Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****

2235 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****
Ephesus Beach, TR-09400, Kusadasi
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aqua Fantasy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2235 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aqua Fantasy***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1506 vakantiefoto's van Hotel Aqua Fantasy***** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Aqua Fantasy***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Aqua Fantasy***** met andere accommodaties in Kusadasi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

2107 beoordelingen over Aqua Fantasy*****

2235 beoordelingen
7,8
8,3
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Uitstekende service"vertalen
rob
9,0

24-09-2014 Via touroperator een VIP-kamer geboekt in Aqua Fantasy. Na een vriendelijke ontvangst, een keurige kamer ontvangen. Kamer was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is het zeer kleine balkon voor een VIP-kamer, welk zeker niet uitnodigt om in de namiddag nog even te gaan zitten. Verder is Aqua Fantasy op alle fronten zeer schoon, het eten prima (uiteraard rekening houdend met het feit dat het buffet vorm is) en is het personeel uitermate vriendelijk. Top dus!

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @Michelwvandijk Vorige week rond deze tijd lag ik heerlijk bij het zwembad van hotel Aqua Fantasy in Kusadasi. ........ --- Bron: https://twitter.com/Michelwvandijk/status/367179768925802496
met partner, Sept. 2014
"Super vakantie!"vertalen
angelique
9,0

22-09-2014 Een super hotel!
Veel zwembaden en een groot aquapark.
Veel in de avond te doen dus je kan kiezen waar je heen wilt en leuk vind.
Goed eten maar niet heel veel keuze bij het ontbijt van beleg.
Strand feesten en vuurwerk daar was leuk.
Goede sfeer in het hotel omdat het een gezellig vakantiedorp is.
Kortom echt de moeite waard!

Manager Kathy, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Eerst en vooral bedankt voor de fantastische beoordeling over het hotel hier op Zoover. Het is fantastisch te horen dat jullie zo genoten hebben!!! We hopen jullie hier terug te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk maar geen 5 sterren waard"vertalen
silvana
6,0
9,0

17-09-2014 Voor iedereen die al eens eerder in een 5 sterren resort is geweest dan valt dit tegen helaas.
Eten is goed maar eentonig, iedere avond een ander thema maar jammer dat het restaurant daar niet aan sfeer in meedoet, bv geen muziek (live muziek bij binnenkomst), geen welkomstdrankje, geen vlaggen of andere decoratie....tafels zijn heel sober. kleed/loper/bestek (geen bloemetje of windlichtje).
Mooie familie kamer (helaas badkamer eenvoudig, enkele wasbak, douche in bad.....hoge instap!).
In beide slaapgedeelte´s een tv.

Kinderclub, leuk! maar helaas wilde onze dochter maar 2x.
mini disco s´avonds wordt erg eentonig, steeds dezelfde liedjes daarnaast erg irritant om ouders hun kind te zien pushen om te dansen. ouders die overdreven meedoen en de kleintjes omverlopen.

drinken krijg je steeds op een andere manier dan weer een plastic beker, piepschuimbeker, groot glas, klein glas......zit geen logica in. helaas niet mogelijk om zelf bv Cola te tappen.

was leuk voor een keertje.

Manager Kathy, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Silvana, Wij willen u bedanken voor uw informatieve commentaren en waarderen alle feedback. Heel leuk te horen dat jullie van het hotel hebben genoten. Wij danken u voor het wijzen op enkele minpunten, deze hebben we doorgenomen met de managers. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling , het is alleen door het ontvangen van een dergelijke constructieve feedback dat we onze service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Top Vakantie voor 1 keer !"vertalen
Michiel
10,0

20-09-2014 Het resort is top niets op aan te merken alles netjes en goed in orde.

Wij hebben een kamer wissel aangevraagd bij de Guest Relationship bij Kathy Nys (NL) die heeft alles top geregeld !
Restaurants zijn ook inderdaad zoals hieronder ook geschreven sfeerloos maar eten is Prima maar eentonig , maar nog steeds wel genoeg keuze om elke dag wat anders te eten .

In de directe omgeving van het hotel is NIETS ! dus in de avond ben je aangewezen op het progamma van het resort , dat vond ik vergeleken bij andere All inclusief resorts echt tegen vallen .

En dan nu mijn Grootste ergernis en de rede waarom ik niet meer terug ga .

Waterpark moet je betalen voor je drinken terwijl het bij het park hoort maar ok,
dan haal je wat te drinken wil je met contant geld afrekenen Nee dat kan niet dat moet met je room keycard en wordt alles op rekening gezet wat je moet betalen bij uitchecken Zelfde verhaal met de minibar, dus dan in mijn ogen hoort het gewoon bij het hotel dus all inclusief.

Manager kathy, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Fam Kuiper, Hartelijk dank voor de mooie woorden. We zijn blij om te lezen dat u genoten hebt van onze faciliteiten en het eten. Ik wil jullie ook bedanken om te melden dat er problemen waren met de kamer die we naar uw wens hebben opgelost. Voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen wil ik even zeggen dat we een guest relation team ter uwer beschikking hebben die jullie zo goed mogelijk helpen. Betreffende ons all-inclusief concept geloof ik dat dit duidelijk is beschreven in de brochures alsook op de website van het hotel. Nogmaals bedankt en we hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima accomodatie"vertalen
fam van der Meer
6,0
9,0

15-09-2014 Heerlijke vakantie gehad. Onze dochter van 4 heeft ook een fantastische vakantie gehad, mede dankzij de dames van de nederlandse kidsclub. Ze zijn enthousiast, creatief en flexibel. Betrekken alle kinderen erbij, zelfs de kleintjes. Kamers vonden wij wat gedateerd. Verder prima service.

Manager Kathy, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Fam Van der Meer, Hartelijk dank voor uw prachtige complimenten. We zijn erg blij om te lezen u een aangenaam en heerlijk verblijf hebt gehad. Het is ook geweldig om te horen dat je dochter genoten heeft van de Kids World Club. De meiden danken jullie!! We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Veel verbeteringen"vertalen
Peter
8,0

26-08-2014 Wij komen al jaren in Aqua Fantasy. Ook dit jaar waren er weer veel verbeteringen doorgevoerd. o.a. nieuwe televisies, gratis kluisjes, in het clubgebouw gratis wifi, nieuwe bedjes en parasols. We hebben dan ook dit jaar een fantastische vakantie gehad. Helaas was er dit jaar ook een verslechtering, aan de silencepool ( zwembad voor volwassenen ) was het dit jaar niet prettige vertoeven. Het personeel was ronduit onvriendelijk en hield absoluut geen toezicht. Hierdoor liepen er regelmatig kinderen in en rond het zwembad met drank in glas. Van het personeel kon je twee dingen krijgen, drank en een grote mond. Dit zorgde bij veel vakantiegangers tot irritaties. Hopelijk is de situatie volgende jaar weer als vorige jaren. Al met al toch een dikke voldoende voor Aqua Fantasy.

Manager Kathy, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Peter, Ik wil je eerst en vooral bedanken dat je de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar, zeker van onze repeaters. Betreffende de Silent pool, daar valt zeker iets aan te doen. Wij kijken er naar uit jullie terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met oudere kinderen, 2014
"Super hotel"vertalen
Anja
10,0

17-08-2014 Hele fijne vakantie gehad, de kamer was een beetje gedateerd maar was wel goed schoon. Als je wilde werd iedere dag schoongemaakt. Het hotel lag in een mooie omgeving, wel wat afgelegen maar omdat op het park zoveel te doen is, is dat geen enkel probleem.Het personeel is heel erg vriendelijk, ook toen ik naar het ziekenhuis moest hebben ze me goed geholpen. We waren toen savonds te laat voor diner en er werd voor ons speciaal een tafel gedekt en kregen toen broodjes. Eten was ook goed veel variatie en bij de zwembaden waren ook lekkere snacks. Het was zeer kindvriendelijk het animatieteam deed erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Beach party was super, dit was tevens onze laatste avond en een mooie afsluiting.. Het zou wel fijn zijn als het waterpark voor de hotel gasten een paar uur langer open kan zijn, dan zijn de wachttijden minder lang bij glijbanen, want er waren veel bezoekers van buiten het hotel.

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw prachtige complimenten en inspirerende commentaar. We zijn erg blij om te lezen u een hele fijne vakantie hebt gehad. Het is ook geweldig om te horen dat je kinderen genoten hebben van het Aquapark. Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super!!!!!!"vertalen
Ronald van Doorn
10,0

22-08-2014 Geweldig en goede accommodatie.
Zeer en zeer goede en vriendelijk personeel en behulpzaam ze vliegen voor je.
Animatie team geweldig en goed..
Gaan volgend jaar weer terug.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Vera
9,0

07-09-2014 Voor de tweede maal in Aqua Fantasy en voor de tweede maal een super vakantie.
Heerlijk weer, leuk entertainment, prettige medewerkers, schone kamers, heerlijke bedden. Wat wil je nog meer?

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super Resort!!!"vertalen
Miranda Saakes
10,0

12-08-2014 Wij zijn vanaf 30-07-2014 tot 07-08-2014 voor de 2de keer naar AquaFantasy geweest en het is ons weer prima bevallen. We hadden deze keer een junior suite en die bevond zich in 1 van de tuingebouwen. De kamer was helemaal netjes met voldoende ruimte net geschilderd en keurig schoon ook de badkamer was prima in orde. Verder was alles gewoon prima. Ik was er met mijn 2 kids van 12 en 13 jaar en die hebben zich weer prima vermaakt in 1 van de zwembaden en in het prachtige Aquapark. Ik kom hier zeker nog een keer terug. En als je van varen houdt dan is een boottocht op de Amores 1 van Rianne en Hassan zeker een aanrader vanuit de haven van Kusadasi. Verder is er nu ook Free Wifi in de lobby en dat is zeker fijn!!!!

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is leuk te horen dat u tevreden bent met de kamer, onze service, de zwembaden en natuurlijk het Aquapark. We hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?