Appartement Ali baba **

Appartement Ali baba
Ali baba

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ali baba bij:

2 reviews over Appartement Ali baba in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Bryan en Sylvia, 26-8-2008

Primitief appartement. Allesbehalve "comfortabel", zeker geen 3 sterren waard.

Woongedeelte lijkt wel een cel: wordt bijna geheel in beslag genomen door twee keiharde slaapbanken, met ongeveer 70 cm tussenruimte. Verlichting bestaat, geheel in stijl, uit 3 kale peertjes met een kap erboven die alleen het plafond beschermt tegen het felle licht, en een zeer luidruchtige TL-bak.

Piepklein balkon met onappetijtelijk uitzicht op de steeg achter het complex. Wel fraai zeezicht aan de voorzijde.

Geen mini-bar, TV of haardroger, volgens Alibabamhotel.com aanwezig op elke kamer. Minimale keukenuitrusting. Geen koffiezetter of waterkoker. Wel schimmel in het gootsteenkastje en een onsmakelijk verkleurde WC-bril.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schoonmaak en voldoende schone handdoeken.

Alibabam heeft een lekker zwembad en ligt tussen het centrum en Ladies Beach, allebei op 20-25 min. lopen. Erg hinderlijk waren de vaak zeer opdringerige winkeliers en obers.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prijswaardig

Heijnen, 7-8-2008

De service is goed, het appartement zag er niet uit. Maar voor het geld vonden we dat we niet mochten klagen. Het ligt rustig, maar op loopafstand van Ladies Beach en het centrum, er tussen in. Het zwembad is heel goed. S middags en s avonds zon door het balkon. Heerlijik! Hele aardige mensen die er werken. Erg behulpzaam.

App was smoezelig. Iedere dag werd het bed opgemaakt en kregen we handdoeken. Ook werd de badkamer dagelijks schoongemaakt.

Maar alles bij elkaar op geteld was het goed te doen daar. Vooral omdat wij bijna niet aanwezig waren in het app. Het weer was zo mooi, dat we eigenlijk alleen hebben ontbeten en geslapen in het app. De rest doe je buiten.

Heb je een klein budget en je vindt luxe niet belangrijk, dan is dit een prima app/hotel om te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ali baba in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ali baba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ali baba scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.