7,7

13 reviews over Appartement Green Park in het Nederlands

eenvoudig ruim appartement

esther, 21-7-2010

toen wij hier kwamen was het denk ik nog niet helemaal af: niet genoeg spullen in de keuken etc. Het is wel basic maar schoon en ruim en lekker rustig en op loopafstand van het strand. Helaas was het zwembadje heel erg koud.

We zijn hier 1 week geweest nadat wij een rondreis door een groot deel van Turkijke hebben gemaakt. We kwamen hier om uit te rusten en dat ging prima.

Genoeg gelegenheden om te gaan eten en ook kun je (als je van een flinke wandeling houdt) naar Marmaris lopen: helemaal langs de zee naar de haven.

Gereisd met partner in september 1997

John & Wendy, 22-8-2005

Wij zijn dit jaar voor het eerst in Turkije geweest. Had niet gedacht dat de mensen zo gastvrij waren. Vonden het zeker de moeite waard. Wel viel het appartement (studio) zwaar tegen. Ook wij hadden de pech om in 3.02 terecht te komen. Dit zou echt niet verhuurd mogen worden. Het was er echt vies, niet compleet, gammele stopcontacten en koelkast, lekke airco en ...je kan er niet eens goed rechtop staan! Als je dan bekijkt dat je voor een tweepersoonskamer (die er wel netjes uitzagen)niet eens zoveel meer betaald zou je deze studio's uit de reisgidsen moeten schrappen. Wij zijn echt wel wat gewend...boeken regelmatig kleine(re) complexen, maar hier zie je ons echt nooit meer terug. Eigenaar was een norse man (misschien laat in het seizoen)...maar zijn hulpje maakte dat wel goed.

Lies en Jolien, 7-8-2005

Onze vakantie is uitstekend bevallen. Alleen onze studio viel tegen.De studio's bij greenpark verschillen eenorm.Wij zaten in kamer 302.( kamer 303 op zelfde verdieping is groter dan kamer 101 op de beganegrond.Het balkon konden we niet gebruiken omdat de airco erop uit kwam, er stond een tafel en een wasrek = balkon vol.

De balkondeur moet je hardhandig dichtduwen en de mogelijk om te koken is er nauwelijks.

En de studio die wij hadden is voor 2 sterren zelfs gammel te noemen.

Het personeel was aardig, behalve eigenaar. Hij heeft geen woord met ons gewisseld. Een gesprek aanknopen hielp niet. De ligging is uitstekend, veel leuke mensen ontmoet en ook daarbuiten.

ps: wil je lekker eten voor een goede prijs neem een kijkje bij WINE HOUSE.

Een vakantie in turkije is supper, alleen wij gaan niet meer terug naar Greenpark.

Femke, 2-8-2005

Als dit het green park van Yousouf is, dan is het top. Je moet van dit appartement niet te veel verwachtten. Het is eenvoudig, maar je hebt er alles. Ik ben hier drie keer geweest(5 jaar geleden). De eigenaar is top, hij kijkt eerst de kat uit de boom. Hij heeft mijn vader zelfs uitgenodigd om in de winter te komen vissen. Je weet niet wat je ziet, alle straten liggen open en van het gezellige dorpje is niets meer te zien.

bianca en eric, 31-7-2005

zijn net terug uit icmeler zaten uiteraard in appartement green park

op de bovenste verdieping voor de 2de keer is ons heel erg goed bevallen hele leuke tijd gehad met de eigenaar en familie en het hulpje allemaal super aardig we hoorden alleen tot onze verbazing dat ze er mee gingen stoppen omdat die met oosterijkers in zee ging

omdat ze al een paar maanden geen geld hadden gehad maar ik hoop dus dat dat niet waar is en dat we er volgend jaar dus gewoon weer zitten echt een super leuk appartement

Gereisd anders in juli 2005

Fieke, 23-7-2005

Green Park is helemaal top! We zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest en volgendjaar gaan we zeker weer! Mooie kamers, veel ruimte en heel vriendelijk personeel!
            Gereisd anders in juli 2005

marco mariska ton mariska, 27-4-2005

hallo beste mensen het is wel aanteraden,greenpark.het is er gemoedenlijk,en zijn zeer behulpzaam en vriendenlijk.wij zijn er nu 2jaar geweest en erg veel lol gehad ook met de eigenaar.

groeten

Gereisd anders in april 2005

Mevr. J., 6-12-2004

Heb al eens eerder beoordeling gegeven dit jaar waren wij voor de 3de x in Green Park een hartelijk ontvangst en een mooie kamer voor ons op 1ste etage zoals bij boeking opgegeven. Heerlijke vakantie gehad met gezin veel gezien en heerlijk verwend door beheerderspaar. Was echt geweldig en hebben dus alweer geboekt voor volgend jaar.
                Gereisd anders in december 2004

fam.b.dijkema., 28-11-2004

annie en bernard dijkema .wij zijn nu drie keer in dit appartement geweest .gaan dit jaar weer .wat kunnen sommige mensen toch zeuren .wij waren over alles zeer tevreden .
                  Gereisd anders in november 2004

Eva, 16-9-2004

wat zijn wij hollanders toch erg!greenpark is heel goedkoop en verwacht dan ook geen 5sterren hotel!!!greenpark vond ik persoonlijk heel erg leuk,eigenaar was aardig de ligging is perfect en het appartement was eenvoudig maar heel goed te doen!! Dus voor degene die nog willen zeuren/commentaar leveren: boek een 5sterren hotel!
                    Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green Park in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Green Park scoort een 7.69 uit 10 op basis van 13 reviews.