Hotel Merriment ***

7,3

10 reviews over Hotel Merriment in het Nederlands

Leuk hotel

Herbert, 11-4-2011

In de zomer van 2002 hier geweest, ik weet niet hoe het er nu is... maar toen was het erg leuk. Leuke stellen Nederlanders ontmoet! Minpunt was de "ingeslikte" bankpas. Echter konden wij van één van de Nederlanders geld lenen. We zijn hem daar nog dankbaar voor ;-) Personeel was oké. Het hotel ligt net iets (300M.) buiten het centrum en dat is wel lekker.
Gereisd met partner in januari 2002

nooit meer!

horrorvakantie, 15-9-2008

Zeer slecht hotel. Alleen maar koud water, een kamer vol schimmel, alles in de kamer is kapot, douche die niet werkt en slecht eten. Een verwaarloosd hotel. De informatie op internet klopt niet!Veelal is niet aanwezig en de gratis ligbedden, betaal je ook voor. Slechtste vakantie ooit gehad!Laat je geen kamer 403 aan smeren! Een hondenhok is er nog mooier en frisser bij!
Gereisd met partner in augustus 2008

niet zeuren

Beppie, 12-8-2008

Sommige mensen beseffen niet dat alles een prijs heeft. Als je weinig wilt betalen moet je geen 5-sterren service verwachten. Dit hotel biedt een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Wil je toeters en bellen ga dan naar Alanya in een 5 sterren hotel.

Vertier is er genoeg in Hisaronu zelf, daar zit je niet voor in dit hotel!

De reactie van degene die na mij een review heeft geschreven is dan ook typisch Nederlands geneuzel.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

verwaarloosd hotel

marjolein, 11-8-2008

Een nieuwe eigenaar heeft het hotel sinds eind februari 2008 overgenomen en probeert uit alles een extra slaatje uit te slaan! Airo = 15 euro per dag. Er zijn geen evenementen (1x in de drie weken een fireshow waar je ter plekke ook nog voor moet betalen) De 'gratis' ligstoelen op het privestrand kosten Euro 6,- per dag, er is geen disco, geen evenementen voor kinderen, geen aktiviteiten voor kinderen, geen miniclub, geen waterpolowedstrijden etc.etc. Er is ook GEEN WARM WATER! Er is ook geen verwarmd binnenbad, geen jakuzzi, geen minimarket, geen kapper, geen bingo-avonden, geen karaoke, geen Turkse avonden. Hoewel het personeel er alles aan doet om het recht te zetten heeft het nieuwe management er geen kaas van gegeten! Het was een zeer teleurstellende ervaring!
Gereisd anders in augustus 2008

Beppie, 28-6-2008

Fijn en prettig hotel dichtbij Hisaronu. Nieuw management die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Eten is heerlijk en de kamers zijn eenvoudig maar schoon.

Ga ook met de gratis hotelshuttle naar Joseph Beach, een aanrader!

Ook de hamam in het hotel is erg goed.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Elaine & Jan Verbaan, 4-5-2007

Ook wij zijn in 2003 (augustus) geweest als verlate huwelijksreis.

Dus 2 volwassenen met 1 kind (toen 6 jaar). Echt een supervakantie gehad!!!! Top personeel, eigenaren zijn deels nederlanders dus ook patat en kroketten zijn te krijgen. Het eten vonden wij totaal niet slecht, iedere dag een ander hoofdgerecht.

Het waterpolo met personeel was een echte aanrader, dus wij gaan zo weer terug!!!!!

Gereisd anders in mei 2007

Elaine Verbaan-Mulder, 13-4-2007

Wij zijn in augustus 2003 (huwelijksreis) naar Hotel Merriment geweest en voelden ons de koning te rijk. De mensen die er werken en de mensen die wonen in de omgeving van Oludeniz zijn super!

Vriendelijk, hulpvaardig, vrolijk en altijd in voor een babbeltje. Het zwembad was heerlijk en vooral de waterpolowedstrijden met personeel en gasten was ontzettend gezellig. één woord: TOP!!!!

Gereisd anders in augustus 2003

Avoir, 15-5-2006

Wij zijn drie jaar geleden naar meriment geweest. Hebben een zeer leuke tijd gehad. Personeel was meer dan vriendelijk en zeer bereid het iedereen naar de zin te maken. Mijn dochter en ik willen er dit jaar weer graag heen maar wij weten niet welke reisorganisatie dit hotel aanbiedt. Graag sta ik open voor eventuele tips hierover!
Gereisd anders in mei 2006

marion, 3-2-2005

Ik ben hier ook 3jaar geleden geweest en heb met Carolaaa Gezelliege vakantie gehad!!! Het eten was wel oke, maar niet erg gevarieerd. Animatie was toen niet echt bijzonder, maar 's avonds wel leuk, discotheek stelde niks voor.

Verder leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in februari 2005

Carola, 24-8-2004

ik ben er 3 jaar geleden geweest, kweet niet hoe het er nu is... maar toen was het SUPER! een dikke tien voor het personeel! (de foto van de hele zooi hangt nog steeds in onze woonkamer).. Het hotel lag net iets buiten de drukte en dat vond ik eigenlijk wel lekker. Je kan het opzoeken als je wil. Alleen jammer dat het strand zo ver weg was, ben er geen 1x geweest dus...

Groetjes Carola (18 jaar)

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merriment in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merriment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merriment scoort een 7.3 uit 10 op basis van 10 reviews.