Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****

2170 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****
Ephesus Beach, TR-09400, Kusadasi
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aqua Fantasy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2170 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aqua Fantasy***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1360 vakantiefoto's van Hotel Aqua Fantasy***** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Aqua Fantasy***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Aqua Fantasy***** met andere accommodaties in Kusadasi.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,1
9,1
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Een waar waterparadijs voor kinderen"vertalen
Loduvica
9,0

29-10-2013 Wat een fantastisch resort! Alles was goed verzorgd. Eten en drinken zeer goed en heel uitgebreid. Familysuite is ruim. Let er wel op dat u ook echt in een familysuite terecht komt want ze proberen je eerst in een kleinere kamer in het hoofdgebouw te plaatsen. Wifi werkt bjjna niet in de tuingebouwen, toch moet je daar 2 euro per dag voor betalen. De guestrelations dame kun je maar beter mijden. Zij helpt het hotel niet aan een goede relatie met haar gasten. Eerder bereikt zij het tegenovergestelde door haar ongeintereseefde houding en botte opmerkingen.
Bij het hotel zijn verschillende zwembaden , sommige met glijbanen. Deze gljjbanen zjjn zeer geschikt voor kleinere kinderen. Voor de oudere kinderen is het bij het hotel behorende aquapark een geweldige belevenis. er voor alle leeftijden veel te beleven. Van de kidsclub is het niet geheel duidelijk waar je je kinderen daarvoor kunt opgeven.

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. We hebben veel verschillende soorten kamertypes in het hotel. U bent altijd welkom om contact op te nemen met ons Guest Relation team voor alle hulp met betrekking tot kamertype of locatie van de kamer. kathynys@aquafantasy.com Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Twitter beoordelingen"
13-8-2013 @Michelwvandijk Vorige week rond deze tijd lag ik heerlijk bij het zwembad van hotel Aqua Fantasy in Kusadasi. ........ --- Bron: https://twitter.com/Michelwvandijk/status/367179768925802496
"Prima resort"vertalen
Boersma
10,0

13-10-2013 Alles heel netjes, de kamers, de zwembaden, het eten, het resort op zich, vriendelijke mensen (ze zijn vooral heel leuk met kinderen). Eten is erg uitgebreid en gedeelte is elke dag anders (met thema's bijv. Mexicaans, Italiaans, etc). Heel uitgebreid rauwkost gedeelte om eigen salades samen te stellen en heel uitgebreid toetjesbuffet elke dag anders. Hou er bij het Aquapark rekening mee dat kinderen voor alle glijbanen buiten het kinderbad 1,20 m. moeten zijn!! Je kan wel een speciaal bootje huren (€3,50 p dag) dan mogen ze vanaf 90 cm al mee, maar daarmee kan je maar van 3 glijbanen af. Bij het hotel zelf zijn wel meerdere kinderglijbanen, maar deze zijn allemaal erg kort. Wij zijn in oktober geweest en het water was overal wel erg koud! Nederlandse kidsclub (inbegrepen bij boeking via Kidsworld) erg leuk. Centraal op het park is een heel leuk openlucht theater met elke avond shows, leuk voor kinderen en volwassenen en elke dag kinderdisco.

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachtegast, Namens het Aqua Fantasy Team, heel erg bedankt voor deze prachtige complimenten en uw aanbeveling. We zijn erg blij dat we konden voldoen aan al uw verwachtingen en we zijn blij met uw commentaar! We zijn ook blij te horen dat u tevreden was met het eten, de kamers, de zwembaden en het resort op zich. Nogmaals bedankt en we hopen jullie hier in de toekomst terug te zien. Laat ons guest relation team weten over uw toekomstige vakantieregeling: kathynys@aquafantasy.com. Met vriendelijke groet, Kathy

"Genoten!"vertalen
Esther
8,0

26-11-2013 In de herfstvakantie zijn wij naar Aqua Fantasy geweest. We hebben genoten! Personeel is vriendelijk. Eten vonden wij zeer goed; lekker, warm en veel keus. Naast de buffetten werden er dagelijks allerlei gerechten (toetjes, vlees, salades, pizza etc.) ter plekke vers bereidt. Zwembaden waren fantastisch, maar helaas berekoud. In het aquapark viel dit mee dus voornamelijk daar gezwommen en genoten van de vele glijbanen.Shows in de avond waren redelijk leuk (de ene avond beter dan de andere).
Bij aankomst direct onze minibar nagekeken en ook bij ons miste er veel producten. Dit direct doorgegeven bij de receptie en dat was maar goed ook want we hebben die week verschillende rekeningen gekregen voor spullen die we niet genuttigd hadden. Wij zijn zeker van plan om volgend jaar terug te gaan, maar willen zelf een vlucht regelen en rechtstreeks bij het hotel boeken in de hoop dat we dan wat goedkoper uit zijn.

Manager Kathy, 12-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw prachtige complimenten en inspirerende commentaar. We zijn erg blij om te lezen u een aangenaam en heerlijk verblijf hebt gehad. Het is ook geweldig om te horen dat jullie genoten hebben van het Aquapark, in die tijd van het jaar. Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Geweldige vakantie!!"vertalen
fam Pasterkamp
10,0

17-10-2013 Wij zijn van 7 tot 15 oktober geweest, supermooi weer! De eerste 2 dagen was het water van de zwembaden wel koud maar daarna heerlijk!! Ook het zeewater was super!!
Heerlijk eten, en wij hadden een mooie familiesuite heerlijke bedden! we hebben echt genoten de kids hoorden we niet. De zwembaden bij het hotel zelf waren al super en het aqua park was fantastish hele leuke animatie!! echt een topvakantie! wij komen zeker terug!

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Namens het Aqua Fantasy Team, heel erg bedankt voor deze prachtige woorden. We zijn erg blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we zijn blij met uw beoordeling! Aarzel niet om contact met ons Guest Relation team op te nemen indien specifieke wensen voor uw volgende vakantie: kathynys@aquafantasy.com We kijken ernaar uit u terug te ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Kathy Nys

met vrienden, Okt. 2013
"Heerlijke plek"vertalen
Irene
8,0

13-10-2013 Het is een prima hotel voor groot en klein. Ik ben nu voor de vierde keer geweest en het is en blijft een feest om in dit hotel te komen. Het personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen vol luxe. `het eten is prima en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam om er voor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Het weer was helaas niet geweldig,maar toch is de vakantie niet tegengevallen . Ik ga volgend jaar weer.Het hotel ligt wel afgelegen, maar de Dolmusbusjes stoppen voor de deur en kunnen je naar Kusadasi brengen of naar Selcuk of Efese. Maar op het terrein van Aqua Fantasy zelf is genoeg te doen voor iedereen met het Aquapark naast de deur en ook dat is gratis voor gasten van het hotel.De kamers worden elke dag schoongemaakt en ook elke dag schone handdoeken en shampoo, douche-en badschuim en bodylotion wordt als service aangeboden. Ik voel me daar als een prinses, niets is te veel voor de guest relations. Mijn complimenten.

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste Irene, Namens het hele team heel erg bedankt om een 4e keer voor ons hotel te kiezen en voor zo'n fantastische review op Trip Advisor. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel, de kamers en het Aqua Park te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar, zeker van onze repeaters. Dit helpt ons enorm voor alle toekomstige gasten die ons op Tripadvisor volgen. Nogmaals bedankt en tot volgend jaar. Ik kijk er al naar uit!!!! Groetjes, Kathy Nys

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Fantastisch resort voor kind en volwassenen"vertalen
Melissa

6-10-2013 1e keer naar dit resort geweest met vriend dochter en nog een stel
zeker voor herhaling vatbaar je hoeft je daar absoluut niet te vervelen... je zou iedere dag aan een ander zwembad kunnen liggen zo groot is het de shows zijn leuk voor jong en oud het personeel is vriendelijk......resort word iedere dag schoongehouden je vind haast geen blaadje op de grond toppie! kwa eten is er genoeg variatie en de hele dag door is er wel ergens eten te halen ik persoonlijk was het na 4 dagen wel zat maar dat ligt meer aan mijzelf als aan het hotel (moeilijke eter) winkelen in kusadasi is leuk maar je moet er wel tegen kunnen je iedere winkel in getrokken word! ze zijn heel slim met hun verkooppraatjes haha inmiddels nu 1 dag terug en we missen het allemaal al! ik zou hier zeker nog een keer naar terug willen gaan

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  GeachteGast , Dank u voor het delen van uw gedetailleerde vakantie-ervaring na uw recente verblijf in Aqua Fantasy. Het is een groot pluspunt voor onze toekomstige gasten die ons volgen op Zoover om zo een gedetailleerde Hotel beschrijving te lezen. Het doet ons plezier om te lezen hoe goed u het eten vond, de zwembaden, het entertainment team en niet te vergeten het Aqua park. Het is leuk te horen dat u tevreden bent met onze service en bedankt om het hotel aan te bevelen. Ook bedankt om de locatie van het hotel te benadrukken, het is inderdaad een groot pluspunt voor onze gasten om dicht bij Kuşadası te zitten. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen, laat ons guest relation team weten over uw toekomstige vakantieregeling: kathynys@aquafantasy.com. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Perfect hotel voor jonge gezinnen, beter kan niet"vertalen
tjeuke56
10,0

14-10-2013 Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen die jonge kinderen heeft. Het eten is prima en gevarieerd. In de directe omgeving is niet veel te doen maar met een dolmus ben je zo in Efese en/of Kusadasi. De vraag is: kom je er aan toe als er zoveel te doen is in het hotel zelf. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kindvriendelijker dan hier heb ik het nog nooit meegemaakt!

Met name dank voor het geweldige enthousiasme van Kimberly, Charell en Melis van de Kids World Club. Jelle had wat tijd nodig om te wennen, maar was dol op jullie. Wij overwegen zeer ernstig om volgend jaar terug te komen.

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk dank om tijd te nemen om uw vakantie beoordeling te plaatsen en voor de aanbeveling van ons hier op Zoover. Het is heerlijk om te lezen hoe een geweldige tijd jullie hier in Aqua Fantasy Hotel hebben gehad. We zijn voortdurend bezig om onze diensten te verbeteren en de verwachtingen van onze gasten te proberen overtreffen, dus ik waardeer uw commentaar over het eten en de kids club. Ook een speciale dank van ons entertainment team die zijn erg blij met uw opmerkingen. Nogmaals bedankt en we hopen jullie hier terug te zien Laat ons guest relation team weten over je toekomstige vakantieregeling. kathynys@aquafantasy.com Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Prima vakantie."vertalen
Wolters
9,0

28-9-2013 Fijne vakantie gehad net terug gekomen. Mooi schoon en groot park. Veel te doen. Familie suite prima en schoon alleen bedden erg hard. Eten prima en gevarrieerd. De Nederlandse Kids World Club erg leuk kinderen vonden het super en gingen er graag naar toe. Van knutselen tot zwemmen en fietsen en nartuurlijk de super toffe disco. Melis,Kimberly en Charrel top de meiden missen jullie nu al!!!! Al met al een top vakantie gehad.

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Bestegasten, Hartelijk dank om Aqua Fantasy Hotel te kiezen voor uw vakantie. Ik ben er zeker van, dat reacties zoals de uwe helpen om onze toekomstige gasten ons hotel beter te leren kennen. Ik wil u persoonlijk bedanken voor u mooie reactie en we kijken terug uit naar uw komst als in de nabije toekomst. Laat me weten als ik u ergens mee kan helpen: kathynys@aquafantasy.com. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Wederom een geweldige vakantie gehad!!!"vertalen
Fam van der Kuijl
10,0

15-9-2013 Wij zijn vd week terug gekomen van onze 4e keer! Dit doen wij niet omdat het hier zo "slecht" is volgens sommige mensen.. Aller eerst is het eten gewoon goed,voldoende keuze en smakelijk. Bediening is vriendelijk en probeert het je naar de zin te maken. Zwembaden zijn schoon.Kamers zijn verzorgd echter zijn de bedden hard maar met een belletje naar de receptie wordt dit in no-time opgelost. Dan de Kidsworld.... Onze kleine meid vindt het hier super!! Melis,Kimberly en Charell doen er alles aan om ze te vermaken. Zwemmen,knutselen,kleuren,spelletjes en natuurlijk de minidisco. Maar goed er zullen altijd mensen blijven die wat te zeuren hebben over eten,kamers en het park. ( Ik zou wel eens willen weten hoe die mensen thuis eten en slapen..) Wij komen hier iig volgend jaar gewoon weer terug!!

Manager Kathy, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Allereerst hartelijk dank om de tijd te nemen om uw gedetailleerde beoordeling over Aqua Fantasy te delen. We zijn blij te horen dat u hebt genoten van ons Hotel, het eten, de kamer en de kids club. Hartelijk dank voor een aantal van hen op te noemen. Het is leuk om een dergelijke feedback te krijgen van onze repeaters! We kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen volgend jaar, laat ons guest relation team weten over uw toekomstige vakantieregeling. kathynys@aquafantasy.com Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met vrienden, Sept. 2013
"Zowel jeugd als familie kan er terecht!"vertalen
Hannelore Begyn
6,0
10,0

13-9-2013 Ik en 6 18jarige vriendinnen zijn net terug van een weekje Kusadasi in dit hotel. We waren dus omringd door families en kinderen. Het aquapark is zalig! De glijbanen zijn super, maar het is soms wel jammer dat je 120kg met twee personen moet wegen. Ik en een vriendin geraakte maar aan 116 kg, en soms mochten we er gewoonweg echt niet op. Het golvenzwembad zit wel vol met Turken die ons lastig vielen. Het voedsel zelf vond ik niet super, het werd snel koud en vond ik niet zo heel erg lekker. Het personeel is ook niet zo vriendelijk, maar doen uiteindelijk wel wat je vraagt. Het zwembad is proper en leuk. Het animatieteam is geweldig! Ze zijn heel erg vriendelijk & te vertrouwen. We zijn daarmee uitgeweest, en ze regelen alles van vervoer tot uitgaansplek. De kamers vond ik proper en groot genoeg, en het hotel zelf is gigantisch. Het was dus een vakantie om nooit meer te vergeten!!!

Manager Kathy Nys, 25-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Gasten, Ik wil jullie bedanken voor de fantastische beoordeling die jullie hier op Zoover hebben neergezet. Het is zeker belangrijk ,voor onze toekomstige gasten, te weten dat niet alleen families met kinderen hier terecht kunnen. We hebben een 2 wekelijks terugkerende menu en ons keuken team werkt erg hard om ervoor te zorgen dat het eten voor ieders smaak is en we krijgen veel fantastische feedback van onze gasten. Nogmaals dank voor de leuke reacties op ons team en service in Aqua Fantasy. Laat ons guest relations team weten over je toekomstige vakantieregeling: kathynys@aquafantasy.com Met vriendelijke groet, Kathy Nys

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?