Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa *****

7,5

1137 reviews over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in het Nederlands

Nooit meer, zeker geen 5 sterren waard

Ans Roest, 10-10-2017

Niet gaan als je slecht ter been bent. Al die trappen zijn een ramp. Niets is bereikbaar zonder trappen of steile helling. Te weinig personeel zorgt voor een grimmige sfeer. Vriendelijkheid was ver te zoeken. Eetzaal is te klein voor alle gasten. Mensen zaten buiten met hun bordje op schoot omdat er geen plek was. Personeel werkt heel hard om het iedereen naar de zin te maken maar door de hoge werkdruk lukt dat helaas niet. Weinig te merken van de Turkse gastvrijheid. Bodrum centrum is wel erg leuk en met de Dolmus ben je daar zo.
Gereisd met partner in oktober 2017

nooit maar dan ook nooit meer

Mendy haneveer, 7-10-2017

met een nederlandse groep hierheen gekomen, dingen die afgesproken waren werden niet na gekomen en het personeel was heel onvriendelijk. eten was ook niet lekker, wat buiten bereidt werd was al koud voordat je weer binnen was. het hotel zelf was wel mooi, heel mooi strand en omgeving. voor de rest 3 keer niks!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ga hier niet heen!

Daamen, 7-10-2017

Heel mooi uitzicht maar het eten wat slecht, wij gaan 2x per jaar na turkije maar hebben dit nog nooit meegemaakt.

We zijn geen zeurders maar dit is echt te erg voor woorden, leven heel de week op Sla en brood.

Nu gelukkig lekker restaurantje gevonden in de stad maar als je 600€ betaald voor een week verwacht je toch iets goed,

Hotel is zeker geen 5 sterren waard...

Personeel chagerijnig en onvriendelijk, het is dan wel einde van het seizoen maar zo erg.

Verder is het ook erg vies, hotel ligt op een berg dus voor mensen die slecht te been zijn is dit niet te doen.

Wij gaan hier nooit meer heen

Gereisd met vrienden in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bodrum Holiday Resort & Spa bij:

Mooi aangelegd hotel ruime opzet, veel minpunten

saskia, 5-10-2017

We waren 11 dagen in het bodrum holiday resort.Meer dan zat! Na advies hadden wij een kamer in het hoofdgebouw. Dit was mooi en schoon en ruim.

in tegenstelling tot de andere krappe vieze kamers verderop.

We kwamen om 5 uur aan en hadden trek na een reis. Alleen maar koekjes te verkrijgen. Je zou echt meer variatie verwachten in een all inclusive hotel.Bijv. snoepjes bij de ingang en altijd eten in kleine hoeveelheden.

Buiten was het resort mooi aangelegd en een eigen strand/steiger. Veschillende bars waar je eten en drinken kon halen.

MAAR het eten kon echt veel beter. Warm eten was koud en koud was warm!!

koelkasten stonden zelfs op 15 graden! In de grote eetzaal was de hygiene ook ver te zoeken.Keuken stinkt, dus daar niet naast gaan zitten.Stoelen en tafels werden niet goed schoongemaakt. Eigenlijk alles was vies, borden bestek. en ik heb echt geen smetvrees. Veel te veel eten en te veel van hetzelfde. Heel veel word weggegooid. Veel turkse dingen,natuurlijk logisch maar je krijgt gasten uit heel europa dus je moet ook aan hun behoefden denken. Smiddags ga ik met 30 graden geen warm eten en al helemaal niet sla van 15 graden. Wat bleef er over alleen brood met warme pakjes boter en pakjes chocopasta.! Ook veel fruit gegeten.

Voor dit hotel geen 5 sterren. De prijs was ook niet duur maar je mag wel wat wat meer hygiene verwachten. Veel buiten de deur gegeten en je kunt zo met een dolmus naar bodrum.Dit is een leuk stadje met veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2017

Flinke tegenvaller

Mariska, 20-9-2017

We hebben ons een beetje laten afleiden door de goede recensies maar helaas viel het voor ons iets anders uit. Het hotel heeft een mooie locatie. Om naar dit hotel op vakantie te gaan moet je wel goed te been zijn. Ik raad jullie ook aan een kamer in het hoofdgebouw te boeken. Wij zaten in een van de bijgebouwen wat heel slecht onderhouden is en niet wordt schoongemaakt. Het schimmel zit in de badkamer en wij vonden zelfs nog een scheermes van een voorganger. Het verschonen van de bedden wordt ook niet gedaan daarentegen is het bed heel hard wij hebben slecht geslapen 2 weken lang. Het personeel is niet vriendelijk en kan je geen lach geven. De lokale bevolking heeft vaak voorrang en dat zie je overduidelijk. Engels is ook ver te zoeken bij het personeel. Animatie bij het zwembad is ok, in de avond is het niet om aan te zien. Het eten is opzich gevarieerd maar altijd koud of lauw. Totale onderhoud en schoonmaak is ver te zoeken wij vonden zelfs glas in het zwembad. Voor ons nooit meer.
Gereisd met partner in september 2017

Gaan nooit meer terug!

Sam, 18-9-2017

Positief: eten, Volop keuze en goed van smaak.

Negatief: kamers gedateerd; algemene ruimtes zijn erg smerig ( beach bar, restaurant, glazen etc etc) Wordt heel slecht schoongemaakt. Hele dag zeer harde muziek bij het zwembad. Zeer onkundig en onvriendelijk personeel zowel bij de receptie als in de bediening. Ontoegankelijk voor minder valide of invalide menses vanwege alle trappen in het resort!

Gereisd met vrienden in september 2017

Enorme tegenvaller

Eveline, 18-9-2017

Naar aanleiding van de positieve recencies hier op Zoover keken wij erg uit naar onze vakantie in Bodrum Holiday resort & spa. Helaas is het enorm tegengevallen. Het hotel is absoluut geen 5 sterren waard maar haalt met moeite 3,5 ster. We zijn al in veel hotels in Turkije geweest maar dit was toch wel een van de minste.

Onze kamer in het hoofdgebouw (4210) was rustig gelegen, netjes, ruim maar sober. De bedden waren erg hard, de vering was gewoon te voelen. De dagelijkse schoonmaak stelt niks voor. Het bed wordt wat recht getrokken en de gebruikte worden doodleuk weer opgevouwen en bovenop het rekje gelegd alsof je schone handdoeken hebt gekregen (wij hebben op een gegeven moment onze handdoeken in het label gemarkeerd om te controleren of dit echt gebeurde).

Als het hotel vol is verblijven er zo'n 1700 gasten (voornamelijk Turken, Engelsen, Nederlanders en Fransen en in het weekend komen daar nog grote aantallen Turkse families bij). De zwembaden en het restaurant zijn hier totaal niet op berekend. Dit betekent 's ochtends vroeg handdoekje leggen bij het zwembad om overdag een ligbedje te hebben en lange rijen bij het showcooking buiten en nauwelijks een (afgeruimd) tafeltje te bemachtigen in het restaurant. Het restaurant is een ongezellige, hete vreetschuur (slechte/geen airco) en het eten is matig. Weinig afwisseling en vaak koud terwijl koude gerechten juist slecht gekoeld worden. Op de tweede dag had ik al direct maag-darmproblemen. De zaterdagavond (Turkish Night) is helemaal een drama. Mega rijen bij het showcooking buiten en geen tafeltje te krijgen.

De schoonmaak in het restaurant, de lobby, en rondom de zwembaden is slecht. Maar met de grote hoeveelheid gasten die in het hotel verblijven is dit met het huidige aantal personeelsleden ook niet bij te houden.

De WiFi werkt redelijk tot goed maar in onze kamer hadden wij geen WiFi.

De relaxpool en de steigers bij de zee zijn wel oke, hier zijn ook fatsoenlijke rieten parasols. De mainpool is druk en vies en de gevlochten rieten parasols geven totaal geen schaduw. Het (aangelegde) zandstrand is prachtig maar veel te klein voor het aantal gasten dat daar graag overdag wil liggen.

Het hotel is tegen een steile heuvel gebouwd en alle faciliteiten liggen ver uit elkaar waardoor je behoorlijke klims en afdalingen moet maken en veel trappen moet lopen om ergens te komen.

's Avonds zijn er veel te weinig zitplaatsen voor alle gasten. De minidisco is om 21.00 uur in het Amphitheater (wat vanuit de lobby of het restaurant een flinke wandeling is) en is elke avond hetzelfde. Over de shows die daarna komen en de muziek in de beachbar kunnen we niets zeggen, deze hebben we niet bezocht.

De laatste 3 dagen van onze vakantie waren er diverse conferenties in het hotel. Hier zit je als vakantieganger echt niet op te wachten. Het hotel werd overspoeld door zakelijke Turkse gasten, waarvan veel gesluierde vrouwen, vrouwen in Nikab en snelle boys in strakke pakken. De lobby was hierdoor regelmatig overvol. Dit in combinatie met de al aanwezige vakantiegasten zorgde voor een complete chaos.

Het uitzicht is op bepaalde plekken echt fantastisch (maar op heel veel plekken staat hoge begroeiing en zie je dus niets) en het schitterende Bodrum ligt maar op 4,5 km afstand maar dit maakt de vele minpunten van dit hotel echt niet goed.

Al met al hebben we geprobeerd er het beste van te maken en hebben we toch nog een leuke (zon)vakantie gehad maar voor ons was dit de eerste maar ook direct de allerlaatste keer Bodrum Holiday resort & spa.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk hotel voor weekje zon

Marjan, 31-8-2017

Last minute geboekt voor weekje zon. Prima resort maar zouden er nog meer van kunnen maken. Details ontbreken, café Turk is net een kantine, kleed het aan met leuke zitjes, planten en het ziet er direct anders uit. Perfecte kamer gehad in hoofdgedeelte, drie slaapkamers, goede bedden en prima douche en badkamer. Aan zee vonden wij het super met de vlonders en steigers. Veel vissen te zien bij het snorkelen, geweldig helder zeewater. Eten was prima, smaakte goed, jammer dat het vaak lauw in de bakken lag buiten. Salades en toetjes heerlijk. De uitzichten en zonsondergangen zijn geweldig vanuit het hotel, de eetzaal/terras buiten en terras van café Turk. Veel trappen lopen naar strand, dus niet naar toe gaan met hele kleine kinderen. Animatie deed heel veel, is daar super verzorgd. Qua nationaliteiten zat er tijdens ons verblijf echt van alles. Personeel allemaal even vriendelijk, maakt niet uit waar, barretjes, eetzaal, receptie, alles top.Vanuit het hotel kan je met taxi of dolmus zo naar Bodrum.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gewoon

Francis, 14-8-2017

+++: Heb we wat laten verleiden door de goede kritieken Vooral op het eten.

Het avondeten is idd zeer lekker. Elke avond was er iets anders op de grill.

Ook was alles echt wel lekker warm. Geen lauwe gerechten. Toch eerder beperkte keuze

Het ontbijt was gewoon. Bruin brood was industrieel flets brood.

De desserts waren wel ondermaats. Weinig keuze. vooral gestold suikerwater in verschillende kleuren.

Best vroeg gaan eten. Het restaurant is te klein voor alle hotelgasten.

Een halfuur voor sluitingstijd van het restaurant was er al veel niet beschikbaar.

Heel groot domein. Alles ligt nogal ver van elkaar. Lobby is op 6e verdiep. Naar de zee is 300 trappen. Liggen aan de zee is wel een aanrader. Zeer rustig en keuze om op paviljien of zandstrand te liggen.

Het amphitheater ligt echt wel ver (op en neer) waardoor er telkens weinig volk was en ook de shows waren ondermaats.

Het auapark telt amper 4 glijbanen waar er 2 niet werken. De 2 snackbars liggen ongeveer 500 m van elkaar. (Burgers, friet en kip-nuggets)

De zonneparasollen aan het hoofdzwembad zijn erbarmelijk. Het betreft een scherm van amper 1m20 diameters in gewoven riet die absoluut onvoldoende bescherming bied tegen de vellen zon. Een parasol verplaatsen was onbegonnen werk wegens een te zware voet. Aan de realaxpool was het iets beter maar daar ook kleine parasollen Ook is er een zwembad te wieinig. De animatrices doen hun best maar bestonden uit snotneuzen. Heel groot domein met tal van sportmogelijkheden (2 grote sportvelden) maar er gebeurde niets. Als er dan iets te doen was , beachvolley of waterpolo kwamen ze met 30 af. De kamers waren wat gedateerd maar ouderwets. Niets voor kleine kinderen. Peuterbad is amper 5x5 m.

Kortom een 6 op 10. Euphoria was veel beter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische plek

Mir- Adi, 17-6-2017

Leuke vakantie gehad, mooi hotel, kamers zijn ruim en schoon,eten veel keuze voor iedereen wat, leuke zwembad. Bodrum is goed bereikbaar, leuke plaats ook veel te zien en te doen. Zeker iets waar we weer een keer naartoe gaan. Hotel is ook zeker een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bodrum Holiday Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa in Içmeler (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bodrum Holiday Resort & Spa scoort een 7.53 uit 10 op basis van 1276 reviews.