8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)***** bij :

2353 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

Leuke 9de maal maar wat minder positief.

Martine Roels, 20-8-2017

Net een week terug van onze 9de vakantie in Aqua Fantasy. We hebben zeker een leuke vakantie gehad. Er zijn heel wat positieve punten op te noemen : gratis wif met een goed bereik, lekker en afwisselend eten, een geweldig Aqua Park, de unieke Aunty Sandra, een top-hamam en personeel dat we al jaren kennen. Een mooi animatieprogramma overdag en 's avonds. Alhoewel wij 5 dansshows op 1 week toch te veel vinden: Wij misten een quiz of zo. Na 9 maal Aqua Fantasy moeten we jammer genoeg vaststellen dat de prijs/kwaliteitsverhouding niet meer goed zit. Dit is nog steeds een duur hotel terwijl je in minder goed onderhouden hotel en verouderde kamer terecht komt.

De zwembaden en omgeving zijn minder goed onderhouden dan vroeger, er waren veel te weinig ligmatrasjes bij de Flamingo Pool, de frisdrankendispenser in het Tropicana was stuk en bleef stuk. geen verlichting in onze gang 's avonds, badkamers in het clubgedeelte verouderd, balkon vies,... Er is wel een Guest Relations waar je altijd terecht kan maar misschien zouden zij beter wat meer naar de gasten toe komen en vragen of alles ok is. Dan zien ze zelf ook waar er dingen fout zijn en kunnen ze proactief werken.

Wij komen waarschijnlijk terug maar hopen dan echt dat prijs/kwaliteit beter is.

Gereisd familie in augustus 2017

Zeker een aanrader, gewoon doen!

Mbaes, 17-8-2017

Al meerdere keren naar dit resort geweest. Het was weer een heerlijke vakantie. Het ontbreekt je aan niets. Dagelijks heerlijke verse wafels, eten is goed genoeg voor all inclusive, mooie shows (oa met vuur) goede entertainment overdag, winkeltjes in het hotel, goede taxi service, veel zwembaden voor elke leeftijd. Genoeg ligbedjes omdat er zoveel baden zijn. Het aqua park is ook super. Het eten/drinken daar is niet inbegrepen, maar omdat het pal naast het hotel zit is dit geen probleem. Het hotel ligt aan het strand, 's avonds zonsondergang te zien. Leuk om te parasailen of op een banaan te gaan oid. Je kunt lang in het zeewater lopen voordat het diep wordt. Het strand is verder niet heel bijzonder. We zijn een keer buiten het hotel naar een restaurant geweest, Planet Yucca. Voor een zacht prijsje kan je hier goed eten, leuke sfeer! Op het park loopt de eigenaar rond van dit restaurant, hij regelt alles incl taxiservice vh huis!
Gereisd familie in augustus 2017

Voor de 5e keer,maar volgend jaar?

G. Neeleman, 15-8-2017

Dit jaar voor de vijfde keer. Wederom fijne vakantie maar wel merkbaar dat kostenreductie afnemende kwaliteit met zich mee heeft gebracht. Hygiëne zwembaden wat minder, sommige faciliteiten (jacuzzi, stoombad) zijn 'out of order' Eten bij de bar aan de zwembaden is minder gevarieerd dan vorige jaren, een wijntje wordt niet meer geschonken aan de bars van de zwembaden maar is alleen nog verkrijgbaar aan de bar bij het strand. Dat is een eindje lopen en vaak een lange rij. Ook in het restaurant zelf geen wijn meer in te schenken maar dat moet aan bar besteld worden, ook vaak een lange rij. Eten in restaurant inderdaad minder dan vorige jaren. Kinderanimatie 's avonds is al vijf jaar hetzelfde. Zeer gedateerd. Kan leuker en beter. Ook shows 's avonds al jaren bijna hetzelfde. Klachten wordt adequaat en snel gereageerd. Dat is oke. Ook voor de verjaardag van mijn dochter vanuit hotel kamer versiert en een tafel in het restaurant versiert, taart met kaarsjes. Erg leuk, veel dank daarvoor. Aqua park fanatisch voor kinderen. Maar volgend jaar weer? Er moeten dan echt verbeteringen te zien zijn!

Voorlopig de laatste keer

Laurence, 4-8-2017

Voor ons was het de derde keer in AquaFantasy. Zijn er geweest in 2010 en 2014 en nu 2017. Helaas is er een merkbare achteruitgang in het hotel, vooral qua variatie in het eten. Dagelijks dezelfde in de potten te zien krijgen, uitgedroogd / uitgekookt vlees/vis... weinig variatie in fruit... ontbijt ook dagelijks hetzelfde... desserts ook... Eten was ook koud. De eetzaal zeer druk en veel volle borden voedsel zien weggooien vanwege gulzige gasten die maar borden vullen en half hun bord uiteten... Zonde...

Wij hadden een familiekamer, een stille kamer gevraagd, die was aan het adult zwembad. Daarvan geen klachten, dit was goed. De kamer zelf was redelijk. Groot genoeg voor met 3. Helaas naar hygiëne toe was het wel iets minder, en dit ligt niet aan het personeel want de poetsdame deed wat ze moest doen. De badkamer is aan renovatie toe! De voegen waren vies (waarschijnlijk niet meer proper te krijgen...) en de douchekranen zijn ook zeker aan vervanging toe.

De Wifi in het hotel werk het best aan de lobby, al moet je wel veel keren opnieuw inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Op de kamer werkt ze ook maar daar ook veel keren opnieuw inloggen.

Het aquapark is goed, wel druk want niet alleen de hotelgasten gaan er naar toe.

Vindt het nog steeds jammer dat daar niet all-in is... de glijbanen mogen door kinderen gebruikt worden vanaf 120cm met begeleiding, ze zijn streng... ikzelf kreeg commentaar op oorringen en piercing!

Al bij al viel het wel mee, maar zeker niet 1 van onze topvakanties. Voor ons dus geen AquaFantasy meer.

Beste Laurence,

Dank u voor uw informatieve commentaar en opbouwende feedback. Wij hechten er veel waarde aan, omdat wij zo grote kansen krijgen om onze faciliteiten te verbeteren.

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel en de service te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar.

Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst.

Ik wil graag vermelden voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen dat er een guest relation team ter uwer beschikking staat waar U altijd terecht kan. Ook voor matrastoppers indien jullie de bedden te hard vinden.

Het spijt ons echt dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten, omdat we beseffen hoe belangrijk vakantie is voor onze gasten.

Leuke vakantie

Michelle, 31-7-2017

Wij verbleven hier 1 week wat een super hotel

Mooi verzorg hotel. Aqua park is echt de moeite maar wel niet voor kleine kinderen .

De shows in de avond waren altijd leuk om te zien

We hebben massage gehad wat verzorgd vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Beste Michelle,

Hartelijk dank voor uw motiverende commentaar, ik ben erg blij om te lezen dat u een geweldig verblijf gehad heeft.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Kathy Nys

Zeer tevreden over onze vakantie in Aqua Fantasy!

Danielle, 28-7-2017

Wij (4 personen, waarvan 2 kinderen) zijn 26 juli weer thuisgekomen van 8 dagen Aqua Fantasy - Kusadasi (geboekt via een touroperator).

We hebben genoten van het mooie weer, het heerlijke eten, een rustig zwembad (aan de kant van het Aqua park). Het andere zwembad vonden wij qua muziek erg lawaaierig. Onze kinderen vonden het Aqua park ook heel leuk.

Het eten was heerlijk! Zeker genoeg variatie met ontbijt, lunch en diner (ook voor de kinderen). De kamer (1511) was ook zeer netjes, 1 x 2 persoonsbed (matras is wat aan de harde kant) en 2 x 1 persoonsbed. Badkamer een beetje klein en kan een opknapbeurt gebruiken. Je kan ook overal flesjes mineraalwater halen.

Een leuk uitstapje is een dag een boottocht maken vanuit Kusadasi naar mooie baaien met helderblauw water, waar je lekker kunt zwemmen, heel erg mooi om te doen! Een puntje is dat het hotel vrij afgelegen ligt en dat je niet 's avonds nog even langs een boulevard kunt lopen. Als je naar Kusadasi wilt, moet je een taxi of Dolmus nemen. Verder vonden wij de zee daar niet zo aantrekkelijk om in te zwemmen.

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het fantastisch dat jullie genoten hebben van jullie recent verblijf en we hopen jullie in de toekomst terug te Mogen ontmoeten.

Kathy

Wederom een geweldige week gehad

Jack, 28-7-2017

Lekker weer, prettige sfeer, goed eten, mooie zwembaden en strand, etc. Wil speciaal ook Kathy Nys bedanken voor de hulp bij het boeken van de juiste kamer.

Beste jack,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Ik ben blij te horen dat ik heb kunnen helpen en dat jullie een fijne vakantie hadden. Hopelijk tot volgend jaar.

Kathy

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar

Barbara, 27-7-2017

Fantastisch hotel

Zeer veel te doen

Mooie ligging

Super goed eten

Mooie kamers

Vriendelijk personeel

Zeer zeker het geld dubbel en dwars waard.

Gaan in 2018 weer terug.

Gereisd familie in oktober 2016

Beste Barbara,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het doet ons plezier te horen dat jullie een fantastisch verblijf hadden en we hopen jullie hier terug te zien.

Kathy

Mooi resort met een paar kanttekeningen

ilse, 22-7-2017

Mooi kindvriendelijk goed onderhouden resort. kamers niet erg schoon, mooie schone zwembaden.Wij zaten in blok 1200, elke avond animatie waar wij goed van mee konden genieten. hardwerkend zwijgzaam personeel. in aquapark veel (stoere)lifeguards, goed geregeld. maar dan de Turken: voordringen, borden volladen, zelfs als je met mensen staat te wachten op tosties dan worden met de tosties eruit gehaald om voor een turkse man zijn bord met stokbrood te roosteren! daarna gaan de tosties weer terug in de toaster voor de andere toeristen. in de bikinibar worden de Turken bediend en alle andere toeristen moeten het zelf halen. hier melding van gemaakt. probleem is bekend Er werd ons verteld dat het personeel bang is voor deze mensen en dat ze ze dan maar zo snel mogelijk willen helpen. onze kinderen hebben het geweldig gehad en dat is heel wat waard, maar volgend jaar geen Turkije meer..

Geachte Gast,

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel, de kamers en het Aqua Park te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar.

Voorlopig niet meer

Desiree Boeijen, 3-7-2017

Wij zijn net terug van de vijfde keer aqua fantasy. En voorlopig niet meer. De bedden waren keihard. Het servies in het restaurant was vaak erg vies of je greep gewoon mis. Het personeel erg onvriendelijk en er kon geen lachje vanaf behalve bij het Aziatisch ogend personeel. Eten in het restaurant elke dag hetzelfde. Wij adviseren ook iedereen om nooit in de week na de Ramadan naar dit hotel op vakantie te gaan. Wij hebben nog nooit zulke onbeschofte, asociale, ongemanierde, luidruchtige Turken meegemaakt en het ergste van alles het personeel moedigt het gedrag aan.
Gereisd familie in juni 2017

Beste Desiree,

We hebben uw klachten met de desbetreffende managers besproken, waarvoor onze excuses, het is inderdaad niet gemakkelijk om tijdens het suikerfeest alles in rechte lijnen te houden, waarvoor onze excuses.

Ik wil graag vermelden voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen dat er een guest relation team ter uwer beschikking staat waar U altijd terecht kan, ook voor extra matrastoppers.

Kathy Nys

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 2402 reviews.