Hotel Liberty Village (SunConnect) ***

Hotel Liberty Village (SunConnect)
Liberty Village (SunConnect)

4 reviews over Hotel Liberty Village (SunConnect) in het Nederlands

Mooie, rustige omgeving

Rita, 20-2-2009

Hebben eind september 2008 6 dagen in dit hotel geweest.Mooie rustige omgeving en dichtbij centrum. Eten heel goed en personeel aardig.Olüdeniz en Fethiye gemakkelijk te bereiken met dolmus. Ik boekte dit hotel via internet.Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in februari 2009

Bep, 30-5-2004

We hebben hier een geweldige vakantie gehad! Het hotel ligt fantastisch en is omgeven door de bergen. De staff is erg klantvriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is geweldig, lekkere voorgerechten en de koks staan iedere avond glunderend achter "hun" eten!

Ik kon dit hotel dit jaar niet boeken via OAD, alleen Asena Beach en ik hoop werkelijk dat wij hollanders binnenkort weer kunnen boeken voor dit prima hotel!

Gereisd anders in mei 2004

Mantra, 10-1-2004

Geweldig gezellig complex! Het ligt prachtig tussen de bergen en de bediening is vriendelijk en het eten iedere dag weer verukkelijk!! Ook met kinderen kun je hier goed vertoeven. Er zitten veel Engelsen, dus gezellig!
Gereisd anders in januari 2004

lucinda, 5-10-2003

wij kwamen voor de eerste keer in dit hotel en vonden het fantastisch. het eten is erg lekker elke dag weer vele soorten salades vlees groente en heerlijke toetjes de service was ook prima . het dorpje zelf ook erg leuk al is het niet te groot toch erg gezellig vooral s`avonds.met de dolmus is het strand goed te berijken en er stopt een dolmus voor de deur van het hotel

het hotel geeft meer het idee dat je op een park zit de kamers zijn in ge3bouwen gelegen met een mooie tuin erom heen

het is ons uitstekend bevallen en gaan volgend jaar zeker weer terug

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Village (SunConnect) in Hisaronü / Ovacik (bij Fethiye), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Village (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Liberty Village (SunConnect) scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.