1 review over Appartement Castle in het Nederlands

geweldig! (gezin met baby En grootouders)

Anasha, 21-5-2009

Wij hebben hier vorig jaar met onze zoon (toen 9 maanden) en mijn ouders een geweldige vakantie gehad. Veel voor weinig geld. Ok het appartement was niet luxe en nieuw ingericht (maar wat verwacht je voor zo'n kleine prijs 1800,00 15 dgn in augustus 4 volw+1 baby 2 appartementen)

De familie van Ozger stond altijd klaar, kosten nog moeite werden gespaard om het ons naar de zin te maken. Als ik iets nodig had voor de baby werd ik met de auto naar marmaris gereden. Een ander appartement op de begane grond ivm kinderwagen, geen probleem!

Kortom turkse gastvrijheid en behulpzaamheid in een mooie groene maar vooral rustige omgeving aan de rand van icmeler.

Gereisd familie in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castle in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.