Hotel Siesta ***

7,3

14 reviews over Hotel Siesta in het Nederlands

geweldig

BELLE, 7-12-2008

T was een geweldig hotel voor de prijs heb het er erg naar mijn zin gehad. De mensen aan de receptie waren heel vriendelyk alleen de kamer viel een beetje tegen. Jammer dat het voor 2009 niet meer te boeken is. Ook de ligging is perfect, 2 discotheken in de buurt maar geen overlast, veel winkeltjes in de buurt en het barretje van het hotel was erg gezellig.

als het zou kunnen volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

BELLE, 20-1-2008

Ben hier in Augustes 2007 geweest, prima hotel voor een drie sterren hotel! vind het een beetje raar dat mensen hier onder zeuren om de kleine kamers, dat wist je van te voren. Verder was het personeel aardig, de kamers werden goed schoon gehouden en de bar aan de straatkant was heel gezellig. De douches in Turkije zijn geen van alle geweldig, geen ervaren turkije reizigers dus die hier over zeuren. Ik vond het een super hotel! heel simpel maar wel goed. Volgend jaar weer!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

A en A, 20-1-2008

Wij waren hier in jullie 2007 en hebben weer geboekt voor 2008.voor een *** hotel is het zeker goed.

Kamers waren klein maar wel schoon.Het eten was goed en personeel was voor ons erg aardig.Ligging is zeer gunstig tov strand en centrum.

Kortom voor weinig geld een superhotel!

Gereisd familie in januari 2008

Annetine en Annabelle, 19-1-2008

wij zijn hier in juli 2007 geweest en gaan in 2008 weer.

hadden hier geen problemen, aardig personeel, en eten was voor een *** sterrenhotel goed.kamers zijn wel wat klein maar dat wisten we vantevoren,ze waren wel schoon en onze douche had geen problemen.ligging is zeer gunstig tov centrum en strand.

Gereisd familie in juli 2007

jan en netty, 18-1-2008

Wij zijn in september 2007 in dit hotel geweest, de eerste indruk was aardig totdat we op de kamer kwamen wat een oude troep. Douchen was een waterballet de afvoer deugde van geen meter.

De kamer was volgens de brochure voorzien van een koelkast (had ik nodig voor injectiespuiten) maar konden we alleen krijgen als je 3 euro per dag betaalde. Het eten was slecht altijd koud en weinig variatie alleen als je laat ging eten was het eten warm en vers, all in was ook niet zo als het hoorde er was nooit iemand aan de bar en je kreeg je drinken als een stel kleuters in een plastic beker. Het personeel ging wel behalve de (baas) wat een nare man. Al met al een hotel om nooit meer naar toe te gaan, wat een varkensstal.

Gereisd met partner in september 2007

N.S. Bakker, 18-7-2007

hotel is verouderd, en de service naar de gasten is erg slecht. ook zijn de kamers erg klein.

prijs/kwaliteit is goed, hebben het toch wel naar ons zin gehad, maar zullen niet meer naar dit hotel terug gaan. na het uitcheqen konden we nergens meer aan mee doen, en was eten en drinken niet meer te krijgen, ook niet tegen betaling.

onze zoon ging glaasje water vragen en kreeg dit niet, het was wel 43 gr

Gereisd familie in juli 2007

C&A, 14-6-2007

we hebben ons hier best vermaakt maar dit komt voornamelijk omdatwe met leuke hollanders in het hotel zaten,het hotel is verouderd kleine kamers maar wel heel schoon, handdoeken krijg je elke dag schoon. de chef is in een woord een kwal,en liep te slijmen bij de engelse voor de engelse werden er spiegeleieren gebakken,voor de hollanders niet. wij hebben ook nog een kwartier vast gezeten in de lift dat was echt zweten we hebben wel 50 keer op de allarm knop gedrukt gebonkt en met de telefoon naar de receptie gebeld er werd niet gereageerd en toen een engelse gast het in de gaten kreeg en hulp ging halen en we er eindelijk uit konden kon er nog geen excuus af en werd ons verweten dat we niet goed gehandeld hadden later hoorden we dat er die dag al meer problemen met de lift waren geweest,dus als je naar siesta gaat stap niet in de lift,wij gaan nooit meer terug naar dit hotel.
Gereisd anders in juni 2007

Floris, 15-5-2006

ik vond het een prima hotel.. de medewerkers daar zijn hartstikke vriendelijk..het strand was 5 minuten lopen en 50 meter van het hotel is een disco. het ontbijt was goed verzorgd en elke dag meerdere soorten meloen..de kamer waar ik in zat hat goede airconditioning en had een mooi uitzicht over een berg..
Gereisd anders in mei 2006

Jennifer, 20-9-2005

Het hotel ziet er van buiten leuk uit gezellig barretje ana de voorkant van binnen is het wel wat verouderd zeker de kamers op de 4e verdieping onder het dak die zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Wat wel pluspunten zijn is dat er een een tv op de kamer aanwezig is en een minibar(kun je gewoon je eigen spullen in zetten.

De schoonmaak is ook gewoon goed haast elke dag schone handdoeken.

Kortom wel een aanrader vraag alleen wel een kamer op de 1e of 2e etage zwembadzijde.

Gereisd anders in september 2005

A.Weber en N.vd.Blom, 1-8-2005

Ook wij zij net terug van onze vakantie in dit hotel ben het helemaal eens met j.Verhagen en k.Westdijk heerlijk hotel

Leuk om jullie reaktie te lezen,het was erg leuk om met jullie daar te zijn veel lol met elkaar gehad, bedankt voor jullie gezelligheid.

Ook het personeel van Hotel Siesta bedankt, deden echt hun best!!!!!!!!!!

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Siesta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siesta in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siesta scoort een 7.29 uit 10 op basis van 14 reviews.