Hotel Selen 2 ***

7,8

17 reviews over Hotel Selen 2 in het Nederlands

Super personeel!!!

Dons, 11-8-2008

Klein groepje personeel wat vanaf 07.00u in de ochtend tot laat in de nacht aan het werk is. En dat altijd even vriendelijk, gezellig en heel lief voor kids!!!!
Gereisd familie in augustus 2008

f de mooij, 9-6-2008

het ontbijt was goed de schoonmaak van de kamers slecht er is een keer gedweilt in de drie weken dat wij daar waren en nog omdat we er om gevraagt hebben de bad kamer werd slecht schoon gemaakt
Gereisd familie in mei 2008

P.J.J. Mol, 29-10-2007

Kamers zijn klein en het lijkt erop dat het sanitair etc zijn beste tijd heeft gehad. Verder vriendelijke mensen vooral voor onze dochter en goede service.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

A. Fongers, 1-10-2007

Kamers waren absoluut niet schoon! Na klacht bij receptie kregen wij een andere kamer toegewezen, was wel iets schoner en je kon in ieder geval douchen (andere kamer liep het water alle kanten op behalve uit de douchekop) Ontbijt stelde niks voor, Icmeler is een leuke gezellige plaats en wij gaan zeker terug maar dan wel een ander hotel!
    Gereisd met partner in september 2007

A. Kroon, 30-9-2007

Prima hotel gelegen in rustig deel van Ismiler.

Goede restauranjes in de buur - eenvoudig Selam -Hoger niveau LemonTree (Flambeer menu's van Chef Billy)

Gereisd met partner in december 2006

J Zuidberg, 17-9-2007

Hotel was volgeboekt, heb de vakantie doorgebracht in hotel Kalemci.
          Gereisd alleenreizend in september 2007

Ine, Geert, Nikky, Maikel, 9-8-2006

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Het personeel is fantastisch. We hebben genoten van hun enthousiasme en vriendelijkheid. Het is jammer dat hun baas niet ziet wat voor uitmuntend personeel hij heeft. We hadden dan ook helemaal nog geen zin om naar huis te gaan en ook het personeel vond het erg dat we gingen. Ze hebben ons allemaal uit staan zwaaien. We gaan hier dan ook zeker terug en raden iedereen dit hotel aan. We willen dan ook vooral Nihad (Tarzan), Alberto, Shahab, Yusuf en Ifan bedanken voor de geweldige tijd die we hier hebben gehad.
          Gereisd anders in augustus 2006

Marco, Sandra en Jeffrey., 5-6-2006

wij zijn net terug van vakantie en ook wij verbleven in selen 2.

Echt heerlijk gezeten ook ons zoontje van 3 heeft het er erg leuk gehad met zijn grote vriend Ali.

Ook is er een lekker kinderbad appart van het grote bad.

Alle mensen zijn er onwijs aardig en gezellig.

De kamers zijn netjes en schoon alleen met 3 personen erg klein, maar ja dat is toch alleen maar om te slapen.

We zijn 1 keer ergens anders gaan eten, maar dat is eigenlijk niet eens nodig ,want het eten is er echt lekker.

We gaan er zeker weer naartoe de volgende keer.

Echt een aanrader.

Gereisd anders in juni 2006

vivian, 10-8-2005

Echt een super accomodatie heel schoon en verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is op loopafstand van de boulevard en het strand. Dit hotel verdiend meer dan 3* en is zeker een echte aanrader.
          Gereisd anders in augustus 2005

Rebecca en Sabrina, 6-7-2005

Selen 2 was voor ons een perfect hotel. Schone kamers, goeie douche, lekker balkon en een prachtig uitzicht vanuit kamer 404! Personeel Mehmet en Mahmut waren super aardig. Ontbijt is standaard, zwembad zeer ok (je kon er echt in zwemmen!)Als we weer naar Icmeler gaan dan zitten wij zeker weer in Selen2 en dan het liefst in kamer 404!
          Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Selen 2 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selen 2 in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selen 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Selen 2 scoort een 7.81 uit 10 op basis van 17 reviews.