Appartement Bahar ***

Bahar
7,2

19 reviews over Appartement Bahar in het Nederlands

sil, 18-1-2007

Was een leuk appartement, wij zaten idd in een klein app. maar we waren ook maar met z'n tweeën. Her personeel is idd beledigd als je niet bij hun wilt eten(gewoon net doen of je ze niet hoort) ik vond het zwembad prima, lekker temperatuurtje.. het strand was nog wel een eindje lopen..(15 min)

service is niet zo heel super, bestel je een dutch breakfast krijg je english.. zeg je er dan wat van doet ie er gewoon niks op uit, want op z'n bonnetje stond 2x enlish.. niet echt netjes..

al met al wel een leuk appartementje

Gereisd anders in januari 2007

manders, 13-9-2006

waanzinnig gezellig,komen al 10 jaar in icmeler.

leuk complex niet te veel luxe maar gewoon gezellig mooie zwembaden en een zwembad voor kinderen en een zwembadje met glijbaan. volgend jaar gaan wij 5 weken !!!!! heerlijk

Gereisd met vrienden in juli 2006

fam manders, 17-8-2006

we zij net weer terug van een heerlijke vakantie in bahar apart!de keuken was weer beter als vorig jaar,alleen de jongens bij het zwembad waren niet zo gezellig als vorig jaar maar ja...

wij staan over 2 maanden op de nieuwe site van bahar als figuranten hihi

maar wij komen er al weer wat jaartjes en de eigenaar is een goede vriend van ons.. 1 voordeel er is nu ook een hollandse manager donja dus kom je ergens niet uit dan is dat toch wel heel makkelijk..

maar we missen het elk jaar meer op naar het volgend jaar maar dan wel 5 weken want 3 weken is echt te kort..

bahar is een leuk en gezellig apartemente complex voor gezinnen met kinderen niet te veel luxe maar je heb er alles zelfs een playroom en een computer(tegen een kleine vergoeding)

tot volgend jaar maar gule gule

Gereisd anders in augustus 2006

manders, 19-12-2005

het is een leuk apartement voor gezinnen.een flink zwembad en een kikkerbadje voor de kleintjes.

de jongens die er werken zijn gezellig.bahar ligt wel ver van het strand vinden wij maar het ligt wel in het rustige gedeelte van icmeler.wij gaan in de avond altijd naar het centrum.je kan ook bij bahar blijven in de avond is ook gezellig maar niet elke avond.volgend jaar zijn we er weer!!!!

groetjes ed.carla.ashley en damien manders

Gereisd familie in juli 2005

Lia en Jeanet, 9-10-2005

Wij vonden het een goede ligging hebben, lekker rustig, buiten het drukke centrum. Wij hadden de mazzel dat we een groot appartement hadden, er waren ook erg kleine. Ondanks dat er elke dag werd "schoongemaakt"(afvalbakjes) vonden wij het er niet erg schoon, heel veel stof.

Wij hebben er 1 x gegeten, maar vonden later andere gelegenheden. Dat werd vooral door Ali niet op prijs gesteld. Ali is voor ons zowiezo de reden waarom wij nooit weer naar dit appartement zullen gaan. Een erg opdringerig type onder het mom van turkse vriendelijkheid. Nee, veel te dus en bijzonder onplezierig.

Gereisd anders in oktober 2005

MARIELLLE, 19-9-2005

MARIELLE

hoi ik ben marielle 13 jaar,k vind bahar apart geweldig!!!

vorig jaar was ik er ook geweest k vind dat je hele mooie uitzichten hebt en het eten is heerlijk.

je kunt ook in het plaatsje heel leuk en gezellig wandelen het personeel is er dag & nacht en ze zijn heel aardig en heel gezellig ik zou er volgend jaar best wel weer heen willen maar dat zien we dan nog wel ...maar ik vond het in iedergeval FANTASTISCH!!!!GROETJES MARIELLE DOEIIIIIIII

Gereisd anders in september 2005

Fr@ en helma, 30-8-2005

Fred & helma

Leuk appartementen complex.

Net buiten het kleine maar zeer leuke centrum.

Genoeg kroegen en restaurants.

Kwartier lopen van het strand.(1200 meter langs leuke winkeltjes)

Strand loopt na een meter of 4 wel wat sneller af. Strand breder en mooier dan Marmaris

Appartementen complex heeft 3 zwembaden waarvan 1 met glijbanen maar dit

bad is wel koud.verder een groot bad en wat kleiner bad.

Tevens een speciale afscheiding voor kleinere kinderen in het grote zwembad.

Kamers zijn van diverse formaat.

Er wordt niet gekeken ofdat je met 1 , 2 of meer personen bent.

Je krijgt er gewoon 1 toegewezen.

Wij hadden met twee volwassenen en 2 kinderen een klein appartement.

Went overigens wel na een week.

Maar er zijn ook grotere.

Wisselen is geen probleem./

Personeel perfect, leuk en erg vriendelijk ook voor kinderen geweldig.

Speeltuintje stelt niet veel voor

monique, 24-8-2005

het is er lawaaiig en te druk bij het zwembad je moet vroeg je handdoek neerleggen anders had je pech

(hebben wij dit jaar dus ook maar aan mee gedaan)helaas!

personeel was vriendelijk maar deed niet echt wat voor je (wij hadden niet genoeg stoelen in het app)

verder als je niet bij hun wilt eten werd het niet echt op prijs gesteld

app. zijn inderdaad erg klein en lawaaiig (als de buren douchen denk je dat ze bij jou in de badkamer staan)

zwembad was na een aantal dagen niet echt fris meer dus zijn we maar naar het strand gegaan

Het is een prima basic app. voor als je een echt strandmens bent (wel effe een stukje lopen)vele malen in icmeler geweest maar dit app. zou ik niet voor een 2e keer boeken

ashley manders, 18-8-2005

ashley

bert mijn vriend is een koerd en spreekt gewoon engels!!!de meeste jongens zijn koerden die komen hun geld verdienen voor de winter!!!en heb het heel leuk gehad in bahar ken de jongens al heel wat jaartjes maar het is maar net hoe je ze zelf benaderd!bahar ligt alleen te ver van het strand dat is 1 nadeel maar ze hebben een goed zwembad en voldoende ligbedden en er zijn genoeg winkeltjes in restaurants in de buurt en loop je 10 min verder zit je hartje icmeler ook heel gezellig!ben er 5 weken geweest waanzinnig!!!!volgend jaar hopen mijn ouders er zelf een huis te hebben!!! doei doei

bert (brabant), 9-5-2005

wij zijn in 2004 op vakantie geweest in bahar het is er vies muizen al over the place broodjes aan de bar zijn beschimmeld obers zijn koerden die geen woord engels turks of een andere taal spreken.

laat niks op rekening zetten dan wordt je genaaid (zonder te kussen)

bedden (of wat daar voor door moet gaan zijn onbeslaapbaar wanneer je op de bovenste verdieping zit)

gelukkig merk je dat niet want op die verdieping is het ca 60 graden zodat je al snel in Coma valt.

kortom niet naar toe gaan lekker thuis blijven!!! ben 5 keer naar turkije geweest maar nog nooit zoiets meegemaakt.

Beter kun je Prestige in marmaris boeken is top!!

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahar in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bahar scoort een 7.16 uit 10 op basis van 19 reviews.