Appartement Ece ***

7,9

8 reviews over Appartement Ece in het Nederlands

henk en leny, 27-12-2005

Henk en leny

Wij zijn er 14 dagen in september 2004.geweest Wij vonden het geweldig,de mensen waren zo aardig.Wij wilden het jaar er op weer maar dan in mei,staat hij niet meer in de reisgids.Dat vinden wij best wel jammer.Maar het was top.

Gereisd anders in december 2005

bas, 2-8-2005

het apartementengebouw is wel mooi maar je moet niet bovenin zitten ik ben 1,90 en ik kon net over de rand kijken ik had de 2de dag een meningsverschil met de eigenaar van dit pand over een klein iets maar het personeel was vanaf dat moment niet meer aardig de engelsen krijgen hier wel voorang met alles het is opzich een mooi gebouw met een mooi zwembad maar de eigenaar is een rare maar goed ik ben daar niet voor hem ondanks dat wel een leuke vakantie gehad en ik geloof best dat andere mensen wel heel goed te spreken zijn over dit apartementencoplex maar meningen verschillen voor de mensen die toch daar heen gaan hoop ik een betere ervaring en wens ik een fijne vakantie
      Gereisd anders in augustus 2005

Henry,Diana,Jason en Bradley, 14-1-2005

leuk appartementencomplex alleen het personeel wat minder wij konden er niet veel contact mee krijgen en werden met onze 2 kleine kinderen op de bovenste verdieping geplaatst te veel trappen,te klein en ook het balkon, moest op een stoel staan anders zagen wel alleen de bergen.zwembad wel oké, het kinderbadje is klein en te diep, ons zoontje van toen net 2 had er niks aan.
        Gereisd anders in januari 2005

Wouters, 26-12-2004

We zijn er vorig jaar op vakantie geweest en het is ons heel goed bevallen. De afstand naar het strand was wel verder dan de beschrijving in de gids. Het balkon was inpandig en erg klein. Het zwembad was erg mooi en schoon. Het personeel was erg vriendelijk, we kregen waar voor ons geld.
          Gereisd anders in december 2004

Geartsje, 18-10-2004

Wij zijn net terug van een korte vakantie in Icmeler en hebben het prima naar onze zin gehad in Ece. Zoals al eerder gemeld, ruime appartementen en ontzettend vriendelijk personeel. Twee hele kleine minpuntjes: wij zaten in een apartement aan de straatzijde en dat was idd wel druk. En voor een warme douche moesten we de kraan eerst wel een kwartier laten lopen. Ach, van een koude douche kikker je lekker op... Kortom: zeker een aanrader!
            Gereisd anders in oktober 2004

fam. Brouwer, 11-10-2004

Keurige ruime appartementen. Wij hadden ligging aan zwembadzijde met uitzicht op de bergen. Heel vriendelijk personeel. Winkels in de directe nabijheid. Afstand naar strand is circa 1 km, centrum vlakbij.
              Gereisd anders in oktober 2004

T, 30-5-2004

Gemoedelijk kleinschalig app. complex.

Heel aardig en behulpzaam personeel.

Wij zaten met (groot) balkon aan de zwembadzijde en dan heb je mooi uitzicht op de bergen en zonnetje sochtend op balkon ( in zomer wel heet denk ik). De kamers aan de wegzijde zitten boven winkeltjes en terassjes. Iets meer geluidsoverlast denk ik als je daar zit.

Kamers zijn netjes en groot genoeg.

Mooi zwembad en barretje is ook aanwezig.

Wel is het een stukje lopen naar het strand ( ik schat zo'n kilometer ) en niet 500m zoals Touroperator beschrijft.

Al met al waar voor je geld.

Icmeler is zeker als je iets rustiger zoekt een superbestemming (tov van grotere en drukkere marmaris).

Gereisd anders in mei 2004

Edwin C, 22-5-2004

Mooi opgezet en nette appartementen.

Zwembad is prima en heeft een klein kinderbadje erbij.

Ze bieden mogelijkheid voor ontbijt lunch en diner tegen redelijke prijs.

Familie bedrijf en hebben alles goed onder controle.Vriendelijk en behulpzaam.

Rustig gelegen, alles goed bereikbaar per dolmus of taxiboot te voet enz...

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ece in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ece zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ece scoort een 7.88 uit 10 op basis van 8 reviews.