Appartement Narin

Narin

2 reviews over Appartement Narin in het Nederlands

Fam. Hondebrink, 10-9-2006

Wij zijn afgelopen juli met ons gezin op vakantie geweest naar Turkije - Içmeler - appartementen Narin. We hebben echt een topvakantie gehad! Het appartement is ons erg goed bevallen. In tegenstelling tot de 2 vorige sprekers konden wij het erg goed vinden met de eigenaren en het kamermeisje. Ligt er misschien ook maar net aan hoe je jezelf opsteld en wat je overal van verwacht. Prachtig zwembad, niet te groot maar ook zeker niet te klein. Elke dag schoongemaakt. De kamers waren niet erg groot en luxe, maar dit hadden wij ook niet verwacht. Ze werden keurig elke dag schoongemaakt en we kregen om de dag ongeveer schone handdoeken. Bij het zwembadje hadden ze meestal geen eigen muziek, maar dat was ook helemaal niet nodig omdat de vele bars en restaurants aan de hoofdstraat de hele dag door leuke muziek draaiden.

Wij hebben het hier heel erg naar onze zin gehad!!

Gereisd anders in september 2006

petra, 14-8-2005

ook wij hebben nare ervaringen met de eigenaren gehad sommige dagen werd er niet schoon gemaakt en schone handdoeken kreeg je vaak pas na 4 dagen de airco was 2 euro per dag duurder dan vermeld.en ze lieten duidelijk merken een hekel te hebben aan nederlanders.door ons van alles te verbieden wat bij zou dragen aan de sfeer daar.zoals b.v geen muziek aan de zwembad bar.
        Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Narin in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Narin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Narin scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.