Aparthotel Irmak **

Irmak
7,7

22 reviews over Aparthotel Irmak in het Nederlands

Niet voor families met kinderen

Nijveld, 7-9-2012

Hotel Irmak, bedbank voor ouders (valt uit elkaar) Gordijn roede hing los, poten glijbaan door gerot, ligbedjes door gebroken, trapje in het zwembad zat los, traptreden glad, zwembadrand afgebrokkeld, poten onder de eetstoelen zitten los,kamer deur klem, met gevolg het deur kozijn afbrak en de deur er los inhing. Personeel kon geen Engels(wel wat russisch of Deens) Veel geschreeuw het leek wel een Jeugd Herberg dan wel duur betaald. Vele malen in Turkije geweest maar dit was echt het vreselijkste wat wij hebben mee gemaakt. Uit eindelijk zijn wij door de hulp van Onze Hostes overgeboekt naar een ander hotel, Sun Princess daar hebben wij nog 4 dagen van de vakantie kunnen genieten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

gemiddeld

Janneke, 2-8-2010

Het hotel ligt buiten het centrum van marmaris, wat opzich heel prettig is ivm. de drukte. Echter viel het ons de eerste dag al een beetje tegen:

- De airconditioning en het kluisje waren heel erg duur! (120 euro 2 weken). Ook staat het kluisje niet op de kamer maar bij de receptie

- Wij hadden Halfpension, maar het eten stond voor elke avond vast, geen buffetvorm dus. Het eten was kwalitatief goed maar élke avond kregen wij friet met rijst. Dit komt naar 2 weken best je keel uit!

- De kamers waren erg kaal : geen balkonzitje, geen föhn, een kleine douche zonder cabine etc.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellig eten is het niet echt gezien ze maar 5 tafels hebben aan de rand van de straat.

Gereisd met partner in juli 2010

nooit meer.

karin, 13-6-2009

Ik werd hier met mijn partner onvriendelijk ontvangen.

Het appartement zag er niet goed uit.

Gereisd met partner in mei 2009

karina, 16-5-2008

heerlijk gehad hier , heel leuk personeel ze proberen er echt iets van te maken .

Gereisd familie in mei 2008

pieter en klara , 30-9-2007

in 2005 en 2006 zijn wij ook in irmak geweest wij hebben het reuze naar ons zin gehad wij gaan er beslist weer een keer naar terug kamer's schoon eten is goed personeel vriendelijk het is een aan rader
    Gereisd met partner in september 2007

karina & vincent & kids, 21-8-2007

wij zijn afgelopen zaterdag terug gekomen , we hebben een wereld vakantie gehad met het personeel als aleex en melich kan je vakantie niet meer stuk ze vliegen voor je en hun gezelligheid komt goed over bij de gasten .

klein minpuntje zijn een aantal engelsen maar de meeste waren super aardig , en te weinig plek bij het zwembad erg klein terras .

het app was groot met een bar en 6 slaapplaatsen terwijl we maar met z,n 4ren waren ,elke dag schoonmaak en om de dag schone handdoeken en om de 3 dagen schoon bed.

ons ontbrak het aan niks en wij vinden het een aanrader .

Gereisd anders in augustus 2007

L. van Valen, 20-8-2007

Ziet er simpel maar verzorgd uit. Bediening is erg goed. Erg vriendelijk en ze rennen voor je als je wat nodig hebt. Afstand strand is makkelijk te voet te doen en voldoende entertainment aan strand. Zwembad is wel klein, maar gezellig. Hebben een supervakantie gehad en de kinderen willen graag weer terug, zegt al genoeg.
    Gereisd familie in augustus 2007

Meta, 12-7-2007

Van 23 juni tot en met 30 juni 2007 in hotel Irmak geweest. Net toen er een hittegolf in Turkije was. Leuk hotel. Personeel heel aardig en behulpzaam. Eten was lekker. Ontbijt heel gewoon. Ligt lekker vlakbij het strand. Centrum wat verder weg, maar met dolmusje ben je er zo.

Vond het een heel leuk hotel en heb een leuke week gehad in Marmaris.

Gereisd alleenreizend in juni 2007

Sebas & Carlie, 7-7-2007

Wij (Carlie & Sebas) zijn net fris terug in Nederland na ons verblijf in Hotel Irmak. Het is echt een aanrader! Ondanks de eerdergenoemde aanwezigheid van luidruchtige, innemende Engelsen kun je je hier prima vermaken en zit je eigenlijk zo waar je ook wezen wil in Marmaris. Het personeel was erg vriendelijk en attent! De prijs-kwaliteitverhouding is echt subliem! Dit is echt een aanrader nogmaals, evenals "captain's pub" aan de boulevard waar het personeel echt megagezellig is!
    Gereisd anders in juli 2007

P dijkstra, 11-11-2006

wij waren 4 jaar geleden in Irmak en de

service van de obers was uitstekend

Het ontbijt was eenvoudig maar wel goed

en er was genoeg

Gereisd anders in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Irmak bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Irmak in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Irmak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Irmak scoort een 7.68 uit 10 op basis van 26 reviews.