Hotel Wybas Foca Holiday Resort

Hotel Wybas Foca Holiday Resort
Wybas Foca Holiday Resort

1 review over Hotel Wybas Foca Holiday Resort in het Nederlands

arie en jolanda, 14-8-2004

wij zijn in wybas appartement geweest de service was erg goed ze waren erg vriendelijk aktiviteit kunnen ze daar niet zo veel er werd niet veel gedaan de tour naar ismir was erg goed dat raad ik iedereen aan als je een tocht naar pamekkale wil doen dan is die daar 60 euro pp dat vonden wij erg duur voor 5 personen je kon in de buurt wel jetskien en op een banaan en daarvan viel de prijs mee vraag daar niet naar een markt want dat kunnen ze niet ze noemen het daar bazaar je kan er leuk vissen wil je met een boot dan is dat daar heel moeilijk te vinden. en er is geen uitgaansleven daar in de buurt.wij zijn geweest op 15 juli 2004 tot 24 juli 2004
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wybas Foca Holiday Resort in Izmir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wybas Foca Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wybas Foca Holiday Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.