Villa Sunrise ****

Sunrise

1 review over Villa Sunrise in het Nederlands

Villa met alles erop en eraan

Renate ,Jelke en Daniël, 5-8-2008

Toen wij s'nachts aankwamen en met onze koffers naar sunrise werden gereden dachten we echt.....waar zijn we aan begonnen. Maar bij het ochtendgloren kwam de omgeving te voorschijn en die is werkelijk fantastisch. Het huis had drie woonlagen. Basement had een zitgedeelte met t.v en dvd speler een eethoek een speciale ruimte met wasmachine houtkachel en twee slaapkamers en een badkamer met toilet. Begane grond: open keuken met oven ,magnetron, vaatwasser broodrooster, waterkoker en grote koelkast met vriesvak. Verder zithoek en eethoek en een heleboel terras om op elk gewenst moment in de schaduw te zitten. Etage: 2 slaapkamers met elk een badkamer (fohn aanwezig)

Buiten: bij ons was het mooi aangelegd met planten e.d. prieeltje in de tuin en b.b.q. verder een heerlijk zwembad.

Om de dag werd het huis schoongemaakt en de beddenboel gedaan en de handdoeken verschoond.

De tuinman kwam om de dag en de poolboy kwam bijna elke dag. Kortom een heerlijke vakantie

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sunrise in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Sunrise scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.