Hotel Ersan Resort & Spa *****

7,9

529 reviews over Hotel Ersan Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig Resort

Fam V, 20-8-2017

Een geweldig resort met voor een ieder wel wat te genieten. Een relaxpool als je van rust houdt, met een geweldig uitzicht over zee. Een aquapark met wel 9 glijbanen. Een zwembad met volop animatie. En heel veel ligbedden langs de zee. Alles omgeven door groen en kunstgras. Leuke parasols alsof je op de Malediven bent ;-) Het eten is super gevarieerd en in die 15 dagen keuze genoeg. Hygiene is goed en het park is super schoon Handdoeken leggen is niet nodig tenzij je een toplocatie wenst. Met de dolmus in plm 15 minuten in Bodrum.(druk maar ontzettend leuk) Lopend is dit niet te doen ! Personeel is vriendelijk en werkt hard. Het hotel was volgeboekt en dat was soms te merken bij het avondbuffet, maar overdag loop je elkaar nauwelijks in de "weg". De familiekamers bij het aquapark vinden wij niet echt bijzonder. De bedden waren te hard, hier en daar wat technische mankementen en klein. Maar goed om alleen te slapen voldoende. Voor mensen die slecht ter been zijn, is het een minpunt omdat er elke dag 4 trappen (geen lift) op en af moesten worden gegaan. Ook de flinke plas water bij het aquapark was vervelend. Met teenslippers geen probleem maar met je goede schoenen niet fijn !! Kortom een geweldig resort voor jong en oud, Wij komen er vast nog wel eens terug. Tip: dagje Kos.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

een ramp !

greet, 16-8-2017

vuile kamers met schimmel , poetsen kennen ze daar niet . eten elke dag hetzelfde , kip met rijst .ver van centrum .slechtste vakantie ooit gehad !!! hotel zeker geen 5 sterren waard
Gereisd met partner in juni 2017

een ramp met grote R

kl, 12-8-2017

Totaal geen 5sterren waard.

hygiëne Nul ,kamers niet gepoetst ,geen handdoeken ,lakens ni ververst,drie dagen kapot kinderbed ,schimmel op kamer ,badkamer die onderloopt bij het douchen, wc die door loopt ,enz , hotel voor eigen bevolking die om de drie dagen de boel op stelden zet ,alles vuil en vies waar je gaat en op zit ,Nooit MEER!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Sandra, 31-7-2017

Alle dagen het zelfde eten ver van het centrum wij haden mieren op ons Balkon schimmel in onze douche en het water kwam door het plafond van de kamer boven ons niet aan te raden dit hotel
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten met een hoofdletter G!

Alice, 13-6-2017

Een meer dan geweldige vakantie gehad in dit super resort! Wat een lieve, gastvrije mensen werken daar. Buffet waar echt fantastisch, wat een keuze elke dag. Wij zijn in ieder geval fan van all-inclusive vanaf nu!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Anouchka Mélotte, 5-10-2015

Echt een aanrader, laat je niet door wat onnozele slechte commentaar beinvloeden! De enige mensen die niet sympatiek zouden kunnen zijn de alleen de touristen zelf;)... Ik heb me der super goed vermakt en ben zeker van plan om terug te komen:)!!
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

top locatie

stokmans Wim, 30-9-2015

Het was weer een top vakantie jammer dat het dicht gaat
Gereisd anders in september 2015

Horror hotel

Bulteel peter, 9-9-2015

"Horror hotel"

vuile kamers, muffe kamers, kamers werden nooit gekuist, onvoldoende handdoeken (op een dag zelfs geen handdoeken), 2 x maal geen lakens op het bed, schimmel op de muur en in de douche, haarresten in de douche en op de vloer, eten en dranken waren lauw, personeel liep er ongemotiveerd bij, kamers niet gehad dat we geboekt hadden, enz....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Veel potentieel, gierig hotel

guyke, 10-8-2015

Accommodatie is best oke, netheid kan beter alhoewel men veel moeite doet, maar mentaliteit naar all-in is absoluut ondermaats. Je moet constant wachten op drinken, wat je nergens zelf kan nemen, restaurant is 1 grote klucht, organisatie een ramp...als de chef-kok met (een gratis) gekregen door knorr gesponsorde koksmuts oploopt...stuur dit management de deur uit of blijf steken in uw all-inn mentaliteit van 15 jaar geleden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke vakantie

Hans, 4-8-2015

Er is nu al zoveel geschreven over de houten vlonders met splinters als gevolg, het lijkt mij nu toch tijd om actie te ondernemen, tegels of kunststof.

Hotel ligt prachtig, tegen de berg met adembenemende uitzichten, overal gezellige zitjes en restaurantjes.

Personeel is laks, geven voorrang aan Turken, ruimen heel laat af, traag met brengen van drinken, daar kan heel wat verbeterd worden, ze hebben tijd genoeg en er is personeel genoeg.

Animatie is geweldig, met name Eddy, top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ersan Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ersan Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ersan Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ersan Resort & Spa scoort een 7.86 uit 10 op basis van 578 reviews.