Hotel Forever Club ****

8,1

1757 reviews over Hotel Forever Club in het Nederlands

Club Forever? Eerste en laatste keer

Jorn huisman, 20-9-2017

Zeker geen aanrader. Ligt er misschien aan wat je gewend bent. Wij hebben een paar prachtige 5 sterren hotels in Turkije gehad en kwamen nu in een 4 sterren hotel.

Hotel is oud, eenvoudig en erg klein.

Personeel spreekt slecht Engels. Buffet weinig gevarieerd en niet gaar. (Haren in het eten, rauw vlees, slechte hygiene)

Helaas ziek geworden mogelijk door slechte hygiene.

De simpele vraag om een paracetamol aan de dokter die in het hotel verblijft moeten meerdere mensen bijbetrokken worden en gaat een dag overheen tot iemand je vraag heeft gesnapt en je helpt.

Zeer slechte klantgerichtheid.

Je wordt om 17,30 uur onder luid kabaal van je ligbed gelicht. Er wordt met bedden gesmeten en je wordt door het personeel "voor de grap natgespoten" zodat je weg gaat. Staat er om 17 uur nog een rij voor de (niet te eten) friettent, doen ze de deur gewoon dicht.

Pluspunt?Een paar mooie shows in de avond gezien + dichtbij Bodrum, een leuk stadje. Maar ons zie je hier niet terug!

Gereisd met partner in september 2017

Absoluut geen aanrader! Vergane glorie

Ester van Kuppevelt, 20-9-2017

De eerste indruk was al niet best; uren wachten voor we in onze kamer konden, zonder het aanbieden van een drankje of ontbijt. Bij het zwembad stond de muziek keihard, je kon elkaar niet verstaan.

Eenmaal op de kamer bleek de badkamer vol schimmel te zitten, alles in oude staat, dit moet nodig gerenoveerd worden. Enige pluspunt hieraan was het prachtige uitzicht over zee. Mocht je dit hotel wel willen boeken, neem de kamer met zeezicht. Overige kamers hadden een troosteloos uitzicht.

Kleinschalig hotel, klein zwembad, mensen liggen hutje mutje naast elkaar. Personeel spreekt amper Engels, er valt bijna niet te communiceren. Weinig pro actieve houding van het bar personeel, onvriendelijk en niet vooruit te branden.

Buffet is erg beperkt. We vonden meerdere keren haren in ons eten en zoals we in de reviews meer lezen: rauwe kip in de gratin. Alsof het niet erger kon, liet de kok een spatel op de grond vallen, raapte deze op en zonder af te wassen, gewoon weer in het eten.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel voor 4 sterren. Kwaliteit/prijs prima

Truusje, 19-8-2017

Dit was onze eerste keer een 4 sterren hotel( normaal 5 uai)

Het is mij 100% mee gevallen, het is een klein hotel maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

Prima hamam, er is elke dag wel iets anders bij het buffet. kamers zijn prima, wij zaten op de eerste verdiepen aan de kant van de weg, vlak bij de disco maar nergens last van gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Forever Club bij:

Redelijk hotel met wat haken en ogen

Ellen, 13-8-2017

Top:

- hotelkamer met zeezicht

- ruim balkon

- grote douche (slechts één keer bezoek gehad van een kakkerlak)

- vriendelijk personeel

- bij een klacht of mankement lijkt het personeel er meteen werk van te maken

- een prettig eigen privé strandje

Wat minder prettig:

- zowel bij het ontbijt als bij de lunch ligt er regelmatig rot fruit (met vriesbrand) of fruit dat nog bevroren is. Na twee keer aangeven bij de receptie wordt hier gelukkig werk van gemaakt en wordt het fruit regelmatig gecontroleerd.

- ook de koeling van het voedsel laat te wensen over, een uur van te voren wordt het eten al klaargezet waardoor producten zoals kaas en boter lauw/warm worden

- de deksels van de vuilnisbakken bij het zwembad worden door het personeel afgespoeld onder de douches (niet echt fris om daar op je blote voeten te gaan douchen..)

Not done:

- het á la carte restaurant is kort door de bocht gezegd slecht. Er werd rauwe kip geserveerd. Tot twee keer aan toe. Het excuus van het personeel was dat de kok er niets aan kan doen, want het is donker in de keuken. Behoorlijk zorgelijk!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel.

Toon Klaassen, 12-8-2017

Vriendelijk personeel.

Alles netjes en schoon.

Regelmatig de liften buiten werking.

De witte wijn was minder.

Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit meer

freddy, 7-8-2017

Na aankomst kregen we een kamer maar er was geen natuurlijk licht , net een bunker.

De schimmel stond op het plafond . We hebben foto's genomen en zijn naar de receptie geweest om een andere kamer te vragen .Men ging het bekijken en we moesten de dag nadien terug gaan naar de receptie . We kregen een andere kamer en deze was beter , maar wat we toen nog niet wisten is dat deze juist boven de disco lag . De muziek speelde tot 04.00 u .Dus opnieuw naar de receptie want we hadden een rustige kamer gevraagd .Ze waren daar absoluut niet vriendelijk en zeker Namik niet . We hebben daarna de guest relations ingeschakeld en daarna eindelijk een fatsoenlijke kamer gekregen .

85 % van de gasten zijn Turken en het eten is dan ook vooral specifiek voor Turken .

Er zijn geen thema avonden en het beperkte buffet is dan ook elke dag hetzelfde .

Het beperkt ontbijtbuffet is ook elke dag hetzelfde . Vers geperst sinaasappelsap is 8 Lira en er is geen mogelijkheid om gewoon sinaasappelsap uit de automaat te nemen .Er zijn geen tafels voor 2 personen in het restaurant enkel tafels van 4 of 6 personen .

Het is mogelijk om in de a la carte restaurants te eten maar daar is de drank niet inbegrepen . Een fles wijn kost dan 30 euro ( 120 lira ) .

De drank is all-inn maar de volledige cocktail kaart is te betalen . Er staan een paar flessen locale alcohol waarmee ze dan naar wens een cocktail maken (we wisten dat pas na enkele dagen!) .Jammer genoeg is dat dan in een klein limonade glas .

De wijn is niet koud genoeg in de bar maar wel in het restaurant .

Het is opvallend dat men wel de aan de Turken vraagt wat ze nog willen drinken maar dat de andere gasten steeds zelf naar de bar moeten gaan .

Tijdens de animatie kan er enkel gedronken worden uit papieren bekertjes .

Aan het zwembad kan men enkel frisdrank en bier krijgen uit een papieren beker .

Om 17.30 u begint men met het opruimen van de stoelen rond het zwembad . Ze doen dat met veel kabaal en tegen 18.00 u zijn alle stoelen opgeruimd en de mensen verdwenen !

De wifi is een totale ramp, men moet telkens opnieuw inloggen op een speciale site . Er is ook enkel wifi aan het zwembad en in de receptie .

Er zijn 2 liften maar die werken ongelofelijk traag en wij hebben dus altijd de trap genomen .

Het uitzicht vanop het terras aan de bar is prachtig ,toch 1 pluspunt...

Gereisd met partner in juli 2017

Top vakantie

Wendy, 25-7-2017

Bij aankomst wat problemen met de kamer maar wat was dat snel geregeld, top service! Eten was heerlijk en de animatie en spa vonden wij ook een groot pluspunt! Enige wat jammer was, je moest wel de dolmus(die recht voor het hotel stopt) nemen om ergends te komen.
Gereisd met partner in juni 2015

Relaxed verblijf

Fam. de Pijper, 29-6-2017

Het meer dan fraaie uitzicht, de gemoedelijke sfeer en het lekkere eten zorgen voor een aangenaam verblijf. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk, behulpzaam, jong personeel dat vaak slechts Turks spreekt. De animatie is niet hun specialiteit. Aangenaam strand met goede service. De gezellige stad met leuke terrasjes en veel winkels is ook met de dolmus bereikbaar. Het gehele complex heeft wat achterstallig onderhoud, maar zo is heel Bodrum. Mix van nationaliteiten, ook veel Turkse gasten. Wij komen volgend jaar hier weer terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel om terug te komen

Ca de wolf, 26-6-2017

Voor de zoveelste x in forever

Hotel was stil helaas. Mensen durven niet te komen. Circa 50 kamers bezet. Super verwend en niets veranderd. Kamers goed schoon gemaakt. Personeel deed er alles aan om de mensen het nasr hun zin te maken. Leuke avond gehad met ober die voor de hotel gasten zong em gitaar speelde. Gewoon weer yop vakantie. En hoop dst mensen blijven komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader

M&M, 25-6-2017

Wat een heerlijk hotel is dit! Alles was schoon, prima kamers, vriendelijk persoon en heerlijk eten. De keuze is niet reuze wat betreft warm eten maar wat er staat is heerlijk. Thuis heb je ook geen 4 verschillende gerechten op tafel staan en over smaak valt altijd te twisten ;) Ook was het voor ons een heel groot pluspunt dat de minimale leeftijd 14 is.

De muziek bij het zwembad was inderdaad misschien minder geschikt voor oudere mensen maar het volume vond ik zelf niet storend.

Wel zou ik rekening houden met de discoboot als je een kamer met zeezicht hebt, hier kan je last van hebben dus neem oordopjes mee. Als ik echt iets zou moeten bedenken als minpunt zou het zijn dat de medewerkers van het hotel iets beter engels mogen spreken maar nu kom je er ook wel uit.

Wij komen hier zeker nog eens terug en raden het hotel zeker aan bij anderen.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Forever Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forever Club in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forever Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forever Club scoort een 8.11 uit 10 op basis van 1766 reviews.