Hotel Abacus Metropol ****

5,9

88 reviews over Hotel Abacus Metropol in het Nederlands

Fijn Hotel..

Klaas, 11-1-2009

Wij zijn er vorig jaar zomer geweest en het is ons prima bevallen..Een leuk hotel ,met een gemoedelijke sfeer..Ook deze zomer weer geboekt bij Litera..

Een fijn zwembad met aardige badmeesters.Ook het eten was prima in orde...Alleen een beetje veel kip...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Grootste flop uit al onze vakanties

Vansteenhuyse, 26-10-2008

Kamer véél te groot voor ons 2, wc stond scheef, liften altijd kapot, strandstoelen gescheurd, koelkast (waar ook niks in stond) werkte niet, ontbijt maar vanaf 8 u , dus bij dagtrip niks te krijgen, zelfs geen tas koffie, eten altijd kip en meatballs, en op de 23 sept 70 personen voedselvergiftiging (mijn partner ook) waarvan er 2 naar t ziekenhuis moesten. Iedereen za die nacht op wc en echt ziek. Wij zijn al 4 keer in turkije geweest ,maar dit keer dus een echte flop. Zelf se ochtend dat we moesten vertrekken konden we geen tas koffie krijgen want nog maar 7u30. 1 ding wel goed, t personeel kon er niks aan doen, t was de nieuwe manager die liet overboeken en niks liet herstellen. Omgeving was wel mooi, maar toch gaan wij nu nooit meer naar turkije. Verleden jaar Egypte gedaan ook in 4 sterren, dat was me nogal wat beter hoor, echt het tegenovergestelde. En de engelsen zaten nog slechter dan wij, en wij kregen nog een lichte vergoeding , maar zij niet!
Gereisd met partner in september 2008

zeer goed voor die prijs

bart,donald en vrienden, 15-9-2008

waren hier met vrienden.eenvoudig hotel.kamers waren goed en proper.eten is lekker en gevarieerd.keuze voor iedereen.hotel ligt zeer centraal,niet ver van het strand,winkels en cafe's dicht in de buurt.personeel zeer vriendelijk.voor die prijs hadden we minder verwacht.een feit;de liften zijn erbarmelijk.zeer mooi stadje en iedereen (winkels en cafe's)zeer vriendelijk en niet opdringerig.komen zeker nog terug
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Geweldig

S brouwer, 14-9-2008

het was een prima hotel we hebben 3 jaar terug in idas gezeten en dat was goed maar dit was nog beter we zijn er 11 dagen geweest en zoals gewoonlijk in turkije heb je na 1 week het met het eten wel gehad!verder was het personeel super vriendelijk het is vaak maar net hoe je jezelf tegenover hun op stelt!!!

als we volgend jaar weer naar icmeler gaan dan zeker weer in dit hotel!

Gereisd met partner in september 2008

Redelijk hotel

Maarten, 8-9-2008

We hebben een leuke vakantie gehad. Wij hadden het geluk één van de weinige kamers te hebben met een giga dakterras van 250 vierkante meter.

Jammer genoeg stond er geen stoel of tafel op. Van de receptie kreeg je niets dus hebben we een paar stoeltjes "geleend".

Eten was qualitatief goed. Voorwaarde is dat je van kip moet houden want dat krijg je twee keer per dag!

Personeel in de (ongezellige) bar en eetzaal was correct.

Liften waren slecht, 1 week lang buiten gebruik en de servicelift voor het personeel bleef wel eens een minuutje hangen. Reden voor mijn vrouw en kids om de trap 5 etages hoog te nemen.

Bedjes waren er iets te weinig en om 8:15 uur was alles gereserveerd. Nog wel plek in de tuin naast het hotel op heerlijke ligkussens en hangmat!

Animatie was heel engels georienteerd. 95% engelse gasten dus de kinderen spreken nu een beetje engels.

Bier (Tuborg) was ok, jammer alleen van de plastic glazen.

Hotel was OK voor de prijs die je betaald.

Gereisd familie in augustus 2008

Dit nooit meer

De Vos Evi, 20-8-2008

Als je spreekt van een tegenvaller dan is dit er een van formaat en dit voor een prijs van meer dan 1.700 euro.Een all-in waar je zelfs geen drank of koekjes, wafels of ijsjes kon krijgen. Alles diende je nog zelf te betalen. Volgens de touroperator een kansje maar voor ons hoeft dit nooit meer.

Liever een half pension voor een normale prijs dan een all-in met een echte tegenvaller.Zelfs maar 7 dagen 6 nachten gehad ipv 7/8. De lift weerom kapot. Glas kapot. Minibar zonder drank zeven dagen.Elke dag eigen zeep gebruiken.Douchekop kapot dan maar zelf afgedraaid.kip tot het je oren uitkomt.bij dagtrip geen lunchpakket want de keuken is niet open.Alle dranken zijn van een automaat in poeder of liquide vorm.Ontbijt van 9-11 dan niets meer tot 13.00 uur.Discotheek aan de overkant met donderend lawaai tot 4 uur.Een bus met een chauffeur die de weg niet kent. Dit hotel is ons aanbevolen door de touroperator . Merci en dank U.Deze site was volgens hun pure laster. In het vervolg eerst lezen.

Gereisd met partner in juli 2008

OP 24.07.08 --Hotel laat veel te wensen over

DE VOS WALTHER, 20-8-2008

Alc. dr. z/betalen,G/geperst fruit,Wafel of ijs Aank. 22.30g/drank,Alleen drankautomaat.Ontb.9u-11u dan niets. M.m.van 13u t/ 15u dan nul S'av.voor 19 uur g/drank,trip naar Rh. z/lunch.douche in badk. def. .n/ gemaakt zelf kop bewerkt minib. op k.7 dagen leeg.Buff.elke dag kip..disco.aan overkant en lawaai g/slaap t. 4 u s'nachts.Lift glas kapot.bleef hangen v/ 2 uur.spleet aan ink.deur van kamer Elke dag onze zeep,nieuw na 3 d. Handd. aan zwembad s'nachts om 12 u leggen Handd. aan het zwemb. en niem.op,Busreis n/hotel en ch.. die tegen bord reed.aank. op het vliegveld z/ aand. bus hotel terugreis,allen haas.Voor mid.zelf betalen drank,ijs,wafel,etc...)pers. n/ vr. geeft ons een ** hotel ipv 4. klacht gaat n/ tourop.Als dit all-in is dan vragen we ons af wat bij half pens. Missc/ water en brood. Terug om 6.30.g/aanrader..tourop.had geen klacht .Alles op deze site is fictie NOOIT MEER
    Gereisd met partner in augustus 2008

Netjes hotel, lekker eten en een super ligging!

Nicole, 4-8-2008

Voor het eerst in Litera hotel geweest, een heel goed verblijf gehad! Het eten is prima en erg uitgebreid, voor ieder wat wils! De kamers en de rest van het hotel zien er netjes uit en alles wordt netjes bijgehouden. Bij het zwembad is het wel wat druk. De ligging is perfect, vlakbij het strand en er is genoeg te doen in de omgeving, vooral de terassen zijn 's avonds erg gezellig! de animatie is wat simpel maar wel leuk. Voor de prijs die men vraagt krijg je echt wat moois! een echte aanrader!
    Gereisd met partner in augustus 2008

goed eten, fijne ligweide, airco. aangenaam hotel

inge, 24-7-2008

voor t eerst bij metropol/litera geweest. eten was goed. ruim voldoende om uit te kiezen. onze 3-persoonskamer met zn 2en was ook lekker ruim. 1e 2 dagen geen schone handdoeken gekregen, maar na een vriendelijk briefje lagen ze er iedere dag schoon. balkon aan zwembadzijde niet zo handig, tot 4 uur snachts (en later) last van t geluid van de tegenoverliggende discotheek. wil je aan t zwembad liggen, is t aan te raden voor dag en dauw je handdoek neer te leggen anders zijn alle bedjes vol, maar het grasveld verderop was ook heerlijk om op te liggen. personeel eerst wat knorrig, naarmate je er langer zat werd het steeds vriendelijker.

airco werkte perfect en zolang je de 'airco/stroomsleutel' erin liet bleef het de hele dag koel en deed de koelkast het ook:)

lift beter niet gebruiken, tijdens stroomstoring is er een ongeval mee gebeurd.

Verder goede tijd gehad daar! aan te raden.

Gereisd met vrienden in juli 2008

fantastisch

kimberley en ouders, 22-7-2008

het is een super hotel een echte aanrader het eten is goed en de kamers zijn altijd in orde het personeel is zééér vriendelijk toffe animators wij gaan volgend jaar zeker terug !!!!!
    Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abacus Metropol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abacus Metropol in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abacus Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abacus Metropol scoort een 5.93 uit 10 op basis van 88 reviews.