Hotel Bella Mare ***

Bella Mare
6,9

7 reviews over Hotel Bella Mare in het Nederlands

Magrolie, 28-8-2007

Sinds het niet meer groen/roze is lijkt het veel mooier ! Ziet er vriendelijker uit. Kamers zijn groot genoeg en het balkon is mooi groot. Eten was niet slecht en het personeel was wel aardig. Sommige hadden het moeilijk met de taal maar een lachen is altijd goed. Jammer alleen dat de zogenaamde chef achter iedereen aan is en domme gesprekken begint.
Gereisd familie in augustus 2007

R.Oldekamp, 3-12-2005

Ben voor de vierde keer naar dit hotel geweest,dit hotel bevalt mij prima.

Is gezellig,niet te groot.

Sfeer is persoonlijk.

Gereisd met partner in september 2005

Linda, 12-4-2005

Ik vind de roze groene kleuren van het hotel niet zo mooi, maar zo kan je je hotel wel terug vinden! Andere minpuntje is dat je je van het eten niet teveel moet voorstellen. Is wel te eten hoor!!

Kamers zijn niet super groot, maar prima voor te slapen en met een balkonnetje. Gratis airco!

Het straatje uitlopen en je zit op het strand. De dolmus naar marmaris etc stopt naast het hotel en is absoluut niet duur!

Vlakbij winkels en restaurants / cafe's.

Gereisd anders in april 2005

Patricia (Star Travel Reisburo), 21-3-2005

Goed hotel tegen een gunstige prijs.

Eten is goed, maar niet echt uitgebreid.

Weinig vlees. Niet aan te raden aan moeilijke eters. Gunstig gelegen, in het centrum, 500 m van het strand.

Mooie nette kamers, zwembad is wel aan de kleine kant. De capaciteit van het restaurant kan de hoeveelheid mensen niet aan. In de rij staan voor het buffet dus. Personeel is wel aardig en professioneel. Al werkt de receptie niet altijd even goed mee.

Gereisd anders in maart 2005

George van Hemert, 13-7-2004

Wij zijn in Bella Mare 3 jaar geleden geweest.(H.P.)

Het eten was werkelijk niet te pruimen!!!

Bijna alle gasten liepen gillend de deur uit en gingen elders dineren. Waarschijnlijk heeft inmiddels een wisseling van management plaatsgevonden en blijkt het nu dus goed te zijn. Overigens hebben wij hele goede ervaringen over de overige hotels in Icmeler, want wij komen daar al zo'n 10 jaar. Laat je dus vooral niet afschrikken door dit "incident"!

Gereisd anders in juli 2004

v.d. veen, 4-6-2004

goed hotel, goed bereikbaar, eten was prima
Gereisd anders in juni 2004

Tineke Christ, 19-2-2004

leuk hotel voor niet te veel geld.Bediening erg vriendelijk maar niet zo netjes gekleed{t-shirt}waardoor het kennelijk voor sommige gasten uitnodigt om in korte broek aan het diner te komen.Mijn kamer was aan de achterkant waardoor ik kon genieten van turkse muziek {zacht}v.d.t pizzeria beneden.zwembad is ok.
Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Mare in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bella Mare scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.