Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****

2254 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****
Ephesus Beach, TR-09400, Kusadasi
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aqua Fantasy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2254 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aqua Fantasy***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1506 vakantiefoto's van Hotel Aqua Fantasy***** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Aqua Fantasy***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Aqua Fantasy***** met andere accommodaties in Kusadasi.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,9
9,1
8,9
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Mooi hotel. Winkels niet."vertalen
Gast
8,0

25-10-2014 Top hotel, heeft voor ieder wat wils. Aquapark heeft superglijbanen. Mooie ruime kamer. Jammer dat de wifi, waarvoor je betaalt op de kamer slecht werkt. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Maar bij bepaalde winkels in het hotel is het personeel onvriendelijk. Gameroom bijv. ze geven een kind, die hun taal spreekt een goedwerkende apparaat en mn zoontje krijgt er eentje, die niet werkt. Je spreekt ze erop aan en dan durven ze nog te zeggen dat het werkt. Alleen kijken ze er niet naar! Hammam/massage top!

Manager Kathy, 24-11-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat U de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar. We zijn ook blij om te lezen dat je van ons Aquapark, onze kamers, evenals de service hebt genoten. We hebben de klachten betreffende de gameroom, waarvoor onze excuses, met de desbetreffende eigenaar besproken. We willen jullie ook bedanken om onze welness te vernoemen!!! Nogmaals bedankt en we hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk hotel"vertalen
cheyenne
9,0

22-10-2014 Mooi hotel met veel zwembaden,een groot waterpark met gekke glijbanen en heel de dag door lekker gratis eten en drinken. Ook een bar in het water, dus biertje bij het zwemmen.
En ruime keuze uit eten em heel gevarieerd.

Strand hoort bij het hotel met een beachbar. Handdoeken kan je daar krijgen en bedjes liggen al overal langs het water.

Binnen kwartiertje ben je ook in de stad.

Manager Kathy, 24-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Namens het hele team hier bij Aqua Fantasy willen we jullie bedanken voor zo een fantastische beoordeling. Reacties zoals die van jou geven ons alle grote motivatie. We zijn ook blij om te lezen dat je van ons Aqua Park, onze restaurants, evenals de service hebt genoten. Wij kijken er naar uit jullie terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Nog beter dan in mei"vertalen
an67
9,0

30-10-2014 In mei 2014 naar dit hotel geweest en nu in oktober weer .In mei was het hotel net open en nu sloot het hotel bijna, Ten opzichte van mei waren er zeker verbeteringen , de betaalde wifi was veel sterker dan in mei , toen kon je haast niet internetten in je kamer en nu was de ontvangst prima,kluisjes in de slaapkamer waren vernieuwd en het eten was netter en uitgebreider ,meer amuses en aparte toetjes , ook stond er nu iedere dag een kok iets (lam ,tong ,kalkoen) vers af te snijden en te bereiden.er zijn ook nieuwe ligstoelen en parasols op het strand.

Manager Kathy, 24-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Namens het hele team hier bij Aqua Fantasy willen we jullie bedanken voor zo een fantastische beoordeling. Reacties zoals die van jou geven ons alle grote motivatie. We zijn allemaal blij om te lezen dat alles wat we doen ook daadwerkelijk wordt erkend door onze gasten. Daarom is het voor ons enorm belangrijk om feedback te krijgen, zeker van onze repeaters. Wij kijken er naar uit jullie terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
Fam. Schutter
9,0

20-10-2014 Onze indruk van het park is super goed! Wij zijn gisteren terug gekomen en we hebben erg genoten. Natuurlijk zijn er altijd verbeter punten, zoals bv. nettere afwerking in de badkamer, maar hij was schoon en dat is ook belangrijk! Ook het internet bereik was niet fantastisch. maar goed daarvoor zijn wij niet op vakantie. Alle leuke dingen overheersen!! Je hoeft je echt niet te vervelen in het park, er is genoeg te doen! Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam, met name in het restaurant! Ik lees dat jonge kinderen niet op een aantal glijbanen mogen, onze ervaring is dat er genoeg glijbanen en activiteiten zijn waar ze wel op kunnen! Verder is er volop keus aan eten, voor elk wat wils. Ook een leuk ontvangst met wijn bij binnenkomst. De mogelijkheid voor hotelgasten is dat er 1 dag gratis gegeten kan worden in een Chinees restaurant. Dat is een echte aanrader!! Dat was even wat anders en heerlijk eten! Voor ons was het een fijn verblijf.

Fam. Schutter

Manager Kathy, 24-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Fam Schutter, Namens het gehele Aqua Fantasy Team heel erg bedankt voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij met uw opmerkingen en uw aanbeveling. We zijn ook blij om te lezen dat je van onze zwembaden, onze restaurants, evenals de service hebt genoten. Ons voltallige personeel werkt heel hard om het hotel te onderhouden. Het is leuk om te zien dat hun werk wordt erkend door onze gasten en dit zal hen motivatie geven voor de toekomst. Wij danken u voor het wijzen op enkele minpunten, deze hebben we doorgenomen met de managers. Nogmaals bedankt en we hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met jonge kinderen, 2014
"Appels en peren vergelijken!"vertalen
Miranda Knuiman
10,0

07-10-2014 We zijn al eerder hier geweest en gaan nu weer..We gaan al 20 jaar naar Turkije en als echte Turkije-ganger weet je dat de hotels in Antalya/Lara en ketens als Royal,Stone,Titanic etc,tot de top behoren en er daar de prijs ook naar is.Wat jammer dat mensen dit hotel dan zo afkraken.Voor deze hotels betaal je honderden euros meer,dus geen vergelijking.Als je je verdiept in de hotelinfo,weet je ook dat het drinken in het aquapark en de minibar niet all-in is.Ook het feit dat het water koud is,is een bekend fenomeen in mei en (sept)/oktober.Beetje jammer.Wij hebben er in ieder geval zin in en delen onze ervaringen zeker als we terug zijn :-)

Manager Kathy, 09-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Fam Knuiman, Hartelijk dank voor de fijne en eerlijke beoordeling. Het doet me plezier zoals dat jullie het eindelijk zeggen: “je kan geen appels en peren vergelijken””. Alles staat ook duidelijk in de hotelinfo. Wij zijn soms verbaasd dat er mensen zijn die van bepaalde dingen helemaal niet op de hoogte zijn. Wij kijken er alvast naar uit jullie binnenkort te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met partner, Sept. 2014
"Het begon leuk maar eindigde in een hell"vertalen
Masha Kroon
5,0

07-10-2014 Hallo ik zou mijn evaring even delen met jullie eet nooit maar dan ooit nooit ijs hier in kusadasi zelf.
De schoonmakers zijn echt top en als je ze en klein fooitje geeft doen ze alles voor je.
De eerste 3 dagen waren super toen daarna had ik het ijs gegeten en was ik al niet lekker toen ik hier in het Restaurant en bacterie heb opgelopen was het klaar ik mocht naar het ziekenhuis 14 uur aan het infuus het was en regelrechte hell ik hield niks binnen dus die 5 sterren zijn het echt niet waard misschien wel door de kinderen ondanks er heel veel kinderen ook zijn afgevoerd naar het ziekenhuis door het voedsel gister lag het helemaal vol ermee.
Ik wou dit even meegeven en ik was niet de enige met mij nog vele anderen erg zonde en erg jammer van de vakantie de zon en zwembad waren heerlijk alleen water ijskoud.

Manager Kathy, 09-10-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Ik wil u bedanken voor uw beoordeling en om de schoonmakers in het licht te zetten. Wij zijn blij te horen dat onze gasten zien hoeveel we doen om het hotel netjes te houden. Het spijt me te horen dat u ziek bent geweest, maar tijdens uw verblijf waren er 8 mensen van de 2100 gasten ziek, wat statistisch heel normaal is. We hebben 24/7 een dokter ter plaatse om de gasten te helpen met behoefte aan medische zorg. We werken hard samen met alle touroperators voor de gasten die ziek zijn geworden , om hen tijdens hun vakantie te steunen , omdat we beseffen hoe belangrijk vakantie is voor onze gewaardeerde gasten. . Het hotel volgt ISO-normen en het eten , het zwembad water en schoonmaak niveaus worden dagelijks gecontroleerd door het hotel en externe agenten en alleen de hoogste niveaus zijn aanvaardbaar voor ons. Daarom is het inderdaad gevaarlijk om iets buiten het hotel te eten, zeker ijs. Men kan nooit weten hoe dikwijls ze het ijs vernieuwen. Voor toekomstige gasten

Met partner, Sept. 2014
"Slechte ervaring met dit hotel"vertalen
w.
2,0
3,0
5,0

09-10-2014 Kom al wat jaartjes in turkije en heb ook 4 sterren hotels gehad. Snap ook niet dat dit hotel 5 sterren waard is. De schimmel in de goten van de zwembaden, het eten koud en allemaal het zelfde verschrikkelijk zout of juist snaakloos. Het personeel maakt schoon met swiffers ook kots en blijft dasr de hele dag mee rond swifferen. personeel spreek bijna tot geen engels. De dokter zou 24/7 aanweizg zijn me vrouwtje heeft een voedsel vergiftiging opgelopen ze lag gewoon te slapen. Daarna nog half uur gewacht op de echte dokter die lag ook te slapen. 20 uur in het ziekehuis gezeten wegens het voedsel van het hotel. Mensen kunnen goede dingen neer zetten er over maar als je een beetje van eten houd dan weetje dat dit hotel zeer maar dan ook zeer slecht eten voorschotelt. Verder is het geweldig voor kleine kinderen alleen moeten die samen wel 120 kg wegen en 120cm lang is anders mogen ze niet in het aqua park. Nooit meer...!

Manager Kathy, 09-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Wij willen u bedanken om de tijd te nemen om hier op zoover iets te schrijven. Het spijt me te horen dat uw vrouw ziek is geweest, maar om te spreken over “vergiftiging” is overdreven en zeker niet toepasselijk. Zoals ik al in mijn vorig antwoord heb gezegd is dat tijdens uw verblijf er 8 mensen van de 2100 gasten ziek waren, wat statistisch heel normaal is. Zoals U het beschrijft zouden dat er honderden zijn. Het spijt me ook te horen dat het eten niet volledig jullie smaak was. We hebben een 2 wekelijks terugkerende menu en ons keuken team werkt erg hard om ervoor te zorgen dat het eten voor ieders smaak is en we krijgen veel fantastische feedback van onze gasten. Het spijt ons echt dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten, omdat we beseffen hoe belangrijk vakantie is voor onze gasten. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Mooie park maar eten is slecht"vertalen
Chantal
9,0

09-10-2014 Als je aankomt bij het park zou je denken dat het een 5 sterren hotel is.
Voor de Aqua park en de hotel is het absoluut de 5 sterren waard.
Maar in de restaurants absoluut niet!! Wij geven een 3 of een 4 ster.
Er is s` morgens weinig keuze aan vers brood (alles is al voor gesneden en als je wat later bent is het al uit gedroogd). Wij hebben vaak haar in het eten gehad vooral bij de Kebab afdeling.
Wij hebben ook verse hamburgers tot 4x keer terug moeten brengen omdat het zo rauw was dat de sap (bloed) er nog uit spoot. Kwa eten ook weinig variatie.
De kamer van de huisjes zijn heel klein als je er met een gezin van 4 personen in zit. De bedden zijn kei hard en ook niet schoon.
Ze verschonen wel iedere dag de handdoeken en bedden maar dat is ook alles!! Er waren deze keer veel zieken vooral kleine kinderen door het zwembad van de Aqua park (dat werd ons verteld door een arts van daar).

Manager Kathy, 24-10-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat U de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar. Het hotel volgt ISO-normen en het eten , het zwembad water en schoonmaak niveaus worden dagelijks gecontroleerd door het hotel en externe agenten en alleen de hoogste niveaus zijn aanvaardbaar voor ons. Hierbij wil ik jullie gerust stellen dat er maar enkele zieken waren en dat dit niet door het zwembadwater komt. Het spijt me ook te horen dat het eten niet volledig jullie smaak was. We hebben een 2 wekelijks terugkerende menu en ons keuken team werkt erg hard om ervoor te zorgen dat het eten voor ieders smaak is en we krijgen veel fantastische feedback van onze gasten. Ook wil ik graag vermelden voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Absoluut geen 5 sterren nooit meer"vertalen
Mama2
7,0

06-10-2014 Geen 5 sterren hotel. Alles is verouderd. Slechte service, als je een colaatje besteld en het is op zijn ze te lui om nieuwe aan te sluiten op de postmix. Eten ook niet van kwaliteit. Wij zijn altijd naar hotels van de Stone group, Delphin en Titanic geweest. En dan valt dit echt in het niet. Dit hotel is meer een 3,5 sterren hotel. Geef ons de hotels in Lara. Of de goede hotels Lara of de stone group hotels in Side maar.

Manager Kathy, 09-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Wij willen u bedanken om de tijd te nemen om hier op zoover iets te schrijven. Het spijt me te horen dat het eten niet volledig jullie smaak was. We hebben een 2 wekelijks terugkerende menu en ons keuken team werkt erg hard om ervoor te zorgen dat het eten voor ieders smaak is en we krijgen veel fantastische feedback van onze gasten. Nogmaals bedankt en we hopen jullie hier misschien in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Uitstekende service"vertalen
rob
9,0

24-09-2014 Via touroperator een VIP-kamer geboekt in Aqua Fantasy. Na een vriendelijke ontvangst, een keurige kamer ontvangen. Kamer was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is het zeer kleine balkon voor een VIP-kamer, welk zeker niet uitnodigt om in de namiddag nog even te gaan zitten. Verder is Aqua Fantasy op alle fronten zeer schoon, het eten prima (uiteraard rekening houdend met het feit dat het buffet vorm is) en is het personeel uitermate vriendelijk. Top dus!

Manager Kathy, 09-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk dank om uw vakantie beoordeling te plaatsen en voor de aanbeveling van ons hier op Zoover. Het is heerlijk om te lezen hoe een geweldige tijd jullie hier in Aqua Fantasy Hotel hebben gehad. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?