Aparthotel Faber ****

7,6

23 reviews over Aparthotel Faber in het Nederlands

Lekker een weekje weggeweest

Frabert, 8-8-2012

Ten eerste de ligging naar het strand. Deze is prima te lopen. Tenzij je een handicap heb , 60+ bent of veel overgewicht heb. De jonge mensen van de bar en zwembad waren super vriendelijk ondanks dat wij maar 1 keer daar gegeten hebben en elke dag naar het strand gingen. Daar waren de bedjes gratis en liep er altijd iemand langs waar je iets kon bestellen voor weinig+++. Onze kamer was gelegen op de zolder van het hotel. Zeer slecht balkon door afscherming van glazen wand. Geen uitzicht daardoor en geen wind. Dus zorg dat je niet op de bovenste etage komt. Schoonmaak was ook zeer beneden peil bij ons. Misschien kwam dit omdat het schoonmaak karretje niet naar de zolderkamer toe kon. Haren zaten bij binnenkomst op de douche wand en zaten er bij vertrok nog steeds. Receptie personeel is tevens niet behulpzaam. Al met al was het complex een simpele 6 waard. Ondanks dat wij toch 100 euro p.d. betaald hebben. Kom al jaren in turkije en kan daarom prima oordelen. Ik raad dit hotel niet aan.
Gereisd met partner in juli 2012

Prima complex

Groenendijk, 12-7-2011

Begin juli voor 8 dagen Aparthotel Faber bezocht. De kamer was netjes en schoon. Verder een mooi zwembad met in de middag één kant in de schaduw. Vriendelijk personeel met eten wat prima smaakte. Rustig gelegen maar toch op goede loop afstand van het strand. Verder normale prijzen voor wat je besteld aan eten en drinken. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Alles prima inorde

H.W. Kinkhouwers, 6-10-2008

gewoon perfect,algemene indruk was top,Ligging iets te ver van strand,service uitstekend,de prijs voor dit appartment is het waard,inrichting prachtig,ruime apartementen,kinvriendelijk zeker weten.
Gereisd met partner in september 2008

super

Bisschop, 13-8-2008

2de keer dit jaar in faber. in 1 woord geweldig. al dat gezeur van mensen over het ontbijt en het andere eten daar is niet terecht, en alleen saaie drollen eten in hun hotel. je moet het gewoon buiten de deur zoeken. met 4 personen op 1 kamer is goed te doen, zwembad is mooi, afstand naar het strand is ook goed te doen, zelfs dikke engelsen lukte dat en je moet je niet zo aanstellen. personeel is aardig, drinken is rond de normale turkse prijs, echt een aanrader
Gereisd familie in augustus 2008

Redelijk

Fam. de Reepjes, 13-8-2008

Het lijkt wel of wij ergens anders zijn geweest. Klagende mensen heb je natuulijk altijd. Natuurlijk was niet alles naar tevredenheid maar dat hou je altijd. Dat de aico E. 7 per dag is dat wist je op het moment van vertrek al. Je kan het oiok niet nemen. Appart. wat aan de kleine kant. Bedden bij het zwembad waren al heel vroeg gereserveerd, werd niks aan gedaan. Medewerkers van zwembad bar waren niet vriendelijke als je niks te drinken of te eten nam. Maar dat bepalen we lekker zelf. Appart over het algemeen OK. Je bent er alleen om te slapen. Je moet toch zelf wat van je vakantie maken. Magnetron is niet aanwezig en niet alle foto's van cpmplex kloppen meer met werkelijkheid.
Gereisd familie in augustus 2008

Het was fantastisch !

Simone en Wendy, 28-7-2008

Zijn net terug van 3 weken Faber en het was in een woord geweldig.

Mooie appartementen en goed schoon.

Personeel was allemaal erg behulpzaam en leuk, vooral voor de kinderen.

Manager spreekt geen engels dat klopt maar zijn vrouw wel en die was ook elke dag aanwezig.

Ontbijt en lunch waren prima diner misschien iets minder maar je kan het ook niet vergelijken met een restaurant.

Airco kost 7 euro per dag maar ben nog nooit ergens geweest waar het wel voor niks was, werkte verder prima.

Zwembad werd meerdere malen door iemand van buiten het hotel getest en altijd goedegekeurd.

In onze gids stond vermeld dat het strand op 1200 meter lag en dit klopt ook wel, als je wat verder loopt zijn de zonnebedden gewoon voor niks en je mag ook zelf drinken meenemen geen probleem.

(Strand heeft wat ons betreft ook niks met het appartement te maken ).

Kortom aparthotel is gewoon goed en hebben ook veel mensen gesproken die het ook prima vonden !

Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in juli 2008

dit hebben wij niet verwacht

kim, 25-7-2008

Wij hebben 15dgn HP geboekt en komen net terug.Het was heel teleurstellend .Kies dit hotel niet .7euro airco p/d komt erbij .Het ontbijt en diner is niet te vreten.Strand ligt niet 200m v/h hotel maar 1.5km. En het is niet gratis je betaald 2.50 per lig bed.Het zijn prive stranden die gerund worden door andere hotels.Zwembad troebel ,wordt vlak voor het gebruik door gasten schoongemaakt.Een manager die geen engels spreekt, waiter die met slapende ogen het restaurant binnen loopt, een restaurant dat je als gast NOOIT optijd kunt ontbijten ,ze gaan open wanneer het hun uitkopmt.Een stelletje amateurs.Als je HP boekt denken ze dat het gratis is.ZE zullen na onze beklag nooit veranderen
Gereisd met partner in juli 2008

wij hebben een hel van een vakantie gehad

jansen, 23-7-2008

guus

wij hebben een hel van een vakantie gehad en 15dgn Ik zou niemand aanraden om dit hotel nog tekiezen.Airco 7Ep/dg.Ze weten niet wat halfpension is maar ze verkopen het toch.ONtbijt krijg wanneer het hun goed komt.om 9.00uur komen ze met slapende ogen het restaurant binnen om te poetsen terwijl het om 8.00 open moet.Een manager die geen engels spreekt maar een waiter als spreekbuis gebruikt om problemen op te lossen .Elke dat veranderd er regels voor halfpension gasten en het eten ook .Het diner is niet te vretenzelfs een hond lust dat niet het strand ligt echt niet 200m v/h hotel maar 1,5kmen LET WEL HET ZIJN PRIVE STANDEN VAN ANDERE HOTELS .HET KOST 2.50 PER SUNBED EN JE MAG JE EIGEN DRINKEN NIET MEENEMEM.

alleen de housekeeping zijn goed tespreken worden uitgebuit werken van 7.30 tot 20.00 7dgn in de week

NOOIT NOOIT NOOIT MEER FABER

Gereisd familie in juli 2008

Edd, 20-7-2008

Donker binnen enkele apartementen.

Geen magnetron, airco lekkend (water), na 3x doorgeven geen reactie, wel 7euro pdag. slechte services dus.

Nooit meer, (juni 2008)

Gereisd met vrienden in juli 2008

Manon, 12-5-2008

Nooit nooit meer.

Op zich keurig complex, maar de bedden (zwembad) staan te dicht op elkaar, snel schaduw nabij zwembad, vloerbedekking in appartement, verder weg van strand (kwartierlopen) en mij is Icmeler en ook de straatjes rondom Faber te druk.

Nooit nooit meer

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Faber in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Faber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Faber scoort een 7.63 uit 10 op basis van 23 reviews.