9,3

Uitstekend

4 reviews over Appartement Mitos in het Nederlands

bastiaan meijer, 28-8-2004

Onze eerste inruk over het appartement was goed. Mooie ruimen kamers en goed verzorgt.

Maar al snel kwamen wij erachter dat de manager alleen uit was op geld en overal een slaatje uit wilden slaan. Dit gaf ons een benauwend gevoel en geen leuke sfeer. Wij zullen niemand aanraden hier nog eens na toe te gaan. Onze ervaringen met dit appartement zijn dus ronduit slecht!! fam Karssen

Gereisd anders in augustus 2004

Fam.Filippini, 13-8-2004

Wij zijn van 27 juli t/m 11 augustus in dit appartement geweest en ik moet zeggen SUPER.

Nog nooit hebben we zoveel plezier gehad als in dit appartement.De kamers waren echt erg groot en het balkon was ruim 12 meter lang.

Het personeel was zeer vriendelijk en ze deden echt alles om het naar jou zin te maken.

Echt een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houdt.

Gereisd anders in augustus 2004

H. Hermans, 27-12-2003

Het was in 2002 een geweldig appartement. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Wij zouden graag terug willen, maar helaas is het niet meer vanuit Nederland te boeken.
        Gereisd anders in december 2003

Arko en Marlous, 22-12-2003

Wij zijn hier vorig jaar geweest, en wij vonden Mitos echt super. Het ziet er zo gaaf uit met die kussens, het personeel is supervriendelijk, behalve dat irritante zoontje van de eigenaar die er elke avond met zijn vriendjes en vriendinnetjes de lakens uit kwam delen, maar verder is het prima.

Jammer dat het in Nederland niet meer te boeken is. Ik hoorde dat er scandinaviers inzitten. Echt jammer!

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mitos in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mitos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mitos scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.