Appartement Selcuck ***

Selcuck
6,7

7 reviews over Appartement Selcuck in het Nederlands

Petra en Jos, 11-10-2005

Het appartement Selcuk was een heel mooi appartement.Goede service.Het barpersoneel was erg aardig en erg behulpzaam.Mooi zwembad.Het was niet saai.De schoonmaak was erg goed.Dus hebben wij ons die 2 weken echt niet verveeld.Johnny we komen er weer aan op 18 oktober.
    Gereisd anders in oktober 2005

Martijn, 25-9-2005

Wij hadden dit app.complex in eerste instantie niet geboekt maar door overboeking kwamen we bij Selcuk terecht. Hier waren we niet echt blij mee omdat we op deze site de slechte recensies al hadden gelezen.

Het complex ziet er op het eerste oog prima uit. Maar wanneer je de kamers beter gaat bekijken zijn ze gewoon erg smerig. Wij zijn 10 dagen in Icmeler geweest en het appartement is geen een keer schoongemaakt. Het beddegoed is 1x verschoond en we hebben 3x schone handdoeken gehad.

Het barpersoneel (Joony) was erg behulpzaam en vriendelijk, de eigenaar kan echter zelf geen engels wat het communiceren behoorlijk lastig maakt. Al met al hebben we onze vakantie er niet door laten verpesten en hebben we een leuke 10 dagen gehad. Icmeler is een erg mooie en gezellige plaats maar bij Selcuk zien ze ons niet meer terug!

Gereisd anders in september 2005

Angela, 23-9-2005

Wij vonden dit een heerlijk, rustig appartement. De eigenaars zijn heel erg aardig. Nooit te beroerd om een babbel met je te maken en je wegwijs te maken in de Turkse cultuur. De ligging is ook erg goed, binnen een paar minuten ben je in het knusse centrum van Icmeler. Het strand is wat verder weg. Lekkere restaurantjes zijn naast de deur. Ook kun je gemakkelijk met een dolmusbusje in Marmaris komen. Misschien een goede tip: Als het er erg heet is, moet je om een appartement in de kelder vragen. Je hebt dan geen balkon, maar het blijft dan wel heerlijk koel op je kamer.
        Gereisd anders in september 2005

Fred, 27-7-2005

Schoonmaak in het app. was slecht. Veel moeite om personeel te krijgen. In 17 dagen 1x schone lakens en elke dag met een natte lap zijn de vloer in de woon-+ slaapkamer gedaan. Douche/toilet + slaapkamer zijn helmaal niet schoongemaakt. In de 17 dagen dus maar zelf de rest schoongemaakt. Handdoeken moest je om vragen en dan kon het er net af. Dus veel handdoeken meenemen.

We hebben niet geklaagd bij reisburo of acc. omdat we het idee hadden dat dit tegen ons zou werken. We waren een te kleine afnemer + bezoeker bar. Je mag geen eten/drinken meenemen naar het zwembad, verplicht daar te kopen. We hebben geen officiele klacht ingediend bij Netto-reizen, maar wel gewaarschuwd dat ze iets aan de schoonmaakkwaliteit moeten doen voor volgende bewoners. Ik ben benieuwd.

Als de sfeer vriendelijker en het schoonmaken beter was geweest, waren alle cijfers zeker boven een 7 gekomen. Helaas.

Gereisd anders in juli 2005

anne, 29-7-2004

we dachten met selcuck een leuk appartementen complex te hebben gevonden, maar het tegendeel is waar, erg saai, slechte bediening, zwembad is vies en het water wordt slecht verschoond, ook is het appartement oudbollig en vies, schoonmakers komen 1x per week en handdoeken worden in de drukke weken ook maar 1x gewisseld, dus zelf veel handdoeken meenemen is een aanrader. mij zullen ze niet meer terug zien... volgende keer een ander LEUK, SCHOON en GOED appartementen complex voor ons.
            Gereisd anders in juli 2004

JW Visser, 4-2-2004

Super goede service aardige bediening. Vooral Ali voor zijn goede service. Ben beniewd of ie al kan zwemmen reacties please??

Groeten Jasper Visser

Gereisd anders in februari 2004

Wilmar Vlaskamp, 19-1-2004

een klein appartementen complex. Mooi zwembad, en dankzij het kleine complex altijd ligbedden. je bent vaak alleen in het zwembad. Goede bediening, personeel is er gastvrij en behulpzaam. De catalugus vertelt dat er drie keer in de week wissel van bedlinnen en handdoeken is. Als je wil krijg je elke dag schone handdoeken. Icmeler ligt nabij de grote badplaats Marmaris. In Icmeler is het aardig rustig, mooi strand en leuke winkelstjes etc. In een zucht ben je in het uitgaansleven van Marmaris (erg gezellig en druk).

kortom gewoon doen en genieten

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Selcuck in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Selcuck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Selcuck scoort een 6.71 uit 10 op basis van 7 reviews.