Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) *****

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
Aqua Fantasy (Splashworld)
8,4

2356 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

Prima verblijf

YW, 12-9-2017

Hotel is mega, wij zaten in het club gedeelte, goede ruime kamer, met lekker balkon. Hoewel alles aan te lopen is, moet je wel soms goede schoenen meenemen. restaurant echt prima, ruime keuze en echt elke dag wel iets anders bij het buffet, je kan 1 keer in de week een a la carte restaurant kiezen, heerlijk!

Personeel zijn wij niet over te spreken, een schoonmaakster die snoep eet uit onze kamer? Of gewoon geen handdoeken neerlegd, waar je vervolgens 3 keer om moet bellen, en 1,5 uur verder ze eindelijk hebt... Jammer!

Bedjes waren er in overvloed dus was echt prima.

Hotel ligt niet in het centrum, maar bij de weg is een Dolmus die je voor € 1,50 erheen brengt, ook staan er taxi. Maar Dolmus is prima! En leuk!

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor de tweede keer een heerlijke vakantie!

Linda, 6-9-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar Aqua Fantasy geweest. De eerste keer was in september 2015. Het grote verschil met dit jaar was toch echt wel dat je kon merken dat de Nederlanders Turkije links laten liggen. Dit heeft zo zijn voordelen: altijd vrije ligbedjes en geen lange rijen bij de glijbanen!

Wij hadden een familiekamer in het 'clubhuis'. Dit was prima in orde. Een nette en schone kamer, die elke dag schoon gemaakt werd. Enige nadeel was dat je 's avonds wel de muziek aardig hard hoorde, maar goed, als dat het enige is!

Het eten was ook prima, genoeg aanbod en genoeg variatie! Wel raad ik aan om in het Oasis restaurant te gaan dineren, aangezien het andere restaurant de drukte niet altijd aan kon.

Wat betreft de animatie voor kinderen: de internationale kidsclub had het druk. Die van touroperator niet. Het animatieteam van touroperator vertelde dat ze vanaf volgend jaar er ook mee ophouden, omdat er te weinig kinderen komen.

Minpunten: de wc's op het resort waren soms echt smerig, het strand is niet echt mooi, en het resort ligt buiten het centrum van Kusadasi.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Fantastisch. Tweede keer geweest

Eda Yildiz, 30-8-2017

10 dagen heerlijk genoten in dit hotel met vieren (een kind van 3 en een van 5). We hadden een familiekamer in het hoofdgebouw. Een grote kamer die gesplitst werd door een mooie schuifdeur. In de hotelkamer zag alles er perfect uit. De badkamer was mooi en schoon (en alles mooi nieuw gerenoveerd leek het).

Iedere dag werd de kamer mooi opgemaakt. Schone handdoeken.

Hoewel het hotel vol zat, was het niet druk. Je hoefde niet te vechten voor een strandbedje naast het zwembad. Niet te zoeken naar een vrije tafel in het restaurant. Eten en drinken in overvloed. Het eten bij de bars buiten in de middag is niet veel variatie. Dat is erg jammer.

Wel lekkere wafels!

Het hotel ligt op een vlak stuk dus je hoeft niet te klimmen met een buggy is dit hotel dus ideaal. Niet erg groot, dus grote afstanden hoef je niet te lopen.

Het aquapark erbij is fantastisch! Kinderen onder de 1,20 m mogen alleen van twee grote glijbanen in het park af, waarin de in een donut(band) moeten die je kunt huren tegen betaling ( 7 turkse lira) per stuk. De andere glijbanen mogen ze niet vanaf. Daar zijn ze gelukkig streng in. Het grote golfbad vindt ik eng met kleine kinderen en niet overzichtelijk genoeg. Er staan twee badmeesters bij maar als er iemand zou verdrinken zien ze het niet. Te druk met die donuts in het water.

Wel is er een heel groot kleuter/peuterbad waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Van de glijbanen in het peuterbad moeten alleen de UV shirts uit en de bandjes/ kurkjes. Dat is een min punt. Ze moeten dus de hele tijd bandjes om en bandjes af. Ons principe is eigenlijk, ten alle tijden bandjes om!

Wel is er genoeg toezicht. Zowel in het aquapark als in het hotelzwembad. Veel badmeesters. Al vraag ik me af en toe af of ze wel genoeg opletten. Dat zou nog beter kunnen.

Een lekker strand erbij met een mooie pier. Geen kiezelstrand maar mooi zandstrand.

Het animatieteam vind ik zelf minder. Wij zijn Nederlands en spreken ook Turks. Maar het animatie is gericht op de Scandinavische landen. Terwijl daar juist heel weinig mensen vandaan kwamen.

Veel toeristen uit Iran. Geen russen gezien.

Beste Familie Yildiz,

Hartelijk dank om uw vakantie beoordeling te plaatsen en voor de aanbeveling van ons hier op Zoover. Het is heerlijk om te lezen wat een mooie vakantie jullie hier in Aqua Fantasy Hotel hebben gehad.

Wij kijken er naar uit U terug te mogen verwelkomen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aqua Fantasy (Splashworld) bij:

Leuke 9de maal maar wat minder positief.

Martine Roels, 20-8-2017

Net een week terug van onze 9de vakantie in Aqua Fantasy. We hebben zeker een leuke vakantie gehad. Er zijn heel wat positieve punten op te noemen : gratis wif met een goed bereik, lekker en afwisselend eten, een geweldig Aqua Park, de unieke Aunty Sandra, een top-hamam en personeel dat we al jaren kennen. Een mooi animatieprogramma overdag en 's avonds. Alhoewel wij 5 dansshows op 1 week toch te veel vinden: Wij misten een quiz of zo. Na 9 maal Aqua Fantasy moeten we jammer genoeg vaststellen dat de prijs/kwaliteitsverhouding niet meer goed zit. Dit is nog steeds een duur hotel terwijl je in minder goed onderhouden hotel en verouderde kamer terecht komt.

De zwembaden en omgeving zijn minder goed onderhouden dan vroeger, er waren veel te weinig ligmatrasjes bij de Flamingo Pool, de frisdrankendispenser in het Tropicana was stuk en bleef stuk. geen verlichting in onze gang 's avonds, badkamers in het clubgedeelte verouderd, balkon vies,... Er is wel een Guest Relations waar je altijd terecht kan maar misschien zouden zij beter wat meer naar de gasten toe komen en vragen of alles ok is. Dan zien ze zelf ook waar er dingen fout zijn en kunnen ze proactief werken.

Wij komen waarschijnlijk terug maar hopen dan echt dat prijs/kwaliteit beter is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste Fam Roels,

Namens het hele team heel erg bedankt om een “9de” keer voor ons hotel te kiezen en voor uw review op Zoover. Wij zijn blij te horen dat jullie een goed verblijf gehad hebben in ons hotel. Het spijt me te horen dat het dit jaar een beetje is tegengevallen. We hebben uw opmerkingen doorgegeven en we hopen deze zo snel mogelijk te verbeteren. Het Aqua Fantasy team hoopt jullie volgend jaar hier weer terug te zien.

Kathy

Zeker een aanrader, gewoon doen!

Mbaes, 17-8-2017

Al meerdere keren naar dit resort geweest. Het was weer een heerlijke vakantie. Het ontbreekt je aan niets. Dagelijks heerlijke verse wafels, eten is goed genoeg voor all inclusive, mooie shows (oa met vuur) goede entertainment overdag, winkeltjes in het hotel, goede taxi service, veel zwembaden voor elke leeftijd. Genoeg ligbedjes omdat er zoveel baden zijn. Het aqua park is ook super. Het eten/drinken daar is niet inbegrepen, maar omdat het pal naast het hotel zit is dit geen probleem. Het hotel ligt aan het strand, 's avonds zonsondergang te zien. Leuk om te parasailen of op een banaan te gaan oid. Je kunt lang in het zeewater lopen voordat het diep wordt. Het strand is verder niet heel bijzonder. We zijn een keer buiten het hotel naar een restaurant geweest, Planet Yucca. Voor een zacht prijsje kan je hier goed eten, leuke sfeer! Op het park loopt de eigenaar rond van dit restaurant, hij regelt alles incl taxiservice vh huis!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste Gasten,

Namens het hele team heel erg bedankt om wederom voor ons hotel te kiezen en voor zo'n fantastische review op Zoover.

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel en onze service te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar, zeker van onze repeaters. Dit helpt ons enorm voor alle toekomstige gasten die ons op Zoover volgen. Aarzel niet om ons op voorhand een mail te sturen betreffende de locatie van de kamer.

Nogmaals bedankt en tot volgend jaar. Ik kijk er al naar uit!!!!

Groetjes,

Kathy Nys

Voor de 5e keer,maar volgend jaar?

G. Neeleman, 15-8-2017

Dit jaar voor de vijfde keer. Wederom fijne vakantie maar wel merkbaar dat kostenreductie afnemende kwaliteit met zich mee heeft gebracht. Hygiëne zwembaden wat minder, sommige faciliteiten (jacuzzi, stoombad) zijn 'out of order' Eten bij de bar aan de zwembaden is minder gevarieerd dan vorige jaren, een wijntje wordt niet meer geschonken aan de bars van de zwembaden maar is alleen nog verkrijgbaar aan de bar bij het strand. Dat is een eindje lopen en vaak een lange rij. Ook in het restaurant zelf geen wijn meer in te schenken maar dat moet aan bar besteld worden, ook vaak een lange rij. Eten in restaurant inderdaad minder dan vorige jaren. Kinderanimatie 's avonds is al vijf jaar hetzelfde. Zeer gedateerd. Kan leuker en beter. Ook shows 's avonds al jaren bijna hetzelfde. Klachten wordt adequaat en snel gereageerd. Dat is oke. Ook voor de verjaardag van mijn dochter vanuit hotel kamer versiert en een tafel in het restaurant versiert, taart met kaarsjes. Erg leuk, veel dank daarvoor. Aqua park fanatisch voor kinderen. Maar volgend jaar weer? Er moeten dan echt verbeteringen te zien zijn!

Beste Fam Neeleman,

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van het hotel te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar. Onze excuses betreffende de service, uw opmerkingen zijn doorgegeven aan de desbetreffende managers.

We zijn blij te horen dat jullie voor een 5de maal toch nog een fijne vakantie hadden en we hopen jullie toch weer te ontvangen hier in Aqua Fantasy!

Voorlopig de laatste keer

Laurence, 4-8-2017

Voor ons was het de derde keer in AquaFantasy. Zijn er geweest in 2010 en 2014 en nu 2017. Helaas is er een merkbare achteruitgang in het hotel, vooral qua variatie in het eten. Dagelijks dezelfde in de potten te zien krijgen, uitgedroogd / uitgekookt vlees/vis... weinig variatie in fruit... ontbijt ook dagelijks hetzelfde... desserts ook... Eten was ook koud. De eetzaal zeer druk en veel volle borden voedsel zien weggooien vanwege gulzige gasten die maar borden vullen en half hun bord uiteten... Zonde...

Wij hadden een familiekamer, een stille kamer gevraagd, die was aan het adult zwembad. Daarvan geen klachten, dit was goed. De kamer zelf was redelijk. Groot genoeg voor met 3. Helaas naar hygiëne toe was het wel iets minder, en dit ligt niet aan het personeel want de poetsdame deed wat ze moest doen. De badkamer is aan renovatie toe! De voegen waren vies (waarschijnlijk niet meer proper te krijgen...) en de douchekranen zijn ook zeker aan vervanging toe.

De Wifi in het hotel werk het best aan de lobby, al moet je wel veel keren opnieuw inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Op de kamer werkt ze ook maar daar ook veel keren opnieuw inloggen.

Het aquapark is goed, wel druk want niet alleen de hotelgasten gaan er naar toe.

Vindt het nog steeds jammer dat daar niet all-in is... de glijbanen mogen door kinderen gebruikt worden vanaf 120cm met begeleiding, ze zijn streng... ikzelf kreeg commentaar op oorringen en piercing!

Al bij al viel het wel mee, maar zeker niet 1 van onze topvakanties. Voor ons dus geen AquaFantasy meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Beste Laurence,

Dank u voor uw informatieve commentaar en opbouwende feedback. Wij hechten er veel waarde aan, omdat wij zo grote kansen krijgen om onze faciliteiten te verbeteren.

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel en de service te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar.

We hebben uw klachten met de desbetreffende managers besproken, waarvoor onze excuses

Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst.

Ik wil graag vermelden voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen dat er een guest relation team ter uwer beschikking staat waar U altijd terecht kan. Ook voor matrastoppers indien jullie de bedden te hard vinden.

Het spijt ons echt dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten, omdat we beseffen hoe belangrijk vakantie is voor onze gasten.

Leuke vakantie

Michelle, 31-7-2017

Wij verbleven hier 1 week wat een super hotel

Mooi verzorg hotel. Aqua park is echt de moeite maar wel niet voor kleine kinderen .

De shows in de avond waren altijd leuk om te zien

We hebben massage gehad wat verzorgd vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Beste Michelle,

Hartelijk dank voor uw motiverende commentaar, ik ben erg blij om te lezen dat u een geweldig verblijf gehad heeft.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Kathy Nys

Zeer tevreden over onze vakantie in Aqua Fantasy!

Danielle, 28-7-2017

Wij (4 personen, waarvan 2 kinderen) zijn 26 juli weer thuisgekomen van 8 dagen Aqua Fantasy - Kusadasi (geboekt via een touroperator).

We hebben genoten van het mooie weer, het heerlijke eten, een rustig zwembad (aan de kant van het Aqua park). Het andere zwembad vonden wij qua muziek erg lawaaierig. Onze kinderen vonden het Aqua park ook heel leuk.

Het eten was heerlijk! Zeker genoeg variatie met ontbijt, lunch en diner (ook voor de kinderen). De kamer (1511) was ook zeer netjes, 1 x 2 persoonsbed (matras is wat aan de harde kant) en 2 x 1 persoonsbed. Badkamer een beetje klein en kan een opknapbeurt gebruiken. Je kan ook overal flesjes mineraalwater halen.

Een leuk uitstapje is een dag een boottocht maken vanuit Kusadasi naar mooie baaien met helderblauw water, waar je lekker kunt zwemmen, heel erg mooi om te doen! Een puntje is dat het hotel vrij afgelegen ligt en dat je niet 's avonds nog even langs een boulevard kunt lopen. Als je naar Kusadasi wilt, moet je een taxi of Dolmus nemen. Verder vonden wij de zee daar niet zo aantrekkelijk om in te zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het fantastisch dat jullie genoten hebben van jullie recent verblijf en we hopen jullie in de toekomst terug te Mogen ontmoeten.

Kathy

Wederom een geweldige week gehad

Jack, 28-7-2017

Lekker weer, prettige sfeer, goed eten, mooie zwembaden en strand, etc. Wil speciaal ook Kathy Nys bedanken voor de hulp bij het boeken van de juiste kamer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste jack,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Ik ben blij te horen dat ik heb kunnen helpen en dat jullie een fijne vakantie hadden. Hopelijk tot volgend jaar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aqua Fantasy (Splashworld) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 2405 reviews.