16 reviews over Hotel Galeria Park in het Nederlands

Michel, 24-7-2006

Zojuist teruggekomen van dit hotel. In tegenstelling tot wat er over geschreven wordt, vonden wij het een uitstekend hotel.

Het eten was simpel maar niet elke dag hetzelfde. Je kunt echt de hele dag door drinken halen, wat niet aangelengd is!!

Kamers zijn netjes er ruim genoeg. Deze worden dagelijks schoongemaakt.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Wij vinden het voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in juli 2006

wim suijkerbuijk, 17-10-2005

wim

vanaf 22-9 -2005 twee weken in dit hotel geweest. Het was net als de vorige keer prima. Geweldig gezellig en aardig personeel die voor een prima service zorgden.Eten was niet erg uitgebreid,maar altijd wel heel erg lekker.

Gereisd anders in oktober 2005

Tom, 29-9-2005

Niet veel voor betaald, dus ook weinig van verwacht. Viel dus erg mee, alleen avondeten zeer matig.

Zwembad vonden we niet erg gezellig, daarom altijd naar het strand geweest.

Gereisd anders in september 2005

Jacobsen, 8-8-2005

HELGA & RINGO

We hebben ons hier in dit hotel vermaakt. Maar het is niet voor herhaling vatbaar. Het Hotel is oud en bij de entree stinkt het naar diesel. Ook moest je voor alles betalen wat niet bij All In service zat. Bijvoorbeeld voor een paar A4 papiertjes. Maar de service van het restaurant en kamer personeel SUPER!!! Ze werken hard voor die paar centen die ze krijgen in de maand. Petje af voor het personeel. Wel uit kijken voor de baas die kijkt nooit vrolijk en zit altijd op de uitkijk (zowel personeel als de klanten) Bij de klanten kijkt hij wat je neemt en hoeveel je neemt. Wat bereft het eten en het drinken. Verder was het eten goed. 14-07-2005

Gereisd anders in augustus 2005

sanne, 5-7-2005

Wij zijn er 2001 geweest. Heb er een heerlijke tijd gehad. Eten was lekker. Sfeer was gezellig
Gereisd anders in juli 2005

joyce, 4-6-2005

ik ben afgelopen zomer geweest nou wat wa sdit een nacht merrie zeg.

de kamer waar wij in sliepen was het bed al zo ver door gezakt zag er nie tuit.in de badkamer kon je niet normaal de douche in stappen als je iets te dik was dan een normaal mens kan je gewoon niet douche.Onder de wasbak zat schimmel en er zaten vlekken op de spiegel wat het was mag joost weten.

Het eten was echt goed in vergelijking van hoe de kamers eruit zagen.

Heel klein zwembad en je moet wel een stukje lopen naar het strand.

Elke avond werd een man ingehuurt en zong steeds het zelfde tijdens het eten en ook een cd die haperde.Personeel was vriendlijk.LEUKE BAR?? GA NAAR AMALIA :D is echt een super bar en vooral tijdens happy our daar hebben we echt vaak gezeten tot 5 uur of zo wij en nog 5 andere waren de enige haha.

personeel is daar echt top een nederlandse eigenaresse en der turkse vriend runnen het.

Gereisd anders in juni 2005

eefje, 17-1-2005

Wij zijn er in aug. 2004 geweest. Over het algemeen waren we heel tevreden over het hotel. Het eten was een beetje eenzijdig. Het hotel ligt vlakbij het strand is ongeveer 3 minuutjes lopen. Het personeel was erg vriendelijk! De kamers waren niet al te schoon, maar prima te doen. Over het algemeen een heel leuk hotel, je moet alleen niet al te veel luxe verwachten.
Gereisd anders in januari 2005

Ramon, 5-12-2004

Goed hotel, aardig personeel. Let wel op voor de Rum drinkers, dit kenden ze niet! Wel hadden ze wodka en brandi of zoiets. Kamers zijn erg goed, mooi zwembad. Alleen 1 nadeel: Het eten!Het eten wordt door koks opgeschept!Dus als er een keer iets lekker ligt en je wilt er twee stukken van kijken ze ja raar aan en je krijgt het haast niet!ik vind met eten moet je gewoon zelf kunnen opscheppen zoveel als je wilt!Maar daar zijn ze hier wel gehaaid in!
Gereisd anders in december 2004

m.peemen, 1-12-2004

wy zyn er dit jaar in juni geweest,kleine kamers,maar alles aanwezig,t eten tja er ligt altyd wel iets by wat je lust,maarrrrrrrrrr de buitenbar superrrrrrrrrrrr gezellig
Gereisd anders in december 2004

Angela en Marius Rietdijk (Palla), 27-10-2004

Zijn er met 6 personen geweest vanaf 12 september 2004 voor 3 weken.

Hebben het er erg naar onze zin gehad.

Het eten was uitstekend geen ene dag het zelfde.

De service was ook heel goed en de bediening was uitstekend, een heel goed contact gehad met al die jongens die daar werken.

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galeria Park in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galeria Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galeria Park scoort een 7 uit 10 op basis van 16 reviews.