waterpark is leuk alleen je ziet dat het drukker wordt en je staat soms een half uur in de rij om van een glijbaan te gaan het waterpark is ook voor andere toegankelijk.

Manager Kathy, 06-06-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, , Wij willen u bedanken voor uw informatieve commentaren en waarderen alle feedback. Heel leuk te horen dat jullie van het aquapark hebben genoten en dat onze service naar jullie wensen is verlopen. Wij danken u voor het wijzen op enkele minpunten, deze hebben we doorgenomen met de managers. Betreffende ons all-inclusief concept geloof ik dat dit duidelijk is beschreven in de brochures alsook op de website van het hotel. Ik wil jullie, en voor de gasten, die ons op Zoover volgen, zeggen dat vanaf dit jaar de kluisjes gratis zijn en we hebben een gratis wifi corner in ons Club gebouw. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling , het is alleen door het ontvangen van een dergelijke constructieve feedback dat we kunnen doorgaan met onze service . Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, 2014
"Prima als je een goede deal hebt"vertalen
nina
5,0
5,0

28-05-2014 Het is een groot hotel. Alle glijbanen voor kleine kinderen zijn in het aqua park waar het niet all inclusive is. Het zwembad is erg saai..Hotel is verouderd kan wel een renovatie gebruiken en eten is niet geweldig.Maar de animatie van Kidsworld is geweldig! Die meiden, Christa, Alissa en Melis zijn toppers! Super vriendelijk, creatief en ontzettend goed met kinderen! Waardoor je als ouder ook even rustig kan relaxen in de wetenschap dat je kinderen het super vinden bij de meiden!

Manager Kathy, 06-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Eerst en vooral bedankt voor de fantastische beoordeling over het hotel hier op Zoover. Wat betreft uw opmerkingen over het Aquapark, aangezien wij ook het Park aanbieden aan niet-hotelgasten, houden wij ons all-inclusive systeem binnen het terrein van het hotel, waar wij 11 bars, 2 grote restaurants, 2 snackbars en 5 à la carte restaurants hebben. Dat gezegd zijnde, is het zeer gemakkelijk om het Aqua park te verlaten voor een drankje in de nabijgelegen Flamingo bar in het hotel complex, dat deel uitmaakt van ons all inclusive. Ook hebben wij in het hotel 2 zwembaden met enkele glijbanen. De kidsworldclub meiden bedanken jullie!!! Nogmaals bedankt voor uw beoordeling , het is alleen door het ontvangen van een dergelijke constructieve feedback dat we kunnen doorgaan met onze service . Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Mei 2014
"15 Super dagen gehad!!"vertalen
Renée Scholte
9,0

12-06-2014 Samen met onze dochters van 4 en 1,5 in dit hotel geweest. Wij hadden een familiesuite (2 aparte kamers). De kamer was netjes, schoon en had een mooi balkon met zeezicht. Het bed was aan de harde kant maar als je dit aangeeft zorgen ze voor een topmatras. Het hele complex werd goed schoongehouden, het personeel was Super vriendelijk, het eten gevarieert en er was genoeg keus wat betreft zwembaden. Het nagelegen waterpark waar je als hotelgast vrij toegang tot hebt is ook erg leuk. Onze oudste dochter was groot fan van het piratenschip :) Ik wil ook mijn complimenten geven aan de meiden van de Kids World Club. Onze oudste is een aantal keer geweest en was helemaal enthousiast maar ook de kleine meid vond de kinderdisco en de meiden maar wat leuk. Maar het mooiste was nog dat mijn man gezellig mee mocht dansen op het podium :) Mijn dochter was erg onder de indruk. Al met al een vakantie vol met dierbare herinneringen. Mede mogelijk gemaakt door het personeel en de Kids World Club.

Manager Kathy, 18-06-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Hartelijk dank voor de mooie woorden. We zijn blij te lezen dat u genoten hebt van de kamer, onze faciliteiten, het eten en het aquapark. De meiden van de Kids World Club danken jullie voor de mooie woorden. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?