6,3

Matig

4 reviews over Hotel Chateau de Ville in het Nederlands

Marrie, 10-10-2004

Erg genoten hebben mijn mijn en ik genoten van mijn vakantie in Turkije. Erg jammer is het dan te lezen, dat sommige gasten het er zo slecht hebben gehad. Wij hoefde niet te bedelen voor een beetje meer eten. En ja, de keus voor het nagerecht was niet zo uitgebreid, en per dag maar 1 soort vlees: maar wat je kreeg was goed. Mijn man en ik hebben in ieder geval lekker gegeten. Het personeel was erg aardig. Jammer dat we weer naar huis moesten. Wat mij betreft is dit hotel een aanrader.
Gereisd anders in oktober 2004

Ben. P, 30-9-2004

Goed hotel vooral wat ligging betreft,goede kamers alhoewel water afvoer van het bad slecht was evenals de deurkrukken die er los inzaten en er steeds uitgetrokken werden als de deur geopend werd (dat ze dat niet even nakijken)vriendelijke bediening maar het half pensioen eten was wel erg eenzijdig kluisje te huur wat wij hebben gedaan dat was goed voor elkaar .Het eten mochten we zelf wel opdoen en konden genoeg nemen...
Gereisd anders in september 2004

liesbeth janssens, 11-7-2004

onbegrijpelijk zulke slechte ervaringen van andere mensen.

wij waren juist erg tevreden en het is een echte aanrader.

Gereisd anders in juli 2004

Fam. Gleijm, 8-10-2003

Geboekt nav positieve recensies: wat een tegenvaller!!Bad te vies om in te staan, vloerbedekking supersmerig.Veel zaken kapot,o.a. deur balkon (huren kluisje heeft dus geen nut).Eten was goed van smaak,werd opgeschept, kreeg weinig,"bedelen" om meer.2 Weken lang alleen maar watermeloen toe!P..pspetters vorige huurders zaten nog op de muur!Door hotel werd weinig aandacht aan klachten besteed.Oadhostess kamer laten zien en zij beaamde alles (gaat ook klachtbrief naar Oad!).Met ons 4 andere Nederlandse stellen en ook zij identieke klachten.Gaan geen van ons allen hier naar terug.Bij buren viel zelfs wastafel stuk.Hebben 1.5 dag tussen de scherven gezeten met een klein kind.Pas na tussenkomst Oad andere kamer.Eén raad van ervaren Turkije-ganger:Icmeler is erg leuk, maar niet in dit hotel!!!
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau de Ville in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau de Ville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau de Ville scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.