Hotel SENTIDO Sea Star

Hotel SENTIDO Sea Star
SENTIDO Sea Star
9,5

47 reviews over Hotel SENTIDO Sea Star in het Nederlands

Fijn niet al te groot hotel aan het strand

Irene, 5-8-2017

Kleinschalig hotel, direct aan het strand. Prima kamer, met uitzicht op zee en klein balkon. Handdoeken service, een vuile kon je weer inleveren voor een schoon strandlaken. Klein zwembad, maar in onze periode altijd plek op de ligbedden. Als je op het strand komt, krijg je een matrasje voor je ligbed en wordt de parasol voor je opgezet. Eten is prima, voldoende keus en afwisseling. Ook snacks bij het zwembad.

Enige minpunt van dit hotel wat ik kan bedenken is dat de bedden erg hard zijn.

Het ligt een beetje aan de rand van Icmeler, maar je loopt over het boulevardje zo het dorpje in met winkeltjes. Ook nog een leuk boottochtje gemaakt met bbq aan boord. Was erg leuk.

Het was een hotel voor only aduls.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overtrof onze verwachting.

Time Etten, 14-6-2017

Wees niet bang om naar Turkije te reizen,ook dicht bij huis kan je van alles overkomen.Al uw angst zal verdwijnen als u omringt bent met de liefde in dit hotel en de schoonheid van de omgeving liggend op uw strandbedje onder de palmen met een drankje in uw hand of heerlijk wandelend langs de boulevard en in mum van tijd in het centrum bent ook het taxibootje naar Mamaris ligt op nog geen vijf minuten van het hotel.kortom een geweldig hotel op een prachtige locatie.

Dit is wel een een only adult hotel en de gemiddelde leeftijd van de gasten toen wij er waren was toch wel 45 plus wij vonden dit heerlijk en supergezellig.Het waren overwegend Belgische,Duitse en Engelse echtparen die daar hun vakantie vierden.

Heerlijk buiten eten,kwaliteit van het eten,sfeer,liefdevol personeel en alle te plannen uitjes op loopafstand te regelen tegen goede prijzen en ook al was het oktober er was nog genoeg vertier in het dorp en op de boulevard .

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een super hotel met zeer vriendelijk personeel!

R Rozema, 29-5-2017

Voor de tweede keer een prachtige vakantie gehad in dit hotel. Het is prachtig gelegen en met een mooi strand. De kamers zijn prima en hebben goede bedden. De schoonmaaksters doen hun best om het de gasten prima naar de zin te maken en verschonen de bedden vaak en de handdoeken elke dag. Het eten is prima en er is volop keuze,zeker voor een kleinschalig hotel. Het eten is niet al te pittig,maar dat is een verschil in smaak en er staan voldoende kruiden om het naar je eigen smaak te maken. De bar is van alle soorten drank en fris voorzien en de barman zal je graag bedienen. Bij het zwembad zijn voldoende bedden en een aantal tuinmeubelen waar je heerlijk kunt zitten. Aan het strand is Mehmet voor de parasols en bedden . Er staan ongeveer 64 parasols. Ook zijn er aan het strand een heren en dames wc die door Mehmet prima schoon gehouden worden.Bij de receptie staan altijd mensen die je helpen met de koffers als je aankomt en staan altijd voor je klaar. Kortom,een prima hotel voor een mooie vakantie en wij denken er zeker aan om er een derde keer heen te gaan.
Gereisd met partner in mei 2017

voor herhaling vatbaar

familie de Noodt, 20-5-2017

prachtige ligging vlak bij zee.hotelpersonel is zeer vriendelijk.prijs kwaliteit een aanrader.het is een klein maar zeer gezellig hotel.de maaltijden zijn verzorgd maar niet uitgebreid maar wel lekker ook de snacks

de kamers zijn heel net en de badkamer heeft een grote inloopdouche

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig (kleinschalig) all inclusive hotel

Laura, 6-5-2017

Afgelopen zomer 1 week met mijn vriend op vakantie geweest in het Sea Star hotel Icmeler. Super hotel! Eten was goed (hoewel af en toe weinig wisselend) mooie bedjes aan zee en aan het zwembad. Weinig animatie, maar daar kwamen we ook niet voor! Massage en hammam zijn de moeite waard!

Ik raad dit hotel aan iedereen die op zoek is naar verwennerij en rust!

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch, zoals vorig jaar.

Boers, 19-9-2016

Super hotel met top staff. Schoonmaak perfect, elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Personeel aan bar, receptie en restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Niets is hen te veel. De 2 kleine minpuntjes van vorig jaar waren opgelost; de ala cart was naar mijn idee beter en er zijn inmiddels wc's op het strand aanwezig. Super goed hotel, we gaan volgend jaar gewoon weer voor de 3e keer.
Gereisd met partner in september 2016

super droomvakantie!

Marijke, 12-9-2016

Het (nieuwe) hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Icmeler en op "dolmusafstand" van Marmaris. De kamers zijn zeer netjes met mooi zicht op zee. De badkamer is zeer proper en heeft een geweldige inloopdouche. Het personneel, van manager tem poetsvrouw, is zeer attent, vriendelijk en gedienstig met alle respect.Het eten was lekker.Zowel aan het zwembad als aan zee is het zeer rustig vertoeven (adults only). We werden op al onze wenken bediend! Prachtig! Echt aan te raden hotel.
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

de vliegher marina, 8-8-2016

het personeel is super vriendelijk,heel lekker eten,mooie verzorgde kamers,kortom,alles is piccobello,een echte aanrader
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische service

anita, 16-7-2016

Supergoed hotel met fantastische service en heel vriendelijk personeel. Topvakantie gehad met onze twee dochters. mijn dochter kwam er thuis achter dat ze haar bikinibroekje kwijt was, het hotel heeft er veel moeite voor gedaan om via een andere Hollandse hotelgast het broekje weer in Nederland te krijgen. Hotel is superschoon, prima kamers, lekkere bedden, heerlijke douche. Het eten was helemaal goed, uitgebreid en lekker. Wij kijken nog steeds met veel plezier terug op deze vakantie. Mooie wandeltocht naar Marmaris.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Ideale relax holiday!!

Peter van de Crommert, 16-7-2016

Ideaal voor de rustzoeker en kleinschalige accomodatie met persoonlijke service

Fraaie kamers met prachtig uitzicht.

Prima verzorgde buffetten en uitgebreide snacks voor de middag trek!

Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Sea Star bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Sea Star in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Sea Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Sea Star scoort een 9.45 uit 10 op basis van 71 reviews.