Aparthotel Kaunos Club ***

Aparthotel Kaunos Club
Kaunos Club
8,2

11 reviews over Aparthotel Kaunos Club in het Nederlands

Niet echt een aanrader....

Wendy, 30-1-2010

Kaunos club in Dalyan was wel aardig.. We kregen alleen iets anders dan we geboekt hadden. We hadden namelijk gewoon een appartement voor 4 personen geboekt. Maar die hadden ze niet meer vrij. Dus werden er 2 bedden bij een 2 persoonskamer neergezet. En de volgende dag mochten we kiezen of we 2 apparte appertementen kregen. Dus dat hadden we gedaan. Nu zaten we alleen wel uit elkaar. Maar verder maakte het ook niet uit. Het zwembad was wel lekker. Alleen waren de putjes een beetje vies en het stikte er van wespen als je het bad uitstapte. Niet zo'n fijn idee. En verder was het wel rustig daar. Het was ook 1 km lopen naar het centrum. Niet echt leuk om elke dag te doen met 40 graden op je hoofd. Al met al vinden wij het niet echt een aanrader. Gelukkig zaten er allemaal gezellige nederlanders en maakte dat het weer goed.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

Ad en Liesbeth, 2-1-2008

Wij zijn hiet in sept. 2007 geweest.

Jammer van het complex, dat zo mooi ligt!!

Van alles in het app. kapot. Wc spoelde niet door, deur naar balkon viel bijna eruit. Met open maken veel herrie dus en commenmtaar van buren. Konden we dus echt niks aan doen. Er wasbijna niemand in het complex. Ik schat zo'n 4 a 5 nederlanders. Nu bleek dat het complex in okt. zou worden gerenoveerd. Nieuwe eigenaresse. Wat jongens uit de buurt die bediende. Spraken geen engels. De

eerste 4 dagen konden we het terein niet meer op vanaf half 11 sávonds. Achterom gegaan en flink gevallen in het donkere gravelwegje met kuilen. Bewaker zat tv te kijken en we moesten schreeuwen (genant) of hij open kwam doen. De jongen bij de bediening van het ontbijt zat steeds een zwerfhond te aaien, nou smakelijk zeg.

Men wist natuurlijk bij Touroperator dat het gerenoveerd zou worden, dus hadden ze ons daar niet neer moeten zetten. De hostess kwam niet terplaatse.

Geen vergoeding of excuus van touroperator geha

Gereisd met partner in september 2007

eveline, 21-10-2007

we zijn hier eind mei geweest

en we waren de enige in het hele complex!!!

daar moet je van houden .

Wij vonden het geweldig !

lekker rustig, aardige mensen ,schoon,

Er waren alleen wel wat mankementen

de kookplaat die maar één pit had die werkte, lampen kapot, weinig glazen

dat was op zich lastig want we hadden een verblijf van 2 weken en de eigenaar liep aan het begin van het seizoen niet zo hard:)

Maar goed.. toch zou ik het een ieder die rust en natuur zoekt dit complex te boeken ....

Gereisd met partner in oktober 2007

D. Weerman, 17-9-2007

Zoals u in de beoordeling kunt zien is het ons zeer goed bevallen.
          Gereisd met partner in september 2007

Koene, 21-8-2007

Klein en gezellig complex. Rustig. Een prima vakantie gehad! Paar kleine puntjes: kom niet in een van de achterste appartementen. Je zit dan een groot deel van de dag in de stank en het gebrom van bussen die hun motor laten draaien ivm airco (pal achter het complex is een verzamelplek voor toeristen ivm boottochten)

De medewerkers zijn vriendelijk, maar een melding van lekkage (het water kwam net zo hard weer onder uit te wasbak lopen) is niets aan gedaan. Evenals de kookplaat; deze kon niet worden aangezet, aangezien anders de stoppen eruit vlogen. De kastdeurtjes van de keuken moest je goed vasthouden, anders had je deze in zijn geheel in je handen. Kortom: een heerlijke plek, alleen ons appartement (no11) was hard toe aan een onderhoudsbeurt. Dalyan is een erg gezellig plaatsje! In Kaunos Club hebben wij wel een 'kleine kaart' gemist. Als je wilt avondeten in het complex, moet je dit een dag van tevoren bespreken. Overdag alleen tosti, gehaktballetjes of hamburger.

Gereisd familie in augustus 2007

heesterbeek, 20-7-2007

Dit complex ligt een eindje buiten het centrum van Dalyan. Het is goed te bereiken via een pad langs de rivier. (20 minuten lopen) Een taxi naar het centrum kost overigens 5 lira (ongeveer 3 euro).

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en hebben een heerlijke tijd gehad. De drankjes en maaltijden waren heel goed en goedkoop. Het appartement was eenvoudig ingericht, maar werd goed schoongemaakt en voldeed prima aan onze wensen. Fijn, dat onze twee kinderen ieder in een aparte kamer konden slapen! Het zwembad was heerlijk!

Kaunos Club is een aanrader

Gereisd familie in juli 2007

frank, 16-6-2007

Een mooi complex goed ingericht een groot zwembad .Verder een prachtige tuin.Plezierige mensen.Het ligt vlak bij de rivier een minuut of 12 lopen.Alles is erg schoon.Wil je een drukke bar en veel herrie dan ben je hier aan het verkeerde addres.Echt een aanrader voor mensen die van rust houden.
                Gereisd anders in juni 2007

Carla, 13-10-2006

Wij hebben erg genoten in Kaunos Club. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Wij hadden een appartement, maar konden op verzoek ook ontbijten (5 lira) op het terras bij het zwembad en een eenvoudige maar smakelijke avondmaaltijd (10 lira) bestellen (per dag te regelen), als we

bijvoorbeeld geen zin meer hadden om terug naar het dorp te gaan na een lange dagtocht. Afstand tot het centrum is best groot namelijk (20 min. lopen), maar daardoor is het ook zeer rustig en fraai gelegen! Met de taxi kost trouwens maar 5 lira.

Wij waren er in oktober en toen was er geen sprake meer van overboeking; het was rustig. Alles ziet er kraakhelder uit en de tuin is prachtig aangelegd en onderhouden. Aanrader!

Minpuntje: Deze winter wordt er bijgebouwd en gerenoveerd, wat soms te merken was aan wat kleine mankementen in het appartement, die niet meer vervangen of gerepareerd werden. Keukenuitrusting is minimaal, maar wij hebben er nooit gekookt. Teveel leuke restaurantjes om te ontdekken!

Gereisd familie in oktober 2006

Rob van Wijk, 20-7-2006

Kaunos Club (hotel en Appartementen)heet sinds kort Turtle Holiday Club. Men tobt evenwel dit seizoen (zomer 2006)regelmatig met overboekingen. Deze problemen worden echter goed opgelost. Personeel is zeer vriendelijk. Apprtementen worden voorzien van nieuwe keuken / meubels. Ligging voortreffelijk in een mooie en goed onderhouden omgeving
                    Gereisd anders in juli 2006

Jolanda, 10-3-2005

prachtige tuin, zwembad en app.

je word zeer snel opgenomen in de gastvrije band van de Turkse cultuur, en er heerst een amicale sfeer.

dat was sept. 2004

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kaunos Club in Koycegiz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kaunos Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kaunos Club scoort een 8.2 uit 10 op basis van 11 reviews.