Hotel Telmessos ***

8,7

4 reviews over Hotel Telmessos in het Nederlands

Super genoten

Renate Mewa, 16-9-2016

De accommodatie was netjes en verzorgd. Simpele kamers met een nette walk in stort douche.

Geen grote drukte, wel veel Turkse vakantiegangers op dit verblijf.

Veel andere toeristen gesproken die al meerdere keren zijn geweest, dus erg positief.

Eten is er prima, niet heel veel keuze, maar thuis heb je ook geen 6 gangen menu tot je beschikking.

Mensen zijn er vriendelijk en het is er betaalbaal qua excursies e.d.

Wij gaan hier weer terug volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Shakira, 7-8-2016

De ligging is super goed dicht bij de winkels en dat is super fijn de service was ookgoed heel aardig en ja je kan altijd bij hun terscht de prijs / kwaliteit de prijs is gewoon niet veel voor een geweldig leuk hotel het eten was lekker maar na 3 weken wel wat eenzijdig de kamers zijn ruim en de badkamer is groot genoeg balkon is ook goed gemaaktkindvriendelijk ja ze doen heel veel voor de kinderen en jongeren het zwembad was qua graden goed er zijn 3 zwembaden en ook groot dus ja ik zou heeel graag terug komen
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische vakantie

Jette, 3-8-2015

We hebben twee heerlijke weken gehad in Hotel Telmessos. Kamers waren prima (iedere dag schoongemaakt) met fijne douche. Iedere avond bbq (vlees, vis en/of kip), ruime keuze aan salades en andere gerechten. Nog geen 5 minuten lopen naar de winkelstraat met alle soorten winkeltjes en de dolmus naar Oludeniz en Fethye. Wij komen zeker teug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig gemoedelijk hotel

lindaberkhout, 11-8-2014

Geweldig mooi hotel, gemoedelijke sfeer, en heerlijke zwembaden. Wij hadden een kamer met een van de mooiste uitzichten, namelijk op het dal van Oludeniz. Op ongeveer 200 meter een boulevard van ongeveer 2 km, met leuke toeristische winkeltjes. Wel stond de muziek van 10:00 tot 23:00 vrij hard, wat wij niet erg vonden, maar kan mij voorstellen dat dit storend kan zijn als je voor je rust komt. Zwembaden schoon en lekker qua temperatuur. Twee aan de ene kant, een aan de andere kant van de weg. Eten qua kwaliteit prima, werd na 2 weken wat eenzijdig, maar niks te klagen. Het personeel was erg vriendelijk en ook heel leuk onderling. Het enige wat ik erg jammer vond, was dat er vrijwel geen Nederlanders waren, waardoor mijn dochter van 9 niet veel met andere kinderen heeft gespeeld. Voornamelijk Engelsen. Maar ook dit is geen minpunt. Al met al zeker een hotel waar we nog een keer terug gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Telmessos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telmessos in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telmessos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telmessos scoort een 8.71 uit 10 op basis van 4 reviews.