8,5

Uitstekend

4 reviews over Appartement Verde Mare in het Nederlands

Mooie omgeving, SUPER!

Marco, 26-4-2010

We waren er in de periode van een hittegolf dus erg warm. Gelukkig was het water koel. Verder erg lekker eten en vriendelijke mensen. Wat je niet verwacht is dat de omgeving er groen is. Op de rivier de Dalaman geraft, echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2000

Regie, 3-2-2006

Goed verzorgt, prachtige lokatie. Netjes, zeer vriendelijke mensen. Alleen... bestaat het eigenlijk nog wel? Op internet is het niet meer te vinden.
    Gereisd anders in februari 2006

carla en ronald, 21-1-2004

wij hebben het erg naar ons zin gehad. uitstekende gezellige jongens die daar de gasten een uitstekende vakantie verzorgen.we zijn er een keer geweest en het jaar erna bij een ander complex geweest maar we kwamen er geregeld bij hun terug vanwege de gezelligheid en de lekkerste broodjes tonijn

wim en anouk hebben hun zoon zelfs genoemd naar de eigenaar

Gereisd anders in januari 2004

Sarah Kalkhuis, 13-9-2003

Bedankt Omer, voor alles!!!
        Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verde Mare in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verde Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Verde Mare scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.