Appartement Granit

7,7

25 reviews over Appartement Granit in het Nederlands

Leuk hotel

Sapnah, 21-3-2009

Mooi, gezellig hotel, lokale winkeltjes in de weide omgeving. Maar als je van groot winkelen houd is het geen aanrader. Het strand is ook ver.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

whitney, 19-10-2006

hoi hoi

we wij er al weer een tijd geleden geweest dat was in 2002 voor het eerst toen die nederlands eigenaren dr nog waren het was echt toppie appartement echt waar wij zeten benende toen kon je nog zo via je balkon zo het zwembad in duiken dat was ideaal.

en toen we 2 later weer gingen in 2004 was er een nieuwe eigenaar.toen zaten we ook weer beneden.en dit jaar zijn we naar hotel blue rainbow geweest en toen gingen we lang het appartement en het is niet meer te herkennen het is echt prachtig geworden. daqt was mij verhaal

groetjes

Gereisd anders in oktober 2006

joyce en joey smolders, 19-7-2006

het was een toffe tijd met vera en nabi en ja de samenkomst met 70 personen bij de valk in vianen was ook geweldig
    Gereisd met vrienden in juli 2002

hans silvia lorenzo deveney, 3-5-2005

veel plezier gehad met ali leuk apartementencomplex erg groot en schoon zwembad bedden wat minder maar ja kan niet alles hebben graag weer contact met ali groetjes de politieagent (ali weet wat er bedoeld word)we waren er trouwens in juli
      Gereisd anders in mei 2005

Dries en Roeleke, 9-4-2005

Dries en Roeleke.

Wij zijn in 2003 in Granit geweest toen Vera en Nabi managers waren. Hebben een ontzettende fijne vakantie gehad. Ook wij irriteerde ons aan de claim van de ligstoelen. Konden het appartement in de reisgidsen niet meer terug vinden (was toen Marysol) hebben vanochtend een reis naar Kemer geboekt en kwam bij toeval Granit tegen, dus zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Weet iemand waar Vera en Nabi gebleven zijn hebben een telefoonnummer en emailadres maar ze zijn niet te bereiken ook niet in Forrest Park in Kemer

Gereisd anders in april 2005

Anton en Hennie, 29-3-2005

Dag Allemaal, Een beetje rare cijfers voor 2005, maar wij maken nu eens wat leuks mee met Granit. Wij hebben geboekt voor dit jaar rond de bouwvakantie eerste drie weken van Augustus. Alles in kannen en kruiken, dachten we.....Worden we vandaag, 29 maart, gebeld door het reisbureau. Onze vakantie gaat niet door, want de nieuwe eigenaar heeft de kolder in zijn kop. Hij gaat verbouwen, midden in het hoogseizoen. Hoe gek kan je zijn. Nu mogen wij wat nieuws zoeken en met ons vele anderen. Ik denk dat hij een beetje van de oude kliek af wil, waarom zou je anders midden in het hoogseizoen gaan verbouwen.

Fijne vakantie allemaal

Anton en Hennie

Gereisd anders in maart 2005

Fam c .v.schaik. uit Hilversum., 13-11-2004

Prettig vertoeven ,in 2004 voor het eerst kennis gemaakt met nieuwe beheerders. Heel vriendelijk ontvangen, alles tesamen gevat ,SUPER.
            Gereisd anders in november 2004

Pleun en Gonny Prins., 12-10-2004

Na vorig jaar kleine kennismaking,dit jaar 3 weken Granit. In een woord geweldig.

Joep, 6-10-2004

Eerste keer naar Granit. Pluspunten:

1. Goede service.2. Vriendelijk personeel

3. goede schoonmaak. 4. Groot apartement.

Nadeel:1. Apartement is ietwat verouderd vooral de douche. 2. Bedden zijn niet erg goed. 3. de handdoekenleggers.

Wat irritant om de bedden te claimen bij het zwembad en dat 8 tot 10 stuks. Vooral als een meisje ook nog het lef heeft om die handdoek te verwijderen ze uit te schelden. Jullie schrijven over die goede manager maar hij vraagt op een bord bij het zwembad om geen sunbeds te reserveren en dat lapten zij gewoon aan hun laars.Een apartement met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Cor en Liesbeth Prins., 1-10-2004

Zijn voor de 10x,3 weken naar GRANIT APP. geweest en het was in een woord geweldig.

Gastvrije manager,geweldig personeel,een zeer

goede keuken,zowel s'middags als s'avonds tegen een goed betaalbare prijs.Alles was zeer schoon kamers,zwembad en tuin.De vakantie was weer een grote vriendenkring met veel oude bekenden.Komen beslist voor de 11x terug.En ga inderdaad zo door GRANIT.

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Granit in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Granit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Granit scoort een 7.72 uit 10 op basis van 25 reviews.