Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****

2228 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aqua Fantasy*****
Ephesus Beach, TR-09400, Kusadasi
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aqua Fantasy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2228 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy***** in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aqua Fantasy***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1436 vakantiefoto's van Hotel Aqua Fantasy***** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Aqua Fantasy***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Aqua Fantasy***** met andere accommodaties in Kusadasi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

2101 beoordelingen over Aqua Fantasy*****

2228 beoordelingen
7,8
8,3
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Veel verbeteringen"vertalen
Peter
8,0

26-08-2014 Wij komen al jaren in Aqua Fantasy. Ook dit jaar waren er weer veel verbeteringen doorgevoerd. o.a. nieuwe televisies, gratis kluisjes, in het clubgebouw gratis wifi, nieuwe bedjes en parasols. We hebben dan ook dit jaar een fantastische vakantie gehad. Helaas was er dit jaar ook een verslechtering, aan de silencepool ( zwembad voor volwassenen ) was het dit jaar niet prettige vertoeven. Het personeel was ronduit onvriendelijk en hield absoluut geen toezicht. Hierdoor liepen er regelmatig kinderen in en rond het zwembad met drank in glas. Van het personeel kon je twee dingen krijgen, drank en een grote mond. Dit zorgde bij veel vakantiegangers tot irritaties. Hopelijk is de situatie volgende jaar weer als vorige jaren. Al met al toch een dikke voldoende voor Aqua Fantasy.

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @Michelwvandijk Vorige week rond deze tijd lag ik heerlijk bij het zwembad van hotel Aqua Fantasy in Kusadasi. ........ --- Bron: https://twitter.com/Michelwvandijk/status/367179768925802496
met oudere kinderen, 2014
"Super hotel"vertalen
Anja
10,0

17-08-2014 Hele fijne vakantie gehad, de kamer was een beetje gedateerd maar was wel goed schoon. Als je wilde werd iedere dag schoongemaakt. Het hotel lag in een mooie omgeving, wel wat afgelegen maar omdat op het park zoveel te doen is, is dat geen enkel probleem.Het personeel is heel erg vriendelijk, ook toen ik naar het ziekenhuis moest hebben ze me goed geholpen. We waren toen savonds te laat voor diner en er werd voor ons speciaal een tafel gedekt en kregen toen broodjes. Eten was ook goed veel variatie en bij de zwembaden waren ook lekkere snacks. Het was zeer kindvriendelijk het animatieteam deed erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Beach party was super, dit was tevens onze laatste avond en een mooie afsluiting.. Het zou wel fijn zijn als het waterpark voor de hotel gasten een paar uur langer open kan zijn, dan zijn de wachttijden minder lang bij glijbanen, want er waren veel bezoekers van buiten het hotel.

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw prachtige complimenten en inspirerende commentaar. We zijn erg blij om te lezen u een hele fijne vakantie hebt gehad. Het is ook geweldig om te horen dat je kinderen genoten hebben van het Aquapark. Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super!!!!!!"vertalen
Ronald van Doorn
10,0

22-08-2014 Geweldig en goede accommodatie.
Zeer en zeer goede en vriendelijk personeel en behulpzaam ze vliegen voor je.
Animatie team geweldig en goed..
Gaan volgend jaar weer terug.

"Super Resort!!!"vertalen
Miranda Saakes
10,0

12-08-2014 Wij zijn vanaf 30-07-2014 tot 07-08-2014 voor de 2de keer naar AquaFantasy geweest en het is ons weer prima bevallen. We hadden deze keer een junior suite en die bevond zich in 1 van de tuingebouwen. De kamer was helemaal netjes met voldoende ruimte net geschilderd en keurig schoon ook de badkamer was prima in orde. Verder was alles gewoon prima. Ik was er met mijn 2 kids van 12 en 13 jaar en die hebben zich weer prima vermaakt in 1 van de zwembaden en in het prachtige Aquapark. Ik kom hier zeker nog een keer terug. En als je van varen houdt dan is een boottocht op de Amores 1 van Rianne en Hassan zeker een aanrader vanuit de haven van Kusadasi. Verder is er nu ook Free Wifi in de lobby en dat is zeker fijn!!!!

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is leuk te horen dat u tevreden bent met de kamer, onze service, de zwembaden en natuurlijk het Aquapark. We hopen jullie volgend jaar weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy! Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Top accommodatie"vertalen
Ronald van Mil
10,0

10-08-2014 Voor het eerst in Turkije. Geweldige accommodatie. Zwembaden verspreid over het terrein. Bedjes voorzien van kussentjes. Heerlijk eten met veel variatie. Zeer goede service. Er wordt direct gereageerd op verzoeken/probleempjes. Wij zijn goed en keurig geholpen door het hotel en met name Kathy, de Guest Relation Manager van het hotel, toen mijn vrouw ziek was en direct naar het ziekenhuis moest. Echt top. Kathy, nogmaals dank voor je hulp.

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Fam Van Mil, Namens het hele team hier bij Aqua Fantasy willen we jullie bedanken voor zo een fantastische beoordeling. Reacties zoals die van jou geven ons alle grote motivatie. We zijn allemaal blij om te lezen dat je hier in Aqua Fantasy een “topvankantie” had. Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen. Daarvoor zijn we hier. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

"Zeer goed hotel"vertalen
Robert
9,0

10-08-2014 wij hebben hier met 6 oersonen een geweldige week gehad van 19.07 tot 26.07.2014, de omgeving is matig, maar je bent met de dolmus in korte tijd in Kusadasi

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Hartelijk dank voor uw korte maar motiverende woorden. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
audrey
10,0

03-08-2014 Het was wederom een supervakantie in Aqua Fantasy. Dit was ons tweede bezoek maar zeker voor herhaling vatbaar.
Alles is zoals wij een vakantie willen. Mooi hotel, super animatie, heerlijk eten, super zwembaden en aqua park en ook de kidsworld club is een aanbeveling. De meiden doen het erg leuk.
Het ligt alleen een stukje van Kusadasi af. Dat vinden wij niet erg, we zijn het park en hotel niet af geweest.

Manager Kathy, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  GeachteGast, Hartelijk dank voor de mooie woorden. We zijn ook blij om te lezen dat u wederom van een supervakantie hebt genoten. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Juni 2014
"Terug een perfecte vakantie in dit paradijs."vertalen
fds
10,0

11-07-2014 We zijn dit jaar terug geweest naar dit paradijs, en telkens weer blijven ze ons verrassen met hun kwaliteit en inzet. Er stonden allemaal nieuwe strandbedden aan het strand, er was een compleet nieuw gebouw voor de kids club, nieuwe handdoeken voor de towel-service, splinternieuwe flatscreens op elke kamer, perfecte WIFI ontvangst, nieuwe multi media corner, en vanaf dit jaar ook gratis kluisjes op alle kamers. Dit zijn alleen nog maar de materiële vernieuwingen dit jaar.
De vriendelijkheid en het professionalisme van elke werknemer, van tuinmannen/vrouwen tot obers, huispersoneel, animatoren en staf, bewijst dat het hier qua opleiding op elk niveau goed zit.

Daarbovenop wil ik nog de vermelding maken dat het eten, nog beter en uitgebreider was dan vorig jaar. Wie dit niet wil erkennen, gaat thuis waarschijnlijk elke dag naar frituur de lekkerbek. ;-)

Nog één raad bij twijfel.... DOEN !

Manager Kathy, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk dank om uw vakantie beoordeling te plaatsen en voor de aanbeveling van ons hier op Zoover. Het is heerlijk om te lezen wat “een perfecte vakantie” jullie hier in Aqua Fantasy Hotel hebben gehad. Ik dank jullie ook dat jullie alle vernieuwingen hebben opgemerkt die we deze winter hebben gedaan. Daarom is de feedback van onze gasten heel belangrijk, zeker van onze repeaters!!! Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super complete familie vakantie!"vertalen
mirella
10,0

05-07-2014 Wij hebben geweldig genoten van deze vakantie van 8 dagen maar was eigenlijk te kort. 2 dagen kwijt met het vliegen. Alles is goed te bereiken met buggy en of rolstoel. Geen trappen. Verder leuke speeltuin en animatie, kidsworld club. Wij hadden een familiekamer. 1x 2 persoonsbed en een schuifdeur en dan een 1 persoonsbed grenzend aan balkon. Eten was heerlijk op maandag hebben ze visdag! Wij eten geen vlees. Andere dagen was er ook gewoon vis maar dan hebben ze grote zalmen staan. . Wij kregen 1x een vrijkaart om bij het italiaanse restaurant te eten. Om 10.30 uur gaat het aqaupark open. Wij zaten kamer 2343. 1e verdieping met lift. uitzicht op het zwembad en niet vlakbij het aquapark. Dan moet je een kamer vragen met in de nummers 1600 enz... Elke dag een fles water op de kamer, gratis. Voetbal kijken in de atrium bar. .Er was een schuimparty op het strand. De temperatuur was goed uit te houden door het windje en er zijn grote schaduwdoeken. Hangmatten op het strand.

Manager Kathy, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Eerst en vooral bedankt voor de fantastische beoordeling over het hotel hier op Zoover. Het is fantastisch te horen dat jullie zo genoten hebben!!! We hopen jullie hier terug te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

met partner, Juni 2014
"Zeer goed hotel en heel veel voor kinderen"vertalen
Danielschr86
9,0

23-06-2014 Wij zijn vorige week terug gekomen van een 8 daagse vakantie in het Aqua Fantasy hotel. We hadden een Vip Kamer in het nieuwe gedeelte. De kamer was echt top. Goed bed. Goed ingericht en een bubbelbad. Daarnaast hadden we een grote televisie waarmee we toch ned1 konden ontvangen en het WK gedeeltelijk konden zien. In de kamer zat een groot kluisje welke gratis was. Het internet hebben we ook gebruikt en dat was 2 euro per dag en werkte redelijk in de kamer. Het hele park en hotel is echt top. Elke dag animatie en overal loopt personeel en zijn barretjes waar je drinken kan halen. Personeel is aardig en doet alles voor je waar helaas veel vakantie gangers ook misbruik van maken. Het eten was ook goed. Enorm veel keus in beide restaurants maar tijdens het middag eten gingen wij wel naar het oude gedeelte want daar had je wat meer keus zoals pizza, gegrilde kip, hamburgers meer toetjes etc.

Manager Kathy, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gasten, Ik wil U eerst en vooral bedanken dat u de tijd hebt genomen om iets op Zoover te schrijven. Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel en het eten te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar. Al het personeel werkt heel hard om iedereen het naar zijn zin te maken. Het is leuk om te zien dat hun werk wordt erkend door onze gasten en dit geeft hen motivatie voor de toekomst. Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?