Appartement Icmeler ***

Icmeler

3 reviews over Appartement Icmeler in het Nederlands

ashley, 3-5-2005

nog 9 weken en dan weer naar icmeler ik kijk er het hele jaar naar uit!!! weer naar onze turkse vrienden en zeker naar mijn eigen vriendje!!! icmeler apart is een echt familie apartement groot genoeg voor met zijn 4en,zwembad klein maar heel gezellig!!!naast apartement the 3 bells waanzinnig gezellig,lekker dansen!!! niet voor mensen die luxe willen!! askim ik kom er aan nog 63 daagies seni seviyorum!!!!tot in icmeler doegggg
    Gereisd anders in mei 2005

patricia (Star Trael Reisburo), 21-3-2005

Simpel maar net appartement.

Groot genoeg voor 4 personen. Zeer gunstige ligging bij het centrum en vlakbij het strand. Personeel is erg vriendelijk, ken ze al jaren.

Niet geschikt voor mensen die luxe gewend zijn.

Gereisd anders in maart 2005

ed ,carla ashley en damien manders, 16-2-2005

wij komen al 6 jaar in appartement icmeler en gaan dit jaar 5 weken 2005 de eigenaar duran is een vriend van ons geworden kamers zijn groot genoeg voor 4 personen en de schoonmaakster kennen wij ook al jaren het zwembad is wat klein maar je zit vlak bij het strand iedereen in de omgeving ken je onze kinderen willen nergens anders heen onze dochter heeft daar de vriendje en onze zoon heeft ook zijn eigen turkse vriendjes heel veel muziek en hard maar om 12 uur s'nachts is alles uit het is een gezellig stukje icmeler ,maar niet voor mensen die luxe willen dan moet je all-in gaan zitten groetjes misschien tot ziens in icmeler

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Icmeler in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Icmeler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Icmeler scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.